2007年12月27日

傷風定感冒呢?

早前因為喉嚨唔舒服,不停咳嗽。怕係傷風感冒,會傳染到 Jayson 或 Jayson 媽,於是就及早去睇醫生。醫生話可能係傷風,又可能係感冒。因為我太早去睇,症狀未出齊,好難斷症。見我話屋企有BB,就開晒抗生素同流感藥過我。原本我都好唔鐘意食抗生素,但為咗唔想傳染其他人無辦法啦。

除咗隻抗生素,隻流感藥原來係用口吸服,我都從未試過。醫生親身示範一次,佢又真係吸入去喎!之後睇番說明書,隻藥有少少似有病醫病,無病強身。如果無打流感針,都可以頂得一下。不過佢當然寫話唔建議啦。


好似少少病,要食咁多藥好似好誇張。不過食完三日藥之後又真係好似好番晒喎!希望唔好再病啦…



~ Lindberg

8 則留言:

  1. Small Water上午8:00

    Ha! Get well soon.^_^

    You should try some Chinese medicine next time.

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    Ha! Get well soon.^_^

    You should try some Chinese medicine next time.


    無計啦。想快啲好呀嘛。

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    好似誇張了少少喎 ! 都未確診就比這些藥呀 !

    回覆刪除
  4. 公關Patsy上午8:00

    嘩~

    乜要食咁多藥啊!!!

    一次食咁多種 有消炎啦 有順喉&止咳的藥水

    有收鼻水的(我認得出啊!!)

    可能仲有一粒係胃藥囉~

    仲有啊...

    好似有粒專醫敏感的藥bor~ (左手邊黃色果粒)

    鼻敏感又係佢 皮膚敏感都係佢

    食唔慣會好眼瞓的~

    呢個醫生梗係想你瞓一覺好的~

    瞓完一覺當然會好啦~
    我連結咗你這裡啊!! 以後我會成日嚟~ 呵呵~

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    好似誇張了少少喎 ! 都未確診就比這些藥呀 !


    所以都唔知話佢好定唔好…

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    嘩~

    乜要食咁多藥啊!!!

    一次食咁多種 有消炎啦 有順喉&止咳的藥水

    有收鼻水的(我認得出啊!!)

    可能仲有一粒係胃藥囉~

    仲有啊...

    好似有粒專醫敏感的藥bor~ (左手邊黃色果粒)

    鼻敏感又係佢 皮膚敏感都係佢

    食唔慣會好眼瞓的~

    呢個醫生梗係想你瞓一覺好的~

    瞓完一覺當然會好啦~

    我連結咗你這裡啊!! 以後我會成日嚟~ 呵呵~


    咁妳都認得出?!勁喎!好彩無乜禁藥係入面啫。哈哈哈!
    依家食晒啲藥,覺得個人好浮。希望瞓多啲會無事啦。
    我都想連結妳好耐啦!不過唔好意思開口。嘻…

    回覆刪除
  7. 嘩!!!

    好誇張呀d藥!!

    最左手邊0個舊野...真係睇到我都驚
    希望jayson爸你快d好返啦!!^^

    記住多飲白開水,多休息!!!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    嘩!!!

    好誇張呀d藥!!

    最左手邊0個舊野...真係睇到我都驚

    希望jayson爸你快d好返啦!!^^

    記住多飲白開水,多休息!!!


    應該叫做好番啦。支野又真係幾嚇人。多謝關心。

    回覆刪除