2008年1月1日

高清帶來的影響

前一排換咗部電視機。主要唔係對應高清廣播,而係湊仔壓力大,好想買啲野嚟玩。但高清帶來嘅影響,遠比我想象為之深。

以前部 29" 大舊電視,除咗係一部電視,仲係對仔女嘅暖床。冬天部電視面暖笠笠,兩隻貓都會爭住瞓。


「又俾阿哥霸咗個位添…」


好迫好迫… 迫到阿妹轆咗落坑。


換電視機嗰陣,叫收買佬回收咗部舊電視。依家部 LCD 電視機咁薄,阿威試過跳上去,唔夠兩秒就跌番落嚟。威媽都話我冇陰功,冇啦啦換走人地部電視。呢幾日仲咁凍,兩隻野都冇地方瞓覺。唉…


「老豆,我嬲死你!你喺唔知邊到抱個喊飽番嚟嘈住晒都算喇。依家仲拆埋我個竇!等我擋住你,睇下你點睇電視!高清呀啦!」阿威發皮四話。

冇咗竇口,兩隻野唯有各自搵地方瞓。冇陰功…



「好凍呀…」



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 威哥小心呀>

    回覆刪除
  2. Wow, now you guys really have to check carefully before washing!

    回覆刪除
  3. 真係傻貓黎架。無位訓咪訓亞爸心口度囉。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    威哥小心呀>


    我尋日唔知道,仲抌咗啲臭衫落去…

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Wow, now you guys really have to check carefully before washing!


    Yes ar. But lucky that he is the one who gets most excited with washing. Whenever we starts the laundry machine, he will come over and watch.

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    真係傻貓黎架。無位訓咪訓亞爸心口度囉。


    我個心口都唔暖。大髀罅阿威就最鐘意。搞到我晚晚都轉唔到身!

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    佢好鐘意瞓洗衣機呀 ??

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    佢好鐘意瞓洗衣機呀 ??


    係呀。夠安全感呱…

    回覆刪除
  9. 阿威瞓落洗衣機~

    唔通想洗白白??

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    阿威瞓落洗衣機~

    唔通想洗白白??


    佢鬼會想洗白白呀!個傻仔真係好鐘意部洗衣機。哈!

    回覆刪除
  11. 好似出左通告話一月改裝天線喎,你就好啦,可以睇高清!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    好似出左通告話一月改裝天線喎,你就好啦,可以睇高清!


    好似已經睇到囉喎,係我個解碼器未 upgrade,所以有影冇聲。你又唔係冇大電視,冇得睇咩?!

    回覆刪除
  13. Lindberg :

    Todd :好似出左通告話一月改裝天線喎,你就好啦,可以睇高清!
    好似已經睇到囉喎,係我個解碼器未 upgrade,所以有影冇聲。你又唔係冇大電視,冇得睇咩?!
    要upgrade firware至有聲咁奇?

    快D試吓啦。試完寫個report添丫唔該。
    我遲D先買,一來少Dbug,二來我想等D有錄影功能o既set top box。 =)

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    要upgrade firware至有聲咁奇?

    快D試吓啦。試完寫個report添丫唔該。

    我遲D先買,一來少Dbug,二來我想等D有錄影功能o既set top box。 =)


    唔洗錢,無得要求咁多啦。
    我都會等有部有高清嘅錄影機先買。高清盒好麻煩,又要「食」我一個插蘇位。

    回覆刪除
  15. maysheep上午8:00

    小心貓地連衫都洗埋呀~

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    maysheep :

    小心貓地連衫都洗埋呀~


    當然唔會啦!我地咁錫佢!

    回覆刪除