2007年10月18日

如果馬路天使可以給我十個願望…

水泡媽終於開始放產假,我每日揸車返工的日子總算(暫時)告一段落。總括來講,每日揸車來回香港最繁忙的街道,加上時不時有坐骨神經痛,都真係幾辛苦。不過同懷孕相比,少少付出算得甚麼呢(懶豪!)。

而呢一兩個月來的駕車日子,令我有不少感想。如果有個馬路天使,可以俾我十個願望,改變一下香港的交通情況,,咁就好啦。

(隔離張相係周璇,套電影當然無睇過。只係見個名貼題,就借用一下。)

不過,呢十個願望只係我見過的交通情況。例如因為我沒有親眼見過醉酒駕駛,所以我不會包括在內。

我的十個願望:
1) 切線打燈
雖然係舉手(指)之勞,但有好多人都唔會做。除咗係一種交通安全,仲係一種禮貌。如果無打燈,我寧願「玉石俱焚」都唔會俾佢插入來!

2) 無人推車(跟車太貼)
跟車太貼好危險!因為每個人和車的反應都唔同。都見不少意外因此而起。早幾個星期先見到一串的士撞埋一齊。(個心好涼。嘻…)

3) 超白燈泡從未現世
如果我可以做部時光機同 Terminator 出來,我一定會叫 Terminator 去殺咗做超白燈泡出來的那個發明家。但係諗深一層,做超白燈泡出來的人沒有錯,錯的是亂安裝的那些人!

4) 唔好糊亂切線,因一己之快,左串右插
因為日日經過告士打道多次,所以好憎左串右插的司機。其實好多時都係因為呢班司機,先會塞車。點解大家唔可以乖乖地排隊行。你的一時之快,後面就要停住等你切線。最明顯係告士打道東行,新鴻基大廈對出。好多人貪快,行告士打道東行會先行左,到新鴻基大廈對出前由左切右,再去東區方向。所以一到鴻基大廈對出,右二線就會好塞。如果個個都排住隊行,可能就唔洗拆皇后碼頭。

5) 尾燈唔好太光
車尾燈太刺眼,對後面的司機很辛苦呢(尋晚又跟一架 Elgrand,差啲盲)。其實尾燈光亮度,應該跟天色配合。日頭,要光一點,後面的人先睇到。夜晚就唔洗咁光。而光亮度可以跟車頭燈連接起來。只要夜晚一開車頭燈,尾燈就自動調節,唔開咁光。應該好簡單啫。

6) 無人同我搶燈位
最憎人同我搶燈位。無人可以係我前面!!!講笑,唔算!

6A) 開車唔講手提電話
成日見有啲司機,開車開到好似舞龍一樣。我一定會爬頭,因為點知會唔會係醉酒駕駛,突然停或撞,對我都好危險。爬頭時我都會望一望,通常都係見到個司機講梗電話,仲要無免提裝置。好危險呀!

7) 車行車路,行人行行人路
好多行人都唔睇路。如果去到遊客區,有好多同胞會無端端行出馬路,唔睇交通燈。俾佢地嚇死。落得街,所有人都係道路使用者。大家都應該小心呀。

8) 道路指示可以更清晰,白線可以畫得更好
我好鐘意 Esso 句標語:「We are drives too」。但亦都令我懷疑路政處的人有無車牌。如果有,我就真係好唔明。點解有啲白線會畫得咁差,令到應切不能切,不應切又可以亂切。我唯一安慰自己的方法,就係記得以前讀數學,有講到行車安排。眼見以為最快最方便的畫線,可能到頭來會引至大塞車。不過每次行西區走廊到信德對出,三線匯合,我行中線,左右都要插入來,次次都變成三文治。唉…

9) 路上零意外
意外當然係人都唔想。而且之後塞起車上嚟,真係好辛苦。「嗰個落雨既晚上」唔係大問題,落雨咪揸慢啲囉。「嗰條濕滑既公路」都無問題,濕滑咪小心啲囉。但係「嗰個粗心大意既司機」就出事啦!因此咪搞到人地「趕到黎呢間咖啡室」會佳人囉。大家路上小心!(參照:留給最愛的說話 - 張麗瑾 / 鄭丹瑞)

10) 駕駛者可以互相體諒,和睦共處
如果駕駛者可以互相體諒,我就唔需要以上九個願望啦。所以希望包括自己在內,大家都可以忍讓,和睦共處。阿門。



~ Lindberg

6 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    可惜太多人太鹵莽了 !

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    可惜太多人太鹵莽了 !


    係呀!不過算啦。我依家有排抖啦!哈!
    (我寫到咁長咁無聊,妳都有睇晒呀?配服!)

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    Lindberg :

    wingwing :可惜太多人太鹵莽了 !
    係呀!不過算啦。我依家有排抖啦!哈!

    (我寫到咁長咁無聊,妳都有睇晒呀?配服!)
    是佩服呀 ! 你寫喎一定睇哂啦 ! 嘻嘻 !

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    是佩服呀 ! 你寫喎一定睇哂啦 ! 嘻嘻 !


    呀!我正一文盲!

    回覆刪除
  5. Small Water上午8:00

    I hope so. Happy holidays!^_^

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    I hope so. Happy holidays!^_^


    Happy Holiday to you too.

    回覆刪除