2007年12月8日

Jayson 本書出版啦!

Jayson 純美寫真集,36頁彩色可愛照片,加上爸爸的情心語句,釘裝精美。限量發行,各大書店均…無代售。因為全球發行,只得兩本。


這本相集是我用 hypoDot 做的。hypo 是一間台灣的公司,專為人製作相集。它的賣點是效果與真正的書本雜誌的質感一樣,並較容易長久保存。跟沖印後放入相簿不太相同。

http://www.hypo.cc/



而 hypoDot 是以網頁的介面, 用家可編輯儲存在自己 flickr 賬戶裡的照片。雖然可塑性不高,用家不可以隨意編輯相片的位置或字體大小排列,但作為一本簡單而又精美的相集,已經是最好不過。


其實香港的快圖美也有類似的服務。選用台灣的 hypo 是因為它對 Mac 機的支援。最初認識這間公司,是因為 Mac 的 iPhoto。iPhoto 可以很簡單地制作相集,然後上載到 Apple 印刷成書。但正式的只支援美國,而亞洲地區只有日本做得到。多得 hypo,它的 plugin 把 iphoto 的相集轉載到 hypo 的網站,向台港澳提供服務。


我今次用 hypoDot 的原因是當時它還沒有 iPhoto8 的 plugin,所以我只好用我儲存在 flickr 的相片去做相集。但過程都算很簡單,一本相集,大概花了我一兩小時的時間。當我訂購了相集後幾天, iPhoto8 的 plugin 面世。雖然有些少可惜,因為 iPhoto 可以制作得更精美。但收到相集之後,覺得 hypoDot 做的都算不錯,非常專業和美觀。


36頁的相簿(12*12 公分)連運費,大約港幣150元一本。

昨晚用 iPhoto 做了一份 2008 年的月曆,希望聖誕前可以趕得及收到。而 iPhoto 做的相集亦正在趕工中。



~ Lindberg

18 則留言:

  1. 嘩@@

    令我眼前一亮!!!

    小jayson很幸福哩~

    他爸爸為他花了這麼多心思~

    將來他長大後看到這本album一定一定感到很幸福快樂!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    嘩@@

    令我眼前一亮!!!

    小jayson很幸福哩~

    他爸爸為他花了這麼多心思~

    將來他長大後看到這本album一定一定感到很幸福快樂!!


    第二時可以攞出嚟一齊睇,應該都幾好笑。哈!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    價錢ok 喎 ! 唔錯!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    價錢ok 喎 ! 唔錯!


    比我心目中細本些少,不過價錢同效果都算滿意。

    回覆刪除
  5. 好靚呀﹐我都想整一本

    回覆刪除
  6. Lindberg上午8:00

    熙媽 :

    好靚呀﹐我都想整一本


    叫妳老公整囉!佢都要做下野先得嫁嘛!

    回覆刪除
  7. 你個B個樣好搞笑!:D

    回覆刪除
  8. Lindberg上午8:00

    Philip : 你個B個樣好搞笑!:D
    佢又實在係幾搞笑… 如果唔喊嗰陣!

    回覆刪除
  9. anson都有一本, 全人手制作既所以無你呢本咁精美, 又係基基媽媽的傑作...嘩卡卡卡卡卡卡!
    得閒要拎出黎影相寫blog先~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    anson都有一本, 全人手制作既所以無你呢本咁精美, 又係基基媽媽的傑作...嘩卡卡卡卡卡卡!

    得閒要拎出黎影相寫blog先~


    我話想每個月整本都未有心機去做。唉…

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    我話想每個月整本都未有心機去做。唉…
    每月一本??

    呵呵~~~

    要好多心機架, 講下咋你...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    每月一本??

    呵呵~~~

    要好多心機架, 講下咋你...


    堅㗎我!但係唔想求其整囉。

    回覆刪除
  13. Lindberg :

    堅㗎我!但係唔想求其整囉。
    拭目以待!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    拭目以待!


    希望生日前可以做到。不過都幾難…

    回覆刪除
  15. 無代售...很可惜,very nice,仲想買本要埋簽名添!!!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    無代售...很可惜,very nice,仲想買本要埋簽名添!!!


    哈哈哈!妳整本三包米嘅咪仲好!

    回覆刪除
  17. 其實我係路過的....

    但我想問比錢方法係點

    ???

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    yan~ :

    其實我係路過的....

    但我想問比錢方法係點

    ???


    信用卡網上過數。好方便。

    回覆刪除