2007年12月28日

母乳教學

早前因為餵人奶並不順利,經朋友介紹請來一位護士姑娘上門指導一下。我覺得這位姑娘真的可以稱為「現代奶媽」。

第一次見姑娘,她給我的感覺有點像麥玲玲。她先給我一張咭片,頭銜很長:英國註冊護士、註冊助產士、澳洲護士學士、愛嬰醫院香港協會嬰兒餵哺母乳證書(聯合國兒童基金會)。

首先她問 Jayson 媽在餵哺時遇到的問題。然後便要身體力行,餵 Jayson 吃奶。餵奶之前,姑娘用熱毛巾去熱敷乳房,然後出力地為她按摩。 之後便埋身餵。Jayson 尚算合作,不斷轉換位置也不會太過扭計,但可惜到最後都不太成功。

姑娘說問題出於 Jayson 身上。舌頭比較短,所以會咀型不太理想。要繼續訓練 Jayson 去正確地吸啜,才會令乳房出得更多乳。

過了一兩個星期之後,姑娘打電話給 Jayson 媽問近況,並在電話中解答問題。很不錯的「售後服務」呢。因為埋身餵實在太過難,每天只會於清早時餵一次,其餘的時間會用泵去吸出來。但吸出來的,合起來都只夠吃一餐半餐,不夠的還是要用奶粉代替。Jayson 還真的頗大食。現在有些時候可以吃五至六安士!但姑娘仍然鼓勵埋身餵。

護士姑娘每小時收費 $500。多數都是一兩小時就可以。除非太遲找她,那麼她可能要花更多時間去按摩,或者需要另外一天的時間去跟進。雖然收費並不便宜,但經過姑娘指點之後,對母乳餵哺有更深入了解,而且對此的壓力亦減少了。現在出母乳的情況都有些少改善。

回想起來,發覺之前在養和醫院之前母乳餵哺班,如同廢物。因為產前上的沒有實習,而且每位媽媽和嬰兒都有不同之處,不能一概而論。所以覺得有點被養和騙了 $400 的感覺…



~ Lindberg

10 則留言:

  1. 每小時 500 大元丫!!!!

    估不到會有這個行業呢~

    看來我將來做媽媽時, 真的有排學了 ^^"

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Miho :

    每小時 500 大元丫!!!!

    估不到會有這個行業呢~

    看來我將來做媽媽時, 真的有排學了 ^^"


    係呀!仲貴過我個核數師。佢都係收我 $400。哈哈哈!
    不過佢真係幾專業囉。其實母嬰健康院都有人教。不果如果真係有問題,此終喺屋企做一次,俾人睇一睇會好好多。身邊朋友嘅朋友都有四五個搵佢幫手!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    做這行好好搵呀 ! 哈哈 !

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    做這行好好搵呀 ! 哈哈 !


    姑娘又教得幾好,而且按摩都要好用力。抵俾嘅。

    回覆刪除
  5. 健康院的姑娘都很好﹐很專業﹐歡迎你帶埋阿B去示範正確姿勢﹐也會幫媽媽熱敷﹑按摩﹐仲要系免費添呀!

    至於醫院安排果D又真系幾廢既﹐唔去都無所為。。。。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    健康院的姑娘都很好﹐很專業﹐歡迎你帶埋阿B去示範正確姿勢﹐也會幫媽媽熱敷﹑按摩﹐仲要系免費添呀!

    至於醫院安排果D又真系幾廢既﹐唔去都無所為。。。。


    係呀,熙爸都有同我講過。不過 Jayson 媽唔係太願去。上門都好嘅,可以睇下屋企情況,媽媽亦都自然啲。

    回覆刪除
  7. 餵人奶真係好辛苦, 生仔既痛我都忘記得7788, 但我仲好記得餵人奶既點點滴滴...

    當時一味揸住一個信念"要比最好最好既anson"先可以捱到2個月, 如果唔係因為返工, 我仲會餵到佢半歲添...
    不過講真...諗起都怕怕..

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    餵人奶真係好辛苦, 生仔既痛我都忘記得7788, 但我仲好記得餵人奶既點點滴滴...

    當時一味揸住一個信念"要比最好最好既anson"先可以捱到2個月, 如果唔係因為返工, 我仲會餵到佢半歲添...

    不過講真...諗起都怕怕..


    我諗起都怕呀!每晚要搞到好夜先瞓得,好辛苦。不過同妳一樣,「要比最好最好既個仔」,辛苦啲都冇辦法。
    所以我話熙媽好勁!依家都仲餵緊!母愛真偉大!

    回覆刪除
  9. 咁父愛都大既...

    如果你有得餵我信你都會餵啦~~~

    嘻嘻~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    咁父愛都大既...

    如果你有得餵我信你都會餵啦~~~

    嘻嘻~


    我好怕痕喎… 嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻…
    話時話,男人真係餵得!之前新聞講過,話個小朋友冇咗媽媽,爸爸見佢冇得食,就俾佢啜下當安慰。點知啜啜下真係有㗎!

    回覆刪除