2008年4月13日

貓食草

「姐姐,妳食乜呀?」

「食草囉。喵…」


「姐姐,乜貓唔係鐘意食魚咩?」

「唔知呀。我見哥哥食,我冇蝕底咪食埋一份囉!」

早幾個星期,見之前買落好多盒小麥草,於是種一盆俾 Julie 食。其實 Julie 真係唔係好識食,成日都咬唔斷,好多時都要佢阿媽餵。小麥草係威威最鐘意嘅食物。每當佢知道我喺廚房種咗小麥草,佢每朝都會喺廚房門口叫個不停。明明同他講,草草仲未大,佢都會望實盆草,望好耐好耐,好似等啲草生出嚟一樣。哈哈哈…


以前幫威威寫過一篇咁嘅 blog:
Call Me Vegetarian - July 20, 2006
I love barley grass. I love it more than any fishes in the world. My dad buys some barley seeds, and plant a some pot for us. It takes about a week to have some grass suitable for my taste. If the grass gets too old, it becomes too tough, and I don’t like it. Sometimes, my dad gets too lazy to plant any for me. So, I’d keep bugging him in the kitchen, where he keeps the pot, until my mom whines at him together with me.
Why do we like to eat grass? The main reason is for us to vomit. As we lick our body, a lot of hair gets trapped in our intestines. Without getting it out, we cannot digest the foods properly. My dad bought us some medicine to put on the paw. Supposingly, we should like the taste and lick the medicine, which helps us to vomit. But I lick it just because it’s making me uncomfortable!!! With grass, it helps our bowel movement. Then we can vomit the hairball easier. And it’s all natural, based on our instinct. I like it.
近排好想幫威威搵一件擺設,係一盆兩塊葉嘅草草,靠太陽能,兩塊葉就會擺下擺下。又係草,又會郁下郁下,放係威威身邊,佢一定會鐘意。之前喺「寵之天國」都見好多人放。唔知邊到有得買呢…



~ Lindberg

20 則留言:

  1. 玩具模型店會有~

    或者係精品店都可能有~

    等我睇下我樓下有無先!!
    我屋企有盒草未種...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    玩具模型店會有~

    或者係精品店都可能有~

    等我睇下我樓下有無先!!

    我屋企有盒草未種...


    我有搵過銅鑼灣嗰啲呀。都冇。:(

    回覆刪除
  3. 吉吉島果頭有間大x活(又名大快x), 佢對面果間模型舖咪有lor, 呢d野成日見住唔買,想買時又唔知係邊搵...

    回覆刪除
  4. log-on 都有得賣...
    wanda :

    吉吉島果頭有間大x活(又名大快x), 佢對面果間模型舖咪有lor, 呢d野成日見住唔買,想買時又唔知係邊搵...

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    吉吉島果頭有間大x活(又名大快x), 佢對面果間模型舖咪有lor, 呢d野成日見住唔買,想買時又唔知係邊搵...


    係?!等我去睇下先!Thanks!

    回覆刪除
  6. jayson永遠都交足戲既~~

    完全比到你設計對白既神情~
    最佳新晉演員獎應該頒比jayson先岩!!!
    嘩卡卡卡卡卡卡卡卡!!

    回覆刪除
  7. 白雪 :

    jayson永遠都交足戲既~~完全比到你設計對白既神情~

    最佳新晉演員獎應該頒比jayson先岩!!!

    嘩卡卡卡卡卡卡卡卡!!
    係喇, 我都覺, 另外最佳攝影獎應該你攞埋添, 哈哈~

    回覆刪除
  8. 嘩..原來你家係有2隻猫架..

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    jayson永遠都交足戲既~~

    完全比到你設計對白既神情~

    最佳新晉演員獎應該頒比jayson先岩!!!

    嘩卡卡卡卡卡卡卡卡!!


    咁佢個樣真係幾搞笑,唔係我都影唔到。呵呵呵呵呵呵呵呵!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    係喇, 我都覺, 另外最佳攝影獎應該你攞埋添, 哈哈~


    咁都係演員合作啫。嘩卡卡卡卡卡…

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    嘩..原來你家係有2隻猫架..


    係呀!威威同 Julie。一隻喺個心入面,一隻陪住我地日日撒嬌。

    回覆刪除
  12. Lindberg :

    咁都係演員合作啫。嘩卡卡卡卡卡…
    哩句野咁似d得獎導演感想咁既... 唔通你想角逐埋最住導演獎!?

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    哩句野咁似d得獎導演感想咁既... 唔通你想角逐埋最住導演獎!?


    我唔想做陳可辛喎。阿仔都唔要做李連杰!做都做城武哥啦!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    吉吉島果頭有間大x活(又名大快x), 佢對面果間模型舖咪有lor, 呢d野成日見住唔買,想買時又唔知係邊搵...


    冇呀!其實我之前都睇過。記得冇。Log-on 或 CitySuper 都冇。

    回覆刪除
  15. I have one too. I bought it at a toy shop at the Hong Kong airport

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Chow :

    I have one too. I bought it at a toy shop at the Hong Kong airport


    Are you serious? I cannot find it any more. Sigh...

    回覆刪除
  17. 原來有咁多可愛貼心既小擺置, 你唔講我都唔知tim

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    原來有咁多可愛貼心既小擺置, 你唔講我都唔知tim


    有呀。不過可惜依家都唔知邊到有得買…

    回覆刪除
  19. 莎莉蛋糕上午8:00

    睇到張相,又有d掛住威威....話時話,我家二小姐都鍾意食草,但佢係食我種(愛尼煮飯)個d香草

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    睇到張相,又有d掛住威威....話時話,我家二小姐都鍾意食草,但佢係食我種(愛尼煮飯)個d香草


    食香草都得?!小姐,妳都幾識食喎!

    回覆刪除