2007年10月22日

大家一起充電吧!

每當要出外遠行,預早幾天便會開始把所有手提電器充電 。水泡媽將要入院,所以我也要開始了!

「叉叉叉,叉飽佢地!」

相機,主力決定出動 GX100。雖然室內環境表面欠佳,不過費時問人借細機。

DV,決定不買高清。留多點錢給水泡仔比高清拍攝更緊要。因此會用部舊 Canon DV。

40D 已經充滿力量,以作出手術室後用。

NDS x 2,已經充滿力量。不過沒有甚麼遊戲…水泡媽繼續她的 Zoo Keeper!

PSP,已經充滿力量。Final Fantasy 仍在 Level 26。羞家!

電話 x 2,都已經充滿力量。因為有很多人要通知,所以短訊都準備好!

Macbook…為甚麼又「叉唔起」?!一年內換了兩粒電。不知是否我少用的關係,突然間粒電會怎樣充也充不了電。這是我對 Macbook 的一點點失望。但比起之前替公司買的 Dell,Mac 好好多!Dell 的用料很差。很膠!

買了 Macbook 的新電池($550)。並且放了好幾套電影,以防在醫院閒來無事做。

今天還寫了一個 check-list。每月要找的數都先準備好。有些事情要找兄弟幫手。郭生義不容遲地為我了 Mac OS X Leopard!好兄弟!Ardy 更好兄弟(做了甚麼不能說)!好感動!


~ Lindberg


P.S. 尋晚用了很長時間去解釋給媽媽聽,為甚麼要擇日開刀。其實開刀的最主要原因就是我倆都怕變數。最好一切都可以預先安排妥當。當然水泡媽怕痛都是原因之一。

20 則留言:

  1. 養和連CABLE TV都有o架﹐帶o甘多o野味拎過o羊!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙爸 :

    養和連CABLE TV都有o架﹐帶o甘多o野味拎過o羊!


    咁有無 NOW 呀?哈哈哈!不過都會帶多一兩本書。話晒都四五日呀嘛!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    你好似入哂家裡所有玩得都入去呀 ,不用太多呀 !唔夠先再拿啦 !

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    你好似入哂家裡所有玩得都入去呀 ,不用太多呀 !唔夠先再拿啦 !


    唔得!點知到時想玩乜呀!不過到時當然最想都係玩個仔啦!哈!

    回覆刪除
  5. 蛙! 好大陣象呀! 連蛙都開始緊張啦! :p

    回覆刪除
  6. wingwing上午8:00

    Lindberg :

    wingwing :你好似入哂家裡所有玩得都入去呀 ,不用太多呀 !唔夠先再拿啦 !
    唔得!點知到時想玩乜呀!不過到時當然最想都係玩個仔啦!哈!
    到時你忙住揍仔啦 ! 邊得閒喎 !

    回覆刪除
  7. I thought you can have the battery replaced for free? Anyway you're well prepared, have fun!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    井蛙 :

    蛙! 好大陣象呀! 連蛙都開始緊張啦! :p


    我估我算普通大陣象啦。嘻…

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    到時你忙住揍仔啦 ! 邊得閒喎 !


    我估都係…嘻…

    回覆刪除
  10. 我開始懷疑,你是準備去旅行,還是去陪水泡媽臨盆!
    Anyway, 祝一切順利!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    I thought you can have the battery replaced for free? Anyway you're well prepared, have fun!


    I need to wait for 4 days before they get back to me whether it's replaceable. So... better get prepared! HA! It's not that expensive anyway.

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    ronnie :

    我開始懷疑,你是準備去旅行,還是去陪水泡媽臨盆!

    Anyway, 祝一切順利!


    我係去臨盆旅行!雖然無椰林樹影,不過有刀光劍影!哈哈哈!
    Thanks, buddy!

    回覆刪除
  13. Small Water上午8:00

    They have NOW ar. ^_^ Haha...You don't need to bring too many stuffs. Otherwise, you will forget to bring them home when you see Jayson...coz you will only remember to bring Jayson home then. Ha! Anyway, 祝一切順利!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    They have NOW ar. ^_^ Haha...You don't need to bring too many stuffs. Otherwise, you will forget to bring them home when you see Jayson...coz you will only remember to bring Jayson home then. Ha...
    They have NOW too?! OMG!
    Thanks for the reminder! Too many exciting things going on these days. Too much for my heart. HA!

    回覆刪除
  15. Lindberg :

    熙爸 :養和連CABLE TV都有o架﹐帶o甘多o野味拎過o羊!
    咁有無 NOW 呀?哈哈哈!不過都會帶多一兩本書。話晒都四五日呀嘛!
    我想問邊個抱水泡仔?

    回覆刪除
  16. 咦,你好似去五日四夜養和超級豪華團咁噃!定係學我搬屋呀?
    得左,記住話我知。

    有乜要幫手,Call我呀!
    祝水泡健健康康,水泡媽一D都唔痛。

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙爸 :

    我想問邊個抱水泡仔?


    Err... 水泡嫲!哈!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    咦,你好似去五日四夜養和超級豪華團咁噃!定係學我搬屋呀?

    得左,記住話我知。

    有乜要幫手,Call我呀!

    祝水泡健健康康,水泡媽一D都唔痛。


    得咗實話你知啦!大家健健康康最緊要啦!

    回覆刪除
  19. 咁睇你又好似好認真準備好多野.抵讚~但係你又好似去玩咁.抵鬧~認真少少啦!heeheee:)

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    咁睇你又好似好認真準備好多野.抵讚~但係你又好似去玩咁.抵鬧~認真少少啦!heeheee:)


    我會啦!等我好消息!

    回覆刪除