2008年4月16日

看到眼突的約翰蘭保

尋晚同 Ardy 幾個朋友去睇。四個字去形容:「血肉橫飛」。好多個月前,睇過啲預告片,已經知道好血腥。但係真係冇想象到會咁誇張。

首先,太古 UA 啲低音唔知仲乜校到咁勁。唔知情的話,仲以為坐喺個打樁機隔離。全片大約 90 分鐘,眼突足 90 分鐘。故事… 唔好問,諗極都唔明。究竟蘭保係為咗國家而殺人,定為咗自己呢?愛,係唔係真係救唔到世界呢?不過部戲嘅重點唔係哩到。係睇個 62 歲嘅大隻阿伯,用 T-Shirt 掩蓋住自己皺皮嘅身軀,通山走,一個打百幾個。最尾一幕,一車車嘅壞人,車到蘭保面前俾佢亂槍掃射。睇到目定口呆,只好講一句:「洗唔洗呀…」

睇完之後,我對現代武器有重新認識。以前以為一粒子彈射埋個人到,有個窿仔,啲血慢慢流出嚟,表情好痛,然後慢慢斷氣死。但原來依家一粒子彈,可以打爆人個頭(成個頭飛走咗),或者喺人個心口開個大窿。而且一個 62 歲嘅阿伯,仲可以徒手摙爆人條頸。 唔怪之得係三級片啦。

因為咁,我覺得以前嘅演技高難度得多。要扮俾火燒、扮痛、扮就死。依家?都變成肉醬喔,仲扮咩喎。

話雖如此,我都覺得史太龍這套《John Rambo》,好比之前套《Rocky Balboa》,一雪前恥。雖然都有唔少人鐘意《第一滴血 第三集》,但相比第一集嘅戲劇性,第二集嘅娛樂性同突破性,第三集真係好似失色少少。而今套蘭保,縱使冇乜故事又好鬼血腥,但的而且確令人血脈沸騰,娛樂性極之豐富。



~ Lindberg

P.S. 我諗諗下,套戲「應該」都係認為愛可以改變世界。雖然班傳教士最終都停止唔到殺戮,仲差啲俾人殺埋。但佢地改變咗蘭保。蘭保殺晒啲壞人,咁咪再冇打打殺殺囉…

P.P.S. 預告片係另一位阿伯,福伯(夏里遜福)嘅《奪寶奇兵》!雖然擺明食老本,66 歲仲玩皮鞭(?!),但都係非睇不可。


18 則留言:

  1. 我睇廣告見到列為3級片都諗唔通套野好血腥... 點知原來真係咁血腥架...

    好彩我冇打算去睇姐, 呵呵~~~ 之前個幾集我都未睇過, 都冇興趣...

    回覆刪除
  2. 都話左個結尾好 disappointing 架啦 .... 好同意你話「粒子彈可以打爆人個頭」 HA!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    血腥片唔啱我, 鬼片就啱呀 !

    回覆刪除
  4. 我覺得好睇 wor... O_O

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    我睇廣告見到列為3級片都諗唔通套野好血腥... 點知原來真係咁血腥架...

    好彩我冇打算去睇姐, 呵呵~~~ 之前個幾集我都未睇過, 都冇興趣...


    打打殺殺都係男仔睇嘅戲啦。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    elma :

    都話左個結尾好 disappointing 架啦 .... 好同意你話「粒子彈可以打爆人個頭」 HA!


    我地又唔覺喎。可能聽完妳講,我地降低咗我地嘅期望。睇完個個都好興奮!爆呀!爆呀!

    回覆刪除
  7. wingwing :

    血腥片唔啱我, 鬼片就啱呀 !
    我都係咁話!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    我覺得好睇 wor... O_O


    我都覺得好好睇。再約下次去睇福伯呀!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    血腥片唔啱我, 鬼片就啱呀 !


    我怕鬼喎…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我都係咁話!


    我唔怕血,不過怕鬼… 嘻…

    回覆刪除
  11. 公關Patsy上午8:00

    費時成程戲都要合埋眼

    唔好睇好過啦~ (怕血腥)

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    費時成程戲都要合埋眼

    唔好睇好過啦~ (怕血腥)


    咁妳真係唔好睇喇。一定睇到反胃!

    回覆刪除
  13. 係殺晒d壞人, 但壞人既屋企人係好人1既話都可能要報仇, 都係永冇停既一日

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    係殺晒d壞人, 但壞人既屋企人係好人1既話都可能要報仇, 都係永冇停既一日


    到時咪會有蘭保第五集?!

    回覆刪除
  15. Lindberg :

    打打殺殺都係男仔睇嘅戲啦。
    唔... 但係我有個fd係女仔佢都想睇哩套, 哈哈~ 佢仲dl晒返之前個幾集黎睇。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唔... 但係我有個fd係女仔佢都想睇哩套, 哈哈~ 佢仲dl晒返之前個幾集黎睇。


    係?!果然女中豪傑呀嗄!

    回覆刪除
  17. 莎莉蛋糕上午8:00

    其實依家咁多呢d戲真係唔好,咪攪到d人/d小朋友鬼咁暴力,殺唔到人走去虐待/虐殺d貓狗囉.....

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    其實依家咁多呢d戲真係唔好,咪攪到d人/d小朋友鬼咁暴力,殺唔到人走去虐待/虐殺d貓狗囉.....


    咁妳又講得啱喎。但好難唔俾個仔接觸哩啲野。唯有好好教育下啦。

    回覆刪除