2008年4月4日

自拍一家親

當 Jayson 兩三個月大時,我自拍過一張合照,自己非常喜歡。


今日嘗試再拍一幅。原來是那麼難!我當時是如何做到呢?


「爸爸,您啲鬚根好拮拮呀!」



~ Lindberg

20 則留言:

  1. Jayson is thinking, "Oh, not again........."

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Chow :

    Jayson is thinking, "Oh, not again........."


    HAHAHA! You're so right!

    回覆刪除
  3. 我都好鍾意第一張,簡直可以攞獎!
    第二張嘛,節瓜隻右眼都可以攞獎的!=P

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    我都好鍾意第一張,簡直可以攞獎!

    第二張嘛,節瓜隻右眼都可以攞獎的!=P


    隻右眼可以攞乜獎呀?

    回覆刪除
  5. Yeah, the 1st one's great!

    回覆刪除
  6. 第一張超級溫馨~

    要自拍~

    好難BOR~

    又要JAYSON仔唔郁

    你又要配合鏡頭

    加上你D鬚根應該真係"吉"親蝦餃面

    你睇下... 節瓜俠的眼focus係你塊面度

    不如你扇完面先考慮再試下自拍啦~

    呵呵~

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Yeah, the 1st one's great!


    係呀。仲要完全唔洗執添呀!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    第一張超級溫馨~

    要自拍~

    好難BOR~

    又要JAYSON仔唔郁

    你又要配合鏡頭

    加上你D鬚根應該真係"吉"親蝦餃面

    你睇下... 節瓜俠的眼focus係你塊面度

    不如你扇完面先考慮再試下自拍啦~

    呵呵~


    扇面?咁多鬚根,痛死人喎…

    回覆刪除
  9. 我攪笑亞JAYSON仔好似望緊有咩會"痴"得咁埋佢塊面.

    回覆刪除
  10. 莎莉蛋糕上午8:00

    節瓜話,你地副眼鏡"哽"親我喇....

    回覆刪除
  11. jayson係咁啤實你喎, 你係唔係冇刷牙丫!? 哈哈~~~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我攪笑亞JAYSON仔好似望緊有咩會"痴"得咁埋佢塊面.


    好唔 LI-KE 呀佢。哈哈哈…

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    節瓜話,你地副眼鏡"哽"親我喇....


    冇計啦。一屋四眼怪!哈哈哈…

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    jayson係咁啤實你喎, 你係唔係冇刷牙丫!? 哈哈~~~


    我先唔會呀!

    回覆刪除
  15. 櫻杏子上午8:00

    第一張咁靚,有冇放大鑲起掛係屋企?^^

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    第一張咁靚,有冇放大鑲起掛係屋企?^^


    屋企就冇。不過公司就放咗一張 4R 嘅。

    回覆刪除
  17. jayson好似話"e~~~~~"(行開啦!)咁.

    嘩卡卡卡卡卡卡~~~
    呢張我都有!

    比你提一提, 好似仲未曬出黎添~

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    jayson好似話"e~~~~~"(行開啦!)咁.

    嘩卡卡卡卡卡卡~~~

    呢張我都有!

    比你提一提, 好似仲未曬出黎添~


    曬多張嚟睇下唔該!

    回覆刪除
  19. wingwing上午8:00

    你一定是set 自拍了 ! 找人影嘛 !

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    你一定是set 自拍了 ! 找人影嘛 !


    自拍有自拍嘅好玩嘛!影完可以笑下。哈哈哈…

    回覆刪除