2007年12月18日

自家製意式蕃茄湯底打邊爐

我覺得最好味嘅打邊爐蕃茄湯底,一定係謙記。譚魚頭嘅都唔無咁好。而今次係屋企自己做嘅湯底好簡單。無魚頭、無牛腩、等等。有啲似自己餐廳嘅蕃茄汁,當然蕃茄汁用料多好多,不過做湯底都好好味。
材料:
蕃茄肉一罐
清雞湯一盒(375毫升)
洋蔥半個切件
蒜頭兩小粒切片
羅勒葉(Basil)數片切絲


做法更簡單。先炒香洋蔥蒜頭,但係唔好炒燶,再落蕃茄肉同清雞湯。加水到適當位置,以我個份量,大約一倍水。水滾後收細火煲十五分鐘。之後落羅勒葉,就可以上爐打啦!


我用嚟打牛肉,勁好味!今次無買海鮮,但係丸呀水餃呀都可以。手痕買咗盒小肥羊羊肉片。太過羶,自己都頂唔順。之後用啲橄欖油同迷迭香醃一醃,好少少…

而最好味係我臨尾得番大約一半水,我落咗一杯意大利 arborio 米落去煮,大概要煮十五分鐘。勁勁勁好味!啲米吸晒啲湯,加上意大利米比較硬身,唔會咁易煮爛。煮出嚟綿得嚟有咬口。同用嚟做煲仔飯嘅一隻泰國香米嘅口感有啲似,好彈牙。比起落粥落飯去吸好好多,唔會太過滯。


~ Lindberg

P.S. 如果第二時有火鍋店學我用意大利米,大家要記得係我做先呀!哈哈哈!

6 則留言:

  1. 意大利米要等十五分鐘, 香港人在街外打邊爐唔會囉! 所以火鍋店多用冷飯做! :p

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    井蛙 :

    意大利米要等十五分鐘, 香港人在街外打邊爐唔會囉! 所以火鍋店多用冷飯做! :p


    乜妳咁現實呀!要對食有要求呀嘛。落咗米,仲可以打其他野嫁嘛。打住等囉!哈!

    回覆刪除
  3. 自從我去完內蒙後,喜歡上吃羊肉。

    前幾個星期媽媽特意為我買了些內蒙的羊肉片,味道真的很有內蒙的風味。

    可惜,到了第二天吃的時候羶得讓我差點嘔出來。

    *你點解識煮咁多野食既???"

    你的hot pot看似很好味啊~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Cloris :

    自從我去完內蒙後,喜歡上吃羊肉。

    前幾個星期媽媽特意為我買了些內蒙的羊肉片,味道真的很有內蒙的風味。

    可惜,到了第二天吃的時候羶得讓我差點嘔出來。

    *你點解識煮咁多野食既???"

    你的hot pot看似很好味啊~


    好似話老羊會羶啲。如果係西式配香草,羶啲都無問題。
    我又唔係真係識好多。不過鐘意煮就真。

    回覆刪除
  5. wingwing上午8:00

    攪到我好肚餓添 !

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    攪到我好肚餓添 !


    我依家都係…

    回覆刪除