2007年10月14日

彩虹七色兄弟戰隊

尋日幫好兄弟做兄弟。兄弟好錫住班兄弟,所以班兄弟都唔係好洗做。七位兄弟,紅、橙、黃、綠、青、藍、紫。等等,需要修正,跟據維基百科,應該是:紅、橙、黃、綠、藍、靛、紫。

七個兄弟,七色領呔。我係黃戰士!但係我無淨色黃,所以俾人話。早知買過條。橙戰士就真係夠橙啦!

接新娘,無難度。唱「愛多八十年」,食辣椒,食鹹竹蜂,做掌上壓,完全無難度,因為有新郎做晒!哈哈哈!



之後去男家,食午飯,去註冊。一班兄弟一齊,由頭笑到落尾。


新郎哥呢?我地當然寧願同佢家姐影相多啲啦。哈哈哈!(講笑啫…)

夜晚到郎豪酒店四十二樓飲。第一次去,場地唔錯。野食非常好。好熱之餘,味道又唔差。服務雖然慢少少,不過都算係咁。


因為九時先開席,而且上菜比較慢。十一點半先食完。可能笑得大多,加上本身又病病地,今日真係病咗!唉…




~ Lindberg

10 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    你們真容易過關呀 ! 如果我做姊妹....嘻嘻 !

    回覆刪除
  2. 你幫熙熙影D相好靚呀﹐第時Jayson仔實會有好多靚相啦!

    回覆刪除
  3. Small Water上午8:00

    Waiting for Jayson's birthday. ^_^ Congratulations for all of you!

    回覆刪除
  4. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    你們真容易過關呀 ! 如果我做姊妹....嘻嘻 !


    好彩!做埋今次應該以後都唔洗做!可以收山啦!

    回覆刪除
  5. Lindberg上午8:00

    熙媽 :

    你幫熙熙影D相好靚呀﹐第時Jayson仔實會有好多靚相啦!


    咁都要妳個仔得意先影得靚嘅。希望佢下次見到我唔會喊啦!哈!

    回覆刪除
  6. Lindberg上午8:00

    Small Water :

    Waiting for Jayson's birthday. ^_^ Congratulations for all of you!


    快啦!再等等啦!

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    Lindberg :

    wingwing :你們真容易過關呀 ! 如果我做姊妹....嘻嘻 !
    好彩!做埋今次應該以後都唔洗做!可以收山啦!
    吓 ! 你d 朋友結哂婚了, 我仲有好多呀 !又排做呀 !

    我已經有了個綽號 " spicy 姊妹" 呀 !

    回覆刪除
  8. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    吓 ! 你d 朋友結哂婚了, 我仲有好多呀 !又排做呀 !

    我已經有了個綽號 " spicy 姊妹" 呀 !


    辣妹打怪獸乎?!可惜無機會,唔係我呢個兄弟都要會一會!哈!

    回覆刪除
  9. 蛙只做過一次姊妹, 但想起都怕!:p

    回覆刪除
  10. Lindberg上午8:00

    井蛙 :

    蛙只做過一次姊妹, 但想起都怕!:p


    有乜可怕,莫非妳遇過我地其中一個,傳說中嘅《彩虹七色兄弟戰隊》?哈!

    回覆刪除