2007年10月5日

《C+偵探》故事麻麻地

上星期日走咗去睇彭氏兄弟作品《C+偵探》。見係郭富城,又係偵探片,可能驚嚇就有,鬼就無乜呢。點知又係鬼片!我仲要帶個大肚婆入去睇嫁!救命!

彭氏兄弟作品等於鬼片始終係不變。但係講真,彭順拍得唔錯。套戲非常緊湊。可惜個故事寫得唔好,而且有敗筆嘅地方。

警告:以下會講到小小劇情!

我自己覺得個故事本身應該係一個唔錯嘅偵探片。一張相,入面嘅人相繼死去。邊個係兇手呢?而妙就妙在查一個,死一個。但係個尾有好多野講唔通,或者交代得唔足夠,乜都用隻鬼串通晒。我就覺得就有啲可惜囉。

其實偵探故事唔係一定要寫到下下「密室殺人」先得。故事簡單得嚟拍得有壓迫力已經好有娛樂性。

而敗筆嘅地方係其中一幕。黃德斌係銀行收到一個電話,佢提到一個名。個名係廖啟智片中嘅名稱。對話表現好似同對方好熟。令我誤會佢地一早就識,更令我懷疑廖啟智先係兇手!
如果係我寫,我真係會寫廖啟智先係兇手。如果係咁個故事就會合情合理好多。一早廖啟智就話無錢,而本身嘅殺人動機就係「錢」。部處一個殺另外一個,唔洗自己出手。而且仲可以利用嗰張燒咗個角嘅相。燒咗嘅,咪係廖啟智個樣囉。洗乜出「鬼」呢?想嚇死我咩?!



~ Lindberg

2 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    我想去睇, 所以只看了你少少,便沒有睇落去, 睇完再回應啦 !

    回覆刪除
  2. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    我想去睇, 所以只看了你少少,便沒有睇落去, 睇完再回應啦 !


    睇完再睇我呀下!

    回覆刪除