2007年10月11日

漠不關心的香港人

原來大肚婆搭地鐵,真係無人會讓座!

其實唔係話香港人無愛心,我覺得只不過係漠不關心。

兩三個月前返工時,係地鐵上遇到朋友。佢見我地兩個企係到,問點解大肚婆會無人讓座。其實我地都無所謂啦。當時個肚又唔係好大,而且前排興著大肚婆衫,可能人地怕讓錯位就唔好意思啦。不過企係到架車行下停下,都有小小危險。

依家雖然揸車返工,不過一個星期總有一兩日揸唔到,要搭地鐵。水泡媽個肚冬瓜咁大,都無人理。唉…

我覺得啲人唔係話無愛心。只不過車廂入面每個一人,睇報紙嘅報紙,打機嘅打機,瞓覺嘅瞓覺。對身邊嘅人同事都漠不關心。亦都可能係早上嘅關係,大家未瞓醒啦。唉…

推己及人,愛屋及烏。


~ Lindberg


P.S. 水泡媽返埋下星期三就開始放產假啦。好緊張呀!

10 則留言:

  1. 我写简体会乱码吗?

    其实很多地方的人

    都会有这样的 “冷漠”

    越会有这样的情况

    因为

    钢筋城市

    水泥森林~~

    回覆刪除
  2. Lindberg上午8:00

    lethe :

    我写简体会乱码吗?

    其实很多地方的人

    都会有这样的 “冷漠”

    越会有这样的情况

    因为

    钢筋城市

    水泥森林~~


    沒有亂碼,看得到。
    可能我係希望只有香港人係咁,其他地方會好啲。唔希望知道全世界都係咁冷漠。唉…
    不過起碼我知道,身邊嘅朋友都唔係咁,就安慰啲。
    突然間令我想起一套我很喜歡的電影,叫《Pay it forward》。如果每個人都能夠為身邊的人做小小野,世界就會美好得多。

    回覆刪除
  3. 先申報一下,我係大肚婆, 七個月.
    讓座喎, 可遇不可求. 通常一星期都會有一日撞啱有人讓坐.
    至於巴士, 聽其他準媽媽講, 唔駛諗添呀~
    新香港人, 算把啦...

    回覆刪除
  4. Lindberg上午8:00

    can :

    先申報一下,我係大肚婆, 七個月.

    讓座喎, 可遇不可求. 通常一星期都會有一日撞啱有人讓坐.

    至於巴士, 聽其他準媽媽講, 唔駛諗添呀~

    新香港人, 算把啦...


    七個月啦?恭喜恭喜!
    我都申報一下,我係大肚佬,同個大肚婆食足九個月!但係我個肚就點生都生唔出。唉…

    回覆刪除
  5. 吓! 蛙一定讓喎! 不過, 蛙見女人多數會位讓囉! 男人真係極少! :p

    回覆刪除
  6. Lindberg上午8:00

    井蛙 :

    吓! 蛙一定讓喎! 不過, 蛙見女人多數會位讓囉! 男人真係極少! :p


    我成日四圍望,所以我都會嘅。嘻…
    都話我識得嘅都係好人啦!

    回覆刪除
  7. 講開又講!真係一肚火!

    上個星期搭地鐵﹐我地推住o架BB車,到站準備落車﹐點知門一開﹐外面D人就唔理三七二十一咁衝入o黎﹐我地係無辦法出到去﹐呢個時候熙爸就好大聲咁叫D人"唔該借借"﹐

    點知有個阿"襌"講左句:"你o架BB車好大咩"﹐聽完真係想鬧翻佢, 不過推住個熟睡的阿B就無為同佢嘈嗟.

    香港人!香港開始終有你!

    回覆刪除
  8. Lindberg上午8:00

    熙媽 :

    講開又講!真係一肚火!


    好灰喎!我可以想像到熙姊爸個樣。不過都可能係同胞累事。上星期咁多國內遊客呀。
    其實我地中國人唔係成日話自己有美德,識得:「禮、義、廉、恥」咩?去晒邊到呢?
    清醒下啦香港人!

    回覆刪除
  9. wingwing上午8:00

    我一見到就會讓位呀 ! 不過有次好好笑,我著件蛙蛙衫, 居然有個靚仔讓位比我呀 !哈哈 !

    回覆刪除
  10. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    我一見到就會讓位呀 ! 不過有次好好笑,我著件蛙蛙衫, 居然有個靚仔讓位比我呀 !哈哈 !


    出事,讓錯位!不過靚仔就無所謂啦。哈!

    回覆刪除