2008年4月1日

水痘疑雲

今日開完會之後,提早了回家,因為發現 Jayson 有「疑似水痘」!

我很怕水痘這東西。還記得早幾年的一個晚上,面上多了幾粒類似暗瘡的東西,次日清晨,整個頭都生多很多粒。於是打電話給媽媽。

「阿媽,我出過水痘未呀?」

「水痘?乜樣呀… 好似未…」

「OH MY GOD…」

之後因發高燒,住了幾天醫院。到成年才出水痘,真的麻煩很多,而且會出得很多粒。嚇死人… 因此我對出水痘這事情特別敏感。

早幾天,見 Jayson 手臂上有幾點紅點。起初以為被蚊咬,但久久不散,而且變成一粒水痘般的東西。昨日見眼眉的中心亦有一粒水痘。可是,水痘應該不會拖這麼長時間。通常二十四小時就會發出來。正當百思不得其解之時,還是找醫生看一看比較好。

「Jayson,又嚟咗醫生到啦。」

「我要玩滑梯!」

「等您大個啲先啦。我地係嚟見醫生呀嘛。」


到診所的時候,水痘比之前大了一倍有多。因為太大粒的關系,我更相信不是水痘。經過醫生檢查之後,如我們所料,並不是水痘。可能是被蚊或蚤所咬,而因是小孩的關系,出現過敏現象。見其狀況,大概是蚤。但姐姐又沒有貓蚤。我們懷疑是婆婆的對面屋正在裝修,地方不是太清潔,相信因此而帶了些蚤入屋。

醫生說應該沒有大問題,然後給了一些藥膏。見手臂上那水痘越來越大點,幸好不似會痕癢,所以 Jayson 並不辛苦。希望藥膏會有效吧。

但某程度上,我希望這是水痘。如果他可以早一點出水痘,那就不必像我一樣,成年後才受這皮肉之苦。


~ Lindberg


P.S. 今晚幫 Jayson 剪手指甲,又剪到手指!!!嗚嗚嗚… 我的心比他的手指還要痛…

34 則留言:

  1. 小時妹妹一出水豆,就把我們幾姐弟一起互相傳染~說慳水慳力~一次過搞掂...我生得最怪..身係沒的只係頭上..弄得洗頭十分煩人

    回覆刪除
  2. QQ 媽咪上午8:00

    哎呀...一定好驚驚啦﹗如果Baby Bertin 出水痘時﹐希望婆婆無去到旅行﹐我都唔識點攪呀﹗我都係大o左先出水痘o架~大o左有樣好就係比較容易控制佢﹐唔好"r" D 水朴﹐細細個邊識聽你講o丫。

    我第一次幫Baby Bertin 剪手甲都剪傷過佢﹐見佢手指仔流血真係心都痛﹐只係不停同佢say sorry 同止血囉...為怕同樣事件再發生﹐我而家已經苦練出一身好武功(剪手甲)啦﹗哈...!

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    小時妹妹一出水豆,就把我們幾姐弟一起互相傳染~說慳水慳力~一次過搞掂...我生得最怪..身係沒的只係頭上..弄得洗頭十分煩人


    當時我生到一身都係。超級辛苦!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    哎呀...一定好驚驚啦﹗如果Baby Bertin 出水痘時﹐希望婆婆無去到旅行﹐我都唔識點攪呀﹗我都係大o左先出水痘o架~大o左有樣好就係比較容易控制佢﹐唔好"r" D 水朴﹐細細個邊識聽你講o丫。

    我第一次幫Baby Bertin 剪手甲都剪傷過佢﹐見佢手指仔流血真係心都痛﹐只係不停同佢say sorry 同止血囉...為怕同樣事件再發生﹐我而家已經苦練出一身好武功(剪手甲)啦﹗哈...!


    我朋友個仔(一歲)有十幾粒,個女(四、五歲)俾個仔傳染咗,得三粒!所以我咪覺得細個啲出好。我當時多到數唔清,又燒唔停。雖然都冇專登整串啲水泡,但之後都留有唔少「火山口」。好慘呀…
    我要學任達華!飲護眼藍莓素!(香港啲廣告… 嘻…)阿仔,對唔住呀!

    回覆刪除
  5. 我就係小五EASTER生水痘的!

    當時無冷氣

    又唔吹得風 即係吹風扇都唔得

    去睇中醫要用絲巾包頭

    好熱好熱

    宜家腳有D印 面有一粒印

    thats it 都算唔係太太太辛苦
    剪指甲~ 我記得我阿媽幫細個的我剪指甲係用黑色的大大把鉸剪

    曾剪到我流晒血...

    好痛... 會有童年陰影

    jayson仔... 你痛唔痛啊???

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    我就係小五EASTER生水痘的!

    當時無冷氣

    又唔吹得風 即係吹風扇都唔得

    去睇中醫要用絲巾包頭

    好熱好熱

    宜家腳有D印 面有一粒印

    thats it 都算唔係太太太辛苦

    剪指甲~ 我記得我阿媽幫細個的我剪指甲係用黑色的大大把鉸剪

    曾剪到我流晒血...

    好痛... 會有童年陰影

    jayson仔... 你痛唔痛啊???


    妳就好啦。當時我自己都嚇親自己!我而家眉心有一粒,其它就冇乜留意。
    嘩!乜妳阿媽咁厲害呀!?好高難度喎!驚驚…

    回覆刪除
  7. 1 歲記得帶佢打水痘針呀, chloe 都打左, 醫生話打左都有5-10%機會出, 不過無咁多ga
    我都試過剪損chloe, 勁心痛, 之後買個把bb專用較剪由工人剪la

    回覆刪除
  8. 屎屎屎....

    我都好似未出水痘...
    jayson慘慘啦, 你咁皮光又肉滑, 我都想做果隻蚤喎~~呵呵~~
    我都剪親過anson啦, 即時剪到都唔知, 剪好哂10隻手指anson先大喊我先知原來剪到第4隻~~

    2母子一樣咁遲鈍既...

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    1 歲記得帶佢打水痘針呀, chloe 都打左, 醫生話打左都有5-10%機會出, 不過無咁多ga

    我都試過剪損chloe, 勁心痛, 之後買個把bb專用較剪由工人剪la


    我都會考慮打。除非搵到其他細路有出水痘,咁就可以開個 Chickenpox Party。咁樣會好好多。
    我都係用 BB 專用較剪,不過都係咁…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    屎屎屎....

    我都好似未出水痘...

    jayson慘慘啦, 你咁皮光又肉滑, 我都想做果隻蚤喎~~呵呵~~

    我都剪親過anson啦, 即時剪到都唔知, 剪好哂10隻手指anson先大喊我先知原來剪到第4隻~~

    2母子一樣咁遲鈍既...


    等我殺下蚤先!
    妳都仲未出?!早啲識妳就去「野」下妳啦。哈哈哈!
    我依家有剪手指甲恐懼症。我都係幫佢咬手指算啦… 哈哈哈哈哈!

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    等我殺下蚤先!

    妳都仲未出?!早啲識妳就去「野」下妳啦。哈哈哈!

    我依家有剪手指甲恐懼症。我都係幫佢咬手指算啦… 哈哈哈哈哈!
    你因住比jayson一巴星你呀~~

    我上次想舔下朱古力之嘛, 就咁食左一掌...幾飽呀...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    你因住比jayson一巴星你呀~~

    我上次想舔下朱古力之嘛, 就咁食左一掌...幾飽呀...


    我個仔有咁活躍就好啦!

    回覆刪除
  13. 莎莉蛋糕上午8:00

    我係2x歲個年生水痘,真係苦不堪言,發高燒,暈,嘔....總之你講得出我都有,仲有係全身全面都有膿(水痘入面的膿,難聽d講真的有點似象人),當時我真係以為自己會好唔番成世係咁(毁容),成日以淚洗面,睇左幾個西醫+中醫(個中醫開錯藥攪到我一食暈低),後來睇左個掂的中醫醫番好,個中醫話,我再遲d睇,d菌上左腦(可能會變腦膜炎),我到時仲大鑊.....所以水痘就係越細出越好

    回覆刪除
  14. 我發覺有個膠圈(比你套住隻手指)同用膠'群'住個指甲拑頭個隻拑係會剪損bb ga, 之後我買隻拑頭無舊膠gei bb 剪就very good la, 牌子好似叫1st safety (唔sure)
    Lindberg :

    wanda :1 歲記得帶佢打水痘針呀, chloe 都打左, 醫生話打左都有5-10%機會出, 不過無咁多ga我都試過剪損chloe, 勁心痛, 之後買個把bb專用較剪由工人剪la
    我都會考慮打。除非搵到其他細路有出水痘,咁就可以開個 Chickenpox Party。咁樣會好好多。

    我都係用 BB 專用較剪,不過都係咁…

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    我係2x歲個年生水痘,真係苦不堪言,發高燒,暈,嘔....總之你講得出我都有,仲有係全身全面都有膿(水痘入面的膿,難聽d講真的有點似象人),當時我真係以為自己會好唔番成世係咁(毁容),成日以淚洗面,睇左幾個西醫+中醫(個中醫開錯藥攪到我一食暈低),後來睇左個掂的中醫醫番好,個中醫話,我再遲d睇,d菌上左腦(可能會變腦膜炎),我到時仲大鑊.....所以水痘就係越細出越好


    我感同身受,因為我都係一模一樣!我住咗幾日醫院,發燒又唔退,瞓唔到仲要食安眠藥,超辛苦!
    不過好彩就冇食錯藥。而且男仔多一粒半粒火山口都冇乜所謂。總之好彩大家都冇事啦!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    我發覺有個膠圈(比你套住隻手指)同用膠'群'住個指甲拑頭個隻拑係會剪損bb ga, 之後我買隻拑頭無舊膠gei bb 剪就very good la, 牌子好似叫1st safety (唔sure)


    我用緊好似係 Pigeon。等我睇睇先。

    回覆刪除
  17. wingwing上午8:00

    打水痘針要每七年左右再打,暫時支針沒有永久啊!

    回覆刪除
  18. 係咩? 有無其他人可以証實下?
    wingwing :

    打水痘針要每七年左右再打,暫時支針沒有永久啊!

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    打水痘針要每七年左右再打,暫時支針沒有永久啊!


    呢個都係我想佢自己出嘅原因之一。唉…

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    係咩? 有無其他人可以証實下?

    wingwing :

    打水痘針要每七年左右再打,暫時支針沒有永久啊!


    wingwing 講啲野信得過,因為佢做嗰行對哩啲野有接觸。

    回覆刪除
  21. Lindberg :

    我個仔有咁活躍就好啦!
    你唔好咁講...一陣jayson舞雙節(瓜)棍嚇你!

    回覆刪除
  22. 咁好似真係自己出一了百了wor, 但係chloe有濕疹, 佢皮膚科醫生千叮萬囑叫我地一定要幫佢打, 因為濕疹加水痘會好難搞
    Lindberg :

    wanda :係咩? 有無其他人可以証實下?wingwing :打水痘針要每七年左右再打,暫時支針沒有永久啊!
    wingwing 講啲野信得過,因為佢做嗰行對哩啲野有接觸。

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    你唔好咁講...一陣jayson舞雙節(瓜)棍嚇你!


    嘩!妳唔好嚇我喎!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    咁好似真係自己出一了百了wor, 但係chloe有濕疹, 佢皮膚科醫生千叮萬囑叫我地一定要幫佢打, 因為濕疹加水痘會好難搞


    咁又係,預防下好!我同事個女,雖然有打針,但係都俾個細仔野到。好彩只係出咗三粒。應該係打咗針所賜。

    回覆刪除
  25. 剛剛打左去問醫生, 佢護士話暫時未收到藥廠通知要打加強劑, 答案有d無寧兩可...ai...最担心佢大個先走來出
    Lindberg :

    wanda :咁好似真係自己出一了百了wor, 但係chloe有濕疹, 佢皮膚科醫生千叮萬囑叫我地一定要幫佢打, 因為濕疹加水痘會好難搞
    咁又係,預防下好!我同事個女,雖然有打針,但係都俾個細仔野到。好彩只係出咗三粒。應該係打咗針所賜。

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    剛剛打左去問醫生, 佢護士話暫時未收到藥廠通知要打加強劑, 答案有d無寧兩可...ai...最担心佢大個先走來出


    希望 Chloe 大個啲啲濕疹會好番啦。

    回覆刪除
  27. 岩岩問醫生話要一歲先有得打喎~~

    回覆刪除
  28. wingwing上午8:00

    見你地關於水痘問題,我立即請教了兒科醫生, 答案同我一樣,

    他說有些醫生是沒有提點家長再打加強的!

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    岩岩問醫生話要一歲先有得打喎~~


    係呀。所以最好就有 Chickenpox 睡衣派對啦!不過妳最好唔好嚟啦,費時野到妳啦!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    見你地關於水痘問題,我立即請教了兒科醫生, 答案同我一樣,

    他說有些醫生是沒有提點家長再打加強的!


    有妳喺到真係好喇!嘻…

    回覆刪除
  31. 其實我真係唔記得我有出過, 淨係記得d同學陸逐咁出又有得放好長病假, 所以好其待自己會出跟住唔駛返學,問亞媽亞媽又話"應該"出左wor, 真係比佢激親

    攪得成個party 的話記得預埋我chloe 呀
    Lindberg :

    白雪 :岩岩問醫生話要一歲先有得打喎~~
    係呀。所以最好就有 Chickenpox 睡衣派對啦!不過妳最好唔好嚟啦,費時野到妳啦!

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    其實我真係唔記得我有出過, 淨係記得d同學陸逐咁出又有得放好長病假, 所以好其待自己會出跟住唔駛返學,問亞媽亞媽又話"應該"出左wor, 真係比佢激親

    攪得成個party 的話記得預埋我chloe 呀


    我老板以前真係有搞過!不過都要有人出先得。

    回覆刪除
  33. 按低實jayson手指既肉先剪會唔會好d呀? 用剪刀好過用指甲鉗ga

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00

    maggie :

    按低實jayson手指既肉先剪會唔會好d呀? 用剪刀好過用指甲鉗ga


    剪刀好咩?等我買把細嘅試下!

    回覆刪除