2007年10月25日

Jayson仔的第二天

我可唔可愛呀?


我頭頂如果加條鞭,似唔似德川家康呢?



~ Lindberg

11 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    好精靈呀 ! 好想抱抱你呀 !

    回覆刪除
  2. 我俾媽媽睇完BB d相之後, 佢就滿腹經綸咁講以前點臭大我同哥哥們. 唉!

    回覆刪除
  3. HAHA*jayson is so cute..

    好想抱下..hahah>33333

    回覆刪除
  4. 第三、四天呢!等咁耐㗎!祝你全家健康快樂!

    回覆刪除
  5. 幾時到我去探下佢先=p

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙爸 :

    第三、四天呢!等咁耐㗎!祝你全家健康快樂!


    你唔係以為我呢幾日仲會有時間呀嘛!不過今日應該可以返屋企。到時就可以慢慢寫。

    回覆刪除
  7. Small Water上午8:00

    Wow...Jayson is very cute. Hey, you got to grow up to be a healthy boy, Jayson. You'll meet a lot of beautiful girl friends soon. Ha!^_^

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    zita :

    HAHA*jayson is so cute..

    好想抱下..hahah>33333


    我地返咗屋企啦!上嚟就有得玩!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    Wow...Jayson is very cute. Hey, you got to grow up healthy and fast, Jayson. You'll meat a lot of beautiful girl friends. Ha!^_^


    I certainly hope he will. Thanks!!!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    我俾媽媽睇完BB d相之後, 佢就滿腹經綸咁講以前點臭大我同哥哥們. 唉!


    佢唔講,我都估到湊大妳有幾辛苦啦…

    回覆刪除