2007年12月31日

2007 年自家事回顧

首先睇番 2007 年頭為自己定嘅目標,發現非常出事。

5:吹好小號,每星期都要練習。要吹到高音G!
唉… 年中開始停課,一停就練習都冇埋。懶到出汁。不過高音 G 有時都去得到。好想阿仔快啲大,可以同我一切練習。有個伴會勤力啲嘅。

4:寫好本書的其中兩章。
寫過鬼!不過 blog 就有成日寫。有朋友話好想好似我咁,當日記咁寫,不過就冇時間。我以前打中文慢,就真係冇乜可能做到。不過經過訓練之後,加上寫慣咗,都唔係好嘥時間。而且我真係可以當睇日記咁睇番自己,都幾好呀。

3:放多啲心機落公司到。希望搵到突破,如果唔係…
…就大鑊啦!好彩今年年尾公司都有啲轉變,明年年初繼續。希望會好玩啲啦,唔係阿仔就冇飯開啦!嗚…

2:保重身體。身體唔健康就無能力照顧周圍嘅人。
都算保得重。不過成日周身痛,又坐骨神經痛,都幾麻煩。

1:最重要都係…令身邊嘅人開心。

咁要問我身邊啲人先知啦!嘻…

其實睇番今年,真係好似冇乜特別野做過。買咗三部相機(GX100,40D,F50fd),去咗名古屋旅行,睇咗兩套好鐘意嘅卡通片(穿越時空的少女、秒速 5 公分),玩 facebook,坐骨神經好鬼痛,JA 告一段落,愛上 YUI 而同時失去了 ZARD,食咗好多好多野入肚,睇咗兩本小川洋子同埋幾本村上春樹,統治地球嘅計劃比軍曹嘅更加緩慢,仲有電咗個頭!

好似漏咗一樣好重要好重要嘅野…啊!生咗個 Jayson 仔!哈!



都係時候定一下明年嘅目標啦。



~ Lindberg

4 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    哈 !下年個目標咪生多個, 陪jayson 呀 !

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    哈 !下年個目標咪生多個, 陪jayson 呀 !


    咁快?會冇命喎!哈!

    回覆刪除
  3. 係喎!電左個頭{呢件事很爆XD}
    估唔到你都會睇村上春樹既書//

    我睇左幾十頁佢既書///唔明...五成唔明佢在寫甚麼...然後就退還了。
    jayson仔都漏得?!嘻~

    生多個...jayson會狂喊的=D

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    係喎!電左個頭{呢件事很爆XD}

    估唔到你都會睇村上春樹既書//

    我睇左幾十頁佢既書///唔明...五成唔明佢在寫甚麼...然後就退還了。

    jayson仔都漏得?!嘻~

    生多個...jayson會狂喊的=D


    電咗個頭係我 2007 年嘅印記。嘩哈哈!
    其實村上都唔係太難明。佢嘅書我差唔多睇晒。鐘意睇佢對事物嘅描述,想象空間好大。不過早期啲書就灰一啲。睇完個心會幾唔舒服。小川洋子都幾得意。可以一睇。
    生多個?唔好住呱…

    回覆刪除