2007年10月11日

初嘗究極牛奶公司

今晚去了在九龍站上面的《圓方》,之後步行到佐敦。九時左右有點兒餓,但一個人又不知可以吃甚麼。行行下,都不知自己行到那裡去。

見到九記甜品、麥文記,然後見到一間很多人的店。莫非這間就是相傳已久,究極中之究極的《澳洲牛奶公司》?之前看過 Philip 的介紹,知道這間店的「特別」,所以先打個電話給郭先生問過清楚,才敢踏入這店。
澳洲牛奶公司
Australia Dairy Company

地址 : 佐敦白加士街47號地下
電話 : 2730-1356

一入店,小二問我幾位,我說一位。他便指我去門口的自閉面壁位。雖然有點可憐,但自成一角,地方清潔,一流呀!

望過餐牌,有早餐、茶餐、和常餐。給小二一個眼色,精彩及超高速的對白便開始。

「茶餐呀?」小二問。見我是個死肥仔,當然要食茶餐才飽啦。

「係呀…」我答。

「煎蛋定炒蛋?」

「煎蛋呀…」

「麵包定吐士?」

「吐士呀唔該…」

「意粉定通粉?」

「……」死火,郭先生沒有說這個問題給我準備。甚麼意粉通粉呀?

「…意粉啦咁…」

未說完,小二已經準備轉身走。

「茶走呀唔該!」茶未走,小二已經不知走到那裡去(好爛的gag)。完全沒有給你思想的時間。

轉眼間,全部食物已經放到我面前。我有幸有時間拿出電話影一張相。


煎蛋好好吃,吐士很軟熟,火腿很火腿,叉燒湯意就普通(蘭芳園比較好)。茶走沒有走漏。

但可能因為環境的關係,雖然小二沒有給我壓力,但自自然然會吃得很快,吃到周身汗。
而因為我坐近門口,所以經常有客人出出入入。

「入面有位呀姐姐,入去啦。叔叔無呃妳地呀。」小二叫她們做姐姐,但是小二又是她們的叔叔。這個倫理關係很複雜。但奇怪的是,雖然我是背著整個大堂,但感覺入面應該已經很滿,不知道為甚麼可以不停入人。好神奇呀!(如果我有咁好生意就發啦!)

食完,$26 埋單。再打一個電話給郭先生「報平安」。整個過程,只用了十二分鐘!吃完之後十分疲倦,精神上及肉體上都被這個極速晚餐完全消耗。而且因為速度的關係,甚至有點懷疑有沒有吃過。話雖如此,但仍是非常滿足。



~ Lindberg

26 則留言:

  1. I like their scrambled egg sandwich better...

    回覆刪除
  2. 恭喜!恭喜!第一次便能夠順利點餐,實在難能可貴。
    我們的好友都有類似的佈導。
    http://blog.hochit.com/2007/05/30/十分鐘吃出香港文化-2/

    回覆刪除
  3. 下次你應該叫炒蛋,炒蛋多士是牛奶公司雙絕,蛋治也超正,另他們以前有外面好少飲得到之紅蓋鮮奶(比金銀蓋更新鮮,冇記錯只可放三天),但現在唔知還有沒有。

    回覆刪除
  4. Small Water上午8:00

    Wow...you can eat a lot. ^_^

    回覆刪除
  5. Lindberg上午8:00

    Fred :

    I like their scrambled egg sandwich better...


    Really? Ronnie told me that as well. Let me give it a try next time, IF I can get in.

    回覆刪除
  6. Lindberg上午8:00

    ronnie :

    恭喜!恭喜!第一次便能夠順利點餐,實在難能可貴。

    我們的好友都有類似的佈導。

    http://blog.hochit.com/2007/05/30/十分鐘吃出香港文化-2/


    點餐真係一個很具挑戰性的項目。我覺得來這間店是要達到自我挑戰的目的。哈!
    我當然記得啦。我篇野都有放到佢條 link,你唔見咩?哈!

    回覆刪除
  7. Lindberg上午8:00

    萊爾 :

    下次你應該叫炒蛋,炒蛋多士是牛奶公司雙絕,蛋治也超正,另他們以前有外面好少飲得到之紅蓋鮮奶(比金銀蓋更新鮮,冇記錯只可放三天),但現在唔知還有沒有。


    係?!出事!咁咪一定要再去過,接受小二嘅極速落單挑戰?!一定要再去試試!

    回覆刪除
  8. Lindberg上午8:00

    Small Water :

    Wow...you can eat a lot. ^_^


    晚餐都唔算好多啫。嘻…

    回覆刪除
  9. 哈,原來是茶餐廳,還以為是專賣牛奶製品的!那沒甚麼特別耶:P

    回覆刪除
  10. Lindberg上午8:00

    嚴明 :

    哈,原來是茶餐廳,還以為是專賣牛奶製品的!那沒甚麼特別耶:P


    係就係茶餐廳,但係並非一般嘅茶餐廳。落到單,叫到野食,都係一個挑戰!個腦轉數慢少少都唔得。哈哈!
    而且係茶餐廳中,佢都算唔錯,值得一試!不過唔好諗住慢慢食囉。哈!

    回覆刪除
  11. wingwing上午8:00

    睇落去好豐富呀! 嘻嘻 !

    回覆刪除
  12. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    睇落去好豐富呀! 嘻嘻 !


    都係嗰啲野啦。常餐即係特餐,特餐即係快餐,快餐即係晚餐…………
    哈!

    回覆刪除
  13. MySinaBlog Admin上午8:00

    你好!這篇Blog已經被我們選為精選文章! 請繼續寫更多好Blog和我們分享! MySinaBlog 分類精選 - 飲食

    回覆刪除
  14. Lindberg上午8:00

    MySinaBlog Admin :

    你好!這篇Blog已經被我們選為精選文章! 請繼續寫更多好Blog和我們分享! MySinaBlog 分類精選 - 飲食


    我好想喊呀!寫咗四百四十六篇,終於有一篇可以上榜啦!我要多謝我阿媽,煮咁多野我食。我要多謝wingwing,無佢成日留言,我都唔會成日寫!
    我會繼續寫,寫到個 Number Pad 爛為止(我用九方輸入法)!爛咗買過個再寫。哈!多謝支持!

    回覆刪除
  15. wingwing上午8:00

    恭喜呀 ! 不用客氣啦!

    咁你要繼續寫呀 ! 加油呀 !

    回覆刪除
  16. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    恭喜呀 ! 不用客氣啦!

    咁你要繼續寫呀 ! 加油呀 !


    總之就多謝啦!哈!

    回覆刪除
  17. 梗係炒蛋多士啦! 快去吃過啦! 肥仔! :p

    回覆刪除
  18. Lindberg上午8:00

    井蛙 :

    梗係炒蛋多士啦! 快去吃過啦! 肥仔! :p


    YES, MADAM!

    回覆刪除
  19. 通粉亦比意粉好啊!他們的通粉很滑的!

    回覆刪除
  20. Lindberg上午8:00

    ATG :

    通粉亦比意粉好啊!他們的通粉很滑的!


    出事!原來錯晒!我都覺個意粉有啲 undercook。原來要食通粉… 咁就一定要去過!
    不過雖然上面個個都話炒蛋靚,我話煎蛋都煎得唔錯呀。哈!

    回覆刪除
  21. 我都好喜歡此店既炒蛋同埋厚多士..真係好好..自己回家試煮個炒蛋..此終都係佢地炒出來滑d同香d...:p

    回覆刪除
  22. Lindberg上午8:00

    jc :

    我都好喜歡此店既炒蛋同埋厚多士..真係好好..自己回家試煮個炒蛋..此終都係佢地炒出來滑d同香d...:p


    咁講,我就要同我自己呢個比比啦!
    http://jojit.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=638002

    回覆刪除
  23. 我都覺得此店既炒蛋特別滑既..可惜係入面坐就比較辛苦好似趕住食完趕住走咁.

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我都覺得此店既炒蛋特別滑既..可惜係入面坐就比較辛苦好似趕住食完趕住走咁.


    無計啦。佢地出名快呀嘛。

    回覆刪除
  25. 我都覺得炒蛋同多士是澳洲牛奶公司的絕配,勁好味,我同我男朋友都去過食,好正!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    CC :

    我都覺得炒蛋同多士是澳洲牛奶公司的絕配,勁好味,我同我男朋友都去過食,好正!


    我都係鐘意食煎蛋多啲。燶燶地香啲嘛。

    回覆刪除