2007年12月17日

整頭髮送叉燒燒肉飯

幾經辛苦,終於說服到約翰幫我做個新髮型。 每當悶悶地,我都好想攞個頭嚟「較飛」。嘩哈哈!

「我仲等緊剪頭,要遲啲返。Jayson 無扭計呀嘛?」

「仲等?好多人呀?」

「唔係,已經做緊啦…」

「啊…你染髮呀。唔緊要啦。」

「Err…唔係染呀…」

「嘩!你個核突佬呀!走去電髮呀?唔好返嚟呀你!」

「嘻…」

約翰問我之前有無電過。我記得小學時期電過一次。幫我剪髮個姐姐話我啲頭髮好硬,次次都剪到手軟。於是阿媽就叫佢試下電一電,睇下會唔會好啲。有無好啲我唔記得,但係個頭就真係好想死…

其實我想電一電佢都有原因,因為近排同 Jayson 一齊吹波式增肥,所以唔敢剪短啲頭髮。諗住如果電一電,咪唔覺塊面好肥囉。嘻…

落完電髮水之後,約翰問我洗唔洗食午飯。開頭我以為好快,原來剪埋要成兩個鐘!於是就麻煩佢幫我買個飯盒。我話佢食乜,我食乜。之後佢買嚟大大盒嘅叉燒燒肉飯同可樂一罐。原本佢話請,我當然唔肯啦!


好懷念呢陣電髮水味。多年前係咁嘅味,依家都係咁嘅味。

電完之後個樣?一個字:「勁!」哈哈哈!多謝約翰!


~ Lindberg


P.S. 好彩之後都返到屋企…

14 則留言:

  1. 點解唔post埋電完之後個樣呀???

    haha

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Cloris :

    點解唔post埋電完之後個樣呀???

    haha


    因為我怕如果放出嚟,妳今晚會發惡夢,見我披頭散髮咁,係個螢光幕到扒出嚟。嘻嘻嘻…

    回覆刪除
  3. Small Water上午8:00

    Haha. Could your son recongize you when you're back home?^_^

    回覆刪除
  4. Lindberg上午8:00

    Small Water :

    Haha. Could your son recongize you when you're back home?^_^


    Err... Actually, not really...

    回覆刪除
  5. show 張相出o黎啦...

    回覆刪除
  6. Lindberg上午8:00

    Ardy :

    show 張相出o黎啦...


    星期日見到你咪知囉!

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    好想見吓你個look 喎 !

    回覆刪除
  8. Lindberg :

    星期日見到你咪知囉!


    想有D心理準備嘛...

    回覆刪除
  9. 電髮會瘦d, 你唔好自己呃自己啦! :p

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    好想見吓你個look 喎 !


    包保嚇死妳!哈!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    想有D心理準備嘛...


    洗唔洗呀?!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    井蛙 :

    電髮會瘦d, 你唔好自己呃自己啦! :p


    咁我又無話會瘦啲。係塊面無咁肥啫。嘻…

    回覆刪除
  13. Lindberg :

    咁我又無話會瘦啲。係塊面無咁肥啫。嘻…


    睇落個頭唔會大D咩!?

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    睇落個頭唔會大D咩!?


    整體上係大咗。不過塊面好似無咁闊。嘩哈哈!

    回覆刪除