2008年4月6日

赤柱沙煎節瓜腳

「Jayson 媽,不如聽朝同 Jayson 入赤柱玩囉。」

昨晚突然興起,邀請公公和婆婆跟我們一起到赤柱走一走。之前聽過同事跟我說,赤柱大街的商店,有幾間賣童裝的,款式不錯,而且價錢不算貴。再加上見是長假期,充滿電(其實只有半滿)的我倆,想帶 Jayson 到外面呼吸下新鮮空氣,曬一曬太陽,自行製造一點維他命 D。

未夠十一時半,我們便到達「赤柱廣場」。那時還沒有太多遊客,所以我們先到商店街逛一逛。目標商店在一條後街之上,於某薄餅店附近。那裡女孩的衣物比較多,但亦為 Jayson 買了一些外衣。有些是有大牌子的(次貨),每件都是 $40-$50 左右。


午餐在「美利樓」的「赤柱西貢越南餐廳」。星期五才於《都市閑情》看過這間餐廳的介紹。但節目中介紹過的食物全部沽清,經理說是因為早一晚太好生意的關系。所以我們隨便點了一些食物,雖然價錢貴了一點,但味道還不錯。


而我們開飯之前,當然要先餵 Jayson 啦。但 Jayson 好似對我們吃的東西很有興趣。很期待他可以跟我們同檯食飯的日子。

「Jayson,張雲石檯唔會凍親您條節瓜手咩?」


吃過飯後,我們行到「美利樓」旁邊的「卜公碼頭」。這碼頭是幾時搬過來的呢?香港的保育方法其實都幾好笑。把不想要的東西,由老遠搬過來。物件依舊,但面目全非。

「Jayson,您看海呀?」

「係呀,我未見過咁大個浴缸呀!」


之後我們便經海濱長廊,走到赤柱的小沙灘看一看。這條海濱長廊不知道是那時起好。雖然方便了遊人,卻把赤柱變得太人工化。

今天陽光很猛烈。曬得 Jayson 更一對節瓜腿熱烘烘。


終於來到沙灘。

「媽媽,好大個姐姐嘅廁所呀!」


Jayson 媽小心亦亦地放 Jayson 在沙上,讓他的小腳板接觸一下這新事物。

「媽媽,仲乜放我落姐姐個大廁所到呀?姐姐未教我點用呀!」


沙面的溫度都幾高,但 Jayson 緊張的心情,淹蓋了皮肉的感覺。

「看我的節瓜飛腿!」


「阿仔,您對腳似《風沙節瓜脯》多啲喎…」


經過大半天勞累之後,下午四時回到家。Jayson 洗了個白白,很快便自行入睡。Jayson 媽亦跟他一起進入夢鄉。 這個假期過得真不錯。



~ Lindberg

35 則留言:

  1. 嘩~~~

    好開心呀!!

    anson都未去過沙灘添~~

    jayson個樣好似又大個左咁喎~

    你話《風沙節瓜脯》,我就覺得似《雷沙節瓜脯》啦...

    實好好咪啫(*O*)
    ps:你教曉我[次貨]點寫, 我成日以為係[刺貨]...哈哈哈~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    嘩~~~

    好開心呀!!

    anson都未去過沙灘添~~

    jayson個樣好似又大個左咁喎~

    你話《風沙節瓜脯》,我就覺得似《雷沙節瓜脯》啦...

    實好好咪啫(*O*)

    ps:你教曉我[次貨]點寫, 我成日以為係[刺貨]...哈哈哈~


    佢個樣成日都唔同㗎啦。
    「雷沙」?甜嗰喎,好似同節瓜唔係好夾。哈哈哈!
    喂!妳咪鬼信我啲半桶水中文呀!我覺得「應該」係咁寫咋!嘻嘻…

    回覆刪除
  3. 我覺得係《黃金(咸旦)節瓜脯》~

    Lindberg~

    你有無帶40D去影節瓜俠啊??
    我今日忽發其想

    竟然自己用密實袋盒做咗個閃燈反光板

    直拍用果個反光板 我覺得幾滿意~

    影到藍藍好"幼齒"

    轉頭POST~

    如果任何改進的地方

    記得同我講

    改一下啊!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    我覺得係《黃金(咸旦)節瓜脯》~

    Lindberg~

    你有無帶40D去影節瓜俠啊??

    我今日忽發其想

    竟然自己用密實袋盒做咗個閃燈反光板

    直拍用果個反光板 我覺得幾滿意~

    影到藍藍好"幼齒"

    轉頭POST~

    如果任何改進的地方

    記得同我講

    改一下啊!!


    邊到有手攞大機呀!全程 GX100。買飛弗。
    我等緊藍藍啲相…(條頸伸長中…)
    妳有冇 flickr 嘅 account 呀?如果有,加我做 contact 呀。多啲啲相睇。嘻…

    回覆刪除
  5. Lindberg :

    佢個樣成日都唔同㗎啦。

    「雷沙」?甜嗰喎,好似同節瓜唔係好夾。哈哈哈!

    喂!妳咪鬼信我啲半桶水中文呀!我覺得「應該」係咁寫咋!嘻嘻…
    無所謂啦...我甜又岩...咸又岩既!!嘻嘻嘻嘻嘻嘻~~~(*^*)
    [次貨]...我覺得你岩喎~~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    無所謂啦...我甜又岩...咸又岩既!!嘻嘻嘻嘻嘻嘻~~~(*^*)

    [次貨]...我覺得你岩喎~~


    甜咸通吃?!咁節瓜俠咪逃唔出妳個口?!哈哈哈…

    回覆刪除
  7. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    Patsy :我覺得係《黃金(咸旦)節瓜脯》~Lindberg~你有無帶40D去影節瓜俠啊??我今日忽發其想竟然自己用密實袋盒做咗個閃燈反光板直拍用果個反光板 我覺得幾滿意~影到藍藍好"幼齒"轉頭POST~如果任何改進的地方記得同我講改一下啊!!
    邊到有手攞大機呀!全程 GX100。買飛弗。

    我等緊藍藍啲相…(條頸伸長中…)

    妳有冇 flickr 嘅 account 呀?如果有,加我做 contact 呀。多啲啲相睇。嘻…
    flickr~ 無啊??

    我d照咁雞~ 唔敢放上果度啦~

    回覆刪除
  8. 公關Patsy上午8:00

    白雪 :

    Lindberg :佢個樣成日都唔同㗎啦。「雷沙」?甜嗰喎,好似同節瓜唔係好夾。哈哈哈!喂!妳咪鬼信我啲半桶水中文呀!我覺得「應該」係咁寫咋!嘻嘻…
    無所謂啦...我甜又岩...咸又岩既!!嘻嘻嘻嘻嘻嘻~~~(*^*)

    [次貨]...我覺得你岩喎~~
    等我做一次"最緊要正字"網上版的主持啦!!

    [次]字

    有[次等],[次級], [次名]的用法

    所以[次貨]可以解釋為[次等貨品]

    明白嗎?

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    flickr~ 無啊??

    我d照咁雞~ 唔敢放上果度啦~


    講野啦妳。只要放藍藍啲相上去,殺殺殺!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    等我做一次"最緊要正字"網上版的主持啦!!

    [次]字

    有[次等],[次級], [次名]的用法

    所以[次貨]可以解釋為[次等貨品]

    明白嗎?


    多謝主持!咁同「次按」或者「廁案」有冇關系呢?

    回覆刪除
  11. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    公關Patsy :等我做一次"最緊要正字"網上版的主持啦!![次]字有[次等],[次級], [次名]的用法所以[次貨]可以解釋為[次等貨品]明白嗎?
    多謝主持!咁同「次按」或者「廁案」有冇關系呢?
    [次按]是[次級按揭]

    [廁案]可解作是[廁所內的爆屎案]

    [次按]跟[廁案]均是令人生厭的事

    或許兩詞是相通的

    只是貓奴獨孤陋寡聞而已!!

    回覆刪除
  12. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    公關Patsy :flickr~ 無啊??我d照咁雞~ 唔敢放上果度啦~
    講野啦妳。只要放藍藍啲相上去,殺殺殺!
    都係唔好開個ACCOUNT

    費時你唔去睇我個BLOG~

    人氣低到無眼睇咪死~

    哈哈!!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    [次按]是[次級按揭]

    [廁案]可解作是[廁所內的爆屎案]

    [次按]跟[廁案]均是令人生厭的事

    或許兩詞是相通的

    只是貓奴獨孤陋寡聞而已!!


    主持解答得真好!原全明白!!!嘩卡卡卡卡卡…

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    都係唔好開個ACCOUNT

    費時你唔去睇我個BLOG~

    人氣低到無眼睇咪死~

    哈哈!!


    傻㗎?相還相,blog 還 blog。點同呢?而且妳個 blog,我地又點會唔去睇呢?最怕妳偷懶唔寫啫!

    回覆刪除
  15. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    公關Patsy :[次按]是[次級按揭][廁案]可解作是[廁所內的爆屎案][次按]跟[廁案]均是令人生厭的事或許兩詞是相通的只是貓奴獨孤陋寡聞而已!!
    主持解答得真好!原全明白!!!嘩卡卡卡卡卡…
    『完』全明白及了解到你的中文水平啦~

    回覆刪除
  16. 好開心的 family day!!!! 肥美o既腳仔~

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    『完』全明白及了解到你的中文水平啦~


    衰人!一時打錯啫!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Bee :

    好開心的 family day!!!! 肥美o既腳仔~


    係呀!真係幾肥美㗎!嘻嘻…

    回覆刪除
  19. 唉... 我到今時今日都仲未帶mavis去親親大自然丫...
    jayson真係幸福~

    回覆刪除
  20. 咁岩既我星期五晚上都係去左此店食晚飯...

    回覆刪除
  21. 櫻杏子上午8:00

    我都覺得Jayson好幸福耶!茄茄個媽媽就冇鬼用啦,病鬼左,白白浪費一個天朗氣清的長假期,嗚~
    我都覺Jayson又唔同左,我相信係因為終於可以著短衫短褲仔,打大赤腳!之前著左幾個月冬天衫,包到實一實!d bb著呢d衫呢,真係寧舍引死人嫁!haha!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唉... 我到今時今日都仲未帶mavis去親親大自然丫...

    jayson真係幸福~


    前排冬天就冇計啦!夏天嚟啦,仲唔出街玩?!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    咁岩既我星期五晚上都係去左此店食晚飯...


    咁啱嘅。我其實覺得個環境有少少怪怪地。有啲好似放唔夠錢,做得唔夠地道咁。

    回覆刪除
  24. Lindberg :

    甜咸通吃?!咁節瓜俠咪逃唔出妳個口?!哈哈哈…
    係頂啦!

    嘩卡卡卡卡卡卡卡卡卡~~

    回覆刪除
  25. 公關Patsy :

    等我做一次"最緊要正字"網上版的主持啦!![次]字有[次等],[次級], [次名]的用法所以[次貨]可以解釋為[次等貨品]明白嗎?
    明白啦~

    唔該哂Patsy老師~~

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    我都覺得Jayson好幸福耶!茄茄個媽媽就冇鬼用啦,病鬼左,白白浪費一個天朗氣清的長假期,嗚~

    我都覺Jayson又唔同左,我相信係因為終於可以著短衫短褲仔,打大赤腳!之前著左幾個月冬天衫,包到實一實!d bb著呢d衫呢,真係寧舍引死人嫁!haha!


    係呀!依家大個仔啦嘛,著衫仔褲仔,成個唔同晒!
    妳自己保重啦!

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    係頂啦!

    嘩卡卡卡卡卡卡卡卡卡~~


    我要食番「農夫朱古力」補數!

    回覆刪除
  28. wingwing上午8:00

    我都鐘意係赤柱買小朋友衫呀,好得意呀 ,加上朋友係附近住,

    我附近都有沙灘, 所以我鐘意早上去跑步,將來我都希望好似你咁啊 !

    回覆刪除
  29. Lindberg :

    公關Patsy :『完』全明白及了解到你的中文水平啦~
    衰人!一時打錯啫!
    你唔好破壞我的形象bor~

    我只係指出錯處而已~ (扮老師 推一下眼鏡)

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    我都鐘意係赤柱買小朋友衫呀,好得意呀 ,加上朋友係附近住,

    我附近都有沙灘, 所以我鐘意早上去跑步,將來我都希望好似你咁啊 !


    我都係第一次去買衫咋。原來真係幾多人專登去買喎。

    回覆刪除
  31. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    你唔好破壞我的形象bor~

    我只係指出錯處而已~ (扮老師 推一下眼鏡)


    係嘅係嘅。學生知錯!

    回覆刪除
  32. 莎莉蛋糕上午8:00

    《風沙節瓜脯》!!!!

    回覆刪除
  33. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    《風沙節瓜脯》!!!!


    想食呢?

    回覆刪除
  34. 好似幾好玩咁喎!

    我都想帶熙熙去沙灘玩沙啊!但係又好怕佢攞D沙黎食 :p

    回覆刪除
  35. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    好似幾好玩咁喎!

    我都想帶熙熙去沙灘玩沙啊!但係又好怕佢攞D沙黎食 :p


    咁都有可能㗎!不過少少沙,冇所謂啦。嘻…

    回覆刪除