2008年4月30日

六個月的正式成績表

名字:節瓜俠
體重:7.99千克(即 17.64 磅)
身長:67 厘米
頭圍:43 厘米


體重上,比中等高出少少。節瓜俠之名果然名不虛傳。

「爸爸,您咁嘅身型,我超標少少都已經算係咁啦!」


每次到母嬰健康院,我們都選擇最早的時段(早上 9 時)。而那時正是 Jayson 要瞓「回籠覺」之時,所以都比較呆滯。但沒有辦法,因為我還要趕上班。

基本上,護士姑娘問的問題,之前見私家兒科醫生都已經問過。姑娘給他一個小搖鈴,呆滯的 Jayson 雙手拿著把玩。漸漸精神的他,開始對著姑娘笑。姑娘叫他嘗試坐起來,獨自也可以坐一會兒。雙腳有力,輕輕托著腋下也可以站得穩。

姑娘唯一關心的,就是 Jayson 比大部份的小朋友少吃一餐。Jayson 一天只吃四餐(早上八 時、下午一時、下午六時、和零晨十二時),每餐大約 7 安士。整體上是足夠的,但如果可以的話,她說寧願每餐吃 6 安士,吃五餐。我覺得這也有它的道理。雖然要起身吃多一餐,但餐與餐的時間密了,肚子不會太餓,睡也可以睡得好一點。我們覺得 Jayson 很多時都睡得不好,時間不夠長。除了吃完宵夜後的一覺有六七小時之外,其餘每餐之間都是睡大約兩小時。整天都是睡十三、十四小時,好像比較少。所以也會擔心影響發育。

上一個周末,我們嘗試午餐來一個胞肚的米糊,取代奶粉。可惜,可能是我調校得太稠,胃仔不能適應。所以之後那餐奶粉,吃過之後便把大部份嘔吐出來。晚上十時左右提前食宵夜,而第二日的早餐亦相應提早至六時。這個安排不成。所以只好跟從之前的時間表。

休息了一兩天之後,這兩天婆婆再嘗試把午飯改為米糊,好像都頗適應。都是婆婆比較在行。

而父母方面。我除了還有點坐骨神經痛和睡眠(嚴重)不足的問題外(我是一個得貪睡的人),見我還能夠寫網誌,應該還不錯吧。而 Jayson 媽亦有點體力透支,久不久便說周身骨痛。但我覺得每當她見到 Jayson,就好像立即充電一樣。音調提高八度,精神奕奕地逗他玩。自問沒有她那麼的能耐。

Jayson,希望您繼續以您的笑聲,為媽媽充電吧!但最緊要的還是身體健康,不要令我們擔心啊。



~ Lindberg

24 則留言:

  1. 我懷疑jayson之所以訓得唔好,係因為清醒時,太開心玩得太喪! 影響左!老人家成日說,唔好玩得太high,晚上會驚驚的

    回覆刪除
  2. 請問咩係回籠覺?
    今日考oral的時候不停俾人attack...好慘呀!!!差d以為自己唔係做緊discussion..唉..

    回覆刪除
  3. 莎莉蛋糕上午8:00

    你呢個廿四孝爸爸,又返工又湊仔又寫blog仲寫到成為專業推介叱吒十大,你話幾勁吖!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    我懷疑jayson之所以訓得唔好,係因為清醒時,太開心玩得太喪! 影響左!老人家成日說,唔好玩得太high,晚上會驚驚的


    咁我地都有留意,大部份時間都冇喪玩嘅。

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    請問咩係回籠覺?

    今日考oral的時候不停俾人attack...好慘呀!!!差d以為自己唔係做緊discussion..唉..


    可憐呀… 我幫妳去搵人打小人!不過唔好擔心啦。可能個主考反而覺得嗰個人太狼死呢。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    你呢個廿四孝爸爸,又返工又湊仔又寫blog仲寫到成為專業推介叱吒十大,你話幾勁吖!!


    嘻嘻… 唔好咁講啦。我面紅㗎。呵呵呵…

    回覆刪除
  7. J師奶上午8:00

    嘩, 你屋企係由節瓜俠管數既! Jayson 仔勁呀!!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    J師奶 :

    嘩, 你屋企係由節瓜俠管數既! Jayson 仔勁呀!!


    俾妳發現到添。冇錯,網上交緊煤氣費。哈哈哈!

    回覆刪除
  9. wingwing上午8:00

    四餐真係少咗喎, 五餐會好d 喎 !

    通常都是早上六點半,十點半,下午二點半,黃昏六點半,晚上十點半, (初生的就加凌晨二點半), 醫院時間就是這樣呀 ! 不過只供參考,個個bb 不一樣啊 !

    回覆刪除
  10. 櫻杏子上午8:00

    wingwing :

    四餐真係少咗喎, 五餐會好d 喎 !通常都是早上六點半,十點半,下午二點半,黃昏六點半,晚上十點半, (初生的就加凌晨二點半), 醫院時間就是這樣呀 ! 不過只供參考,個個bb 不一樣啊 !
    茄茄食5餐,同wing wing講的鐘數一樣,奶食6安,10:30個餐會食粥。最近發覺茄茄真係唔係幾鍾意糊仔,所以開始俾粥仔佢食,都食到佢隻BB碗的半碗,然後要再補3安奶。
    Jayson媽成日周身骨痛,我諗佢都真係好攰。我呢,就成日腰骨痛,中醫話食多D黑色的食物好似杜仲、雲耳呢D可以壯腎補腰。做媽咪,真係會辛苦過做爸爸的。
    你都要多D爭取休息,爸爸係屋企的位置都好重要的!仲有,你萬一有咩頭暈身興寫唔到BLOG,我地咪見唔到節瓜俠囉!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    四餐真係少咗喎, 五餐會好d 喎 !

    通常都是早上六點半,十點半,下午二點半,黃昏六點半,晚上十點半, (初生的就加凌晨二點半), 醫院時間就是這樣呀 ! 不過只供參考,個個bb 不一樣啊 !


    可能係我地衰。因為想 Jayson 去到婆婆到先食早餐,所以餐宵夜就食十二點,早餐就等到八點先早食。其他咪拉長咗囉。等我地再睇下…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    茄茄食5餐,同wing wing講的鐘數一樣,奶食6安,10:30個餐會食粥。最近發覺茄茄真係唔係幾鍾意糊仔,所以開始俾粥仔佢食,都食到佢隻BB碗的半碗,然後要再補3安奶。
    Jayson媽成日周身骨痛,我諗佢都真係好攰。我呢,就成日腰骨痛,中醫話食多D黑色的食物好似杜仲、雲耳呢D可以壯腎補腰。做媽咪,真係會辛苦過做爸爸的。
    你都要多D爭取休息,爸爸係屋企的位置都好重要的!仲有,你萬一有咩頭暈身興寫唔到BLOG,我地咪見唔到節瓜俠囉!
    我地都煩緊好唔好加多餐… 唉…
    杜仲同雲耳… 好!等我同婆婆講下先。大家都要壯一壯條腰先!大家都要保重呀!

    回覆刪除
  13. 原來食奶有d咁既學問, 你唔講都唔知, 哲哲都係一日4餐, 每次7安士, 咁即係佢都要改做5餐??

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    maggie :

    原來食奶有d咁既學問, 你唔講都唔知, 哲哲都係一日4餐, 每次7安士, 咁即係佢都要改做5餐??


    聽完 wingwing 同櫻杏子講,好似五餐真係正常啲。不過都唔知點入手去改…

    回覆刪除
  15. 恭喜jayson又pass左!!
    anson一日食5餐

    1) 8:00 - 4安

    2) 12:00 - 7安

    3) 3:30 - 7安

    4) 7:30 - 7安

    5) 10:00 - 7安
    朝早同好多OL一樣無咩胃口食唔落,雖然開7安但都有時會食唔哂既~
    jayson皮膚同面色都好好呀~~好似一粒和果子~~

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    恭喜jayson又pass左!!

    anson一日食5餐

    1) 8:00 - 4安

    2) 12:00 - 7安

    3) 3:30 - 7安

    4) 7:30 - 7安

    5) 10:00 - 7安

    朝早同好多OL一樣無咩胃口食唔落,雖然開7安但都有時會食唔哂既~

    jayson皮膚同面色都好好呀~~好似一粒和果子~~


    嘩!十點一餐可以頂到第二朝八點?勁喎!
    佢得到我嗰邊嘅遺傳。我阿媽都係又白又滑!哈哈哈。

    回覆刪除
  17. Lindberg :

    嘩!十點一餐可以頂到第二朝八點?勁喎!

    佢得到我嗰邊嘅遺傳。我阿媽都係又白又滑!哈哈哈。0
    仲要無胃口, 服未?
    車...借d二讚埋自己!

    車車車車車車車車車車~~

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    仲要無胃口, 服未?

    車...借d二讚埋自己!

    車車車車車車車車車車~~


    剛剛睇完佢段反身短片就夠勁啦!
    我話我阿媽係咋嘛!都冇話係自己!

    回覆刪除
  19. Lindberg :

    maggie :原來食奶有d咁既學問, 你唔講都唔知, 哲哲都係一日4餐, 每次7安士, 咁即係佢都要改做5餐??
    聽完 wingwing 同櫻杏子講,好似五餐真係正常啲。不過都唔知點入手去改…
    但佢地食密左, 會唔會反而訓得冇咁好呀??

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    但佢地食密左, 會唔會反而訓得冇咁好呀??


    如果哲哲瞓得好咪唔好改囉。我係覺得阿仔係得夜晚瞓得好啲,所以驚佢餐與餐之間唔夠飽。

    回覆刪除
  21. 我想好多初為父母都經歷過你們既經驗, 不過佢再大個一點你地就無咁辛苦,加油呀節瓜俠父母

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我想好多初為父母都經歷過你們既經驗, 不過佢再大個一點你地就無咁辛苦,加油呀節瓜俠父母


    妳就以為啦!到時會行會走,問東問西,湊大個細路真係唔容易。不過見到佢開心就得啦。

    回覆刪除
  23. 公關Patsy上午8:00

    Jayson宜家都係輕過胖細細~

    不過睇嚟好快節瓜俠好快可以爬頭重過胖細細~

    一睇到jayson的蝦餃面就好想抱下佢~

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    Jayson宜家都係輕過胖細細~

    不過睇嚟好快節瓜俠好快可以爬頭重過胖細細~

    一睇到jayson的蝦餃面就好想抱下佢~


    一睇到細細嘅雙下巴我都想食咗佢!哈哈哈!

    回覆刪除