2008年4月10日

漁夫變村姑

上星期同 Jayson 去坐地鐵。因為要到銅鑼灣的關系,還是坐地鐵比較方便。Jayson 第一次坐地鐵,大家心情都很緊張。幸好他沒有扭計。


到銅鑼灣的主要目的,是買一些夏天衫給 Jayson。去到 Mothercare 買了一大堆衫仔和一頂漁夫帽。這頂帽不錯,除了可以擋太陽,還可以遮面作睡覺用。


但只要把兩邊摺下來,又變成另一個樣子。Jayson 媽說似荷蘭的村姑。哈哈哈!


喜歡到 Mothercare 買衫,因為價錢不算太貴,而且質料不錯。但後來 Maggie 跟我說,有些地方 $5 也有交易!正當差點被氣壞之時,婆婆在北角買了幾條褲仔給 Jayson,跟我們在 Mothecare 買的差不多。而且顏色還真的不錯。知道價錢之後,嘔了一地血。$2 一條褲!天呀!



~ Lindberg

35 則留言:

  1. 我昨天於花園街見到一D質地唔錯的BB衫

    又靚~ 又平~ 有D綿質的衫仔只係$5!! 全綿啊!!!

    不過唔知你會唔會怕大熱天時係街邊買衫~

    回覆刪除
  2. 下!? 2蚊!?  北腳邊到丫? 下?  等我都去睇下!!!點解我上星5去花園街睇黎睇去都要三十幾四十蚊既!?  究竟邊到有d咁平既野????  有冇exactly既位置俾我跟住去??  pls~~~~~~~~~~~~~~~~ 救救窮人!!!

    回覆刪除
  3. mothercare 算貴ka la, 我奶奶係uk mothercare 買返來仲傻(要比tax), stanley 同灣仔街市都可買到$10 一件底衫或褲仔, 質地好好ga, 不過真係未見過$2 or $5 一件wor,不過我工人都話北角有好多平靚正野賣, 其實bb真係大得好快, 留d錢做教育基金好過la

    回覆刪除
  4. 櫻杏子上午8:00

    我呢頭都有D出口店,唔單止平,仲有好多靚嘢買!我試過係出口店度用30蚊有找的價錢買到廸廸尼WINNIE的FLEECE全身夾乸衣!
    呢D出口店呢,個樣成個雜價攤咁,不過不時都有筍嘢。但係都要撞吓手神,碰吓運氣,唔係次次去都買到啱心水geh嘢,好似有次想買長袖body,佢係冇就冇,結果都要去番吉吉島買。
    不過2蚊一條褲又真係未買過,最平都要5蚊 @@

    回覆刪除
  5. 真係好想知北角邊度喎~~~2蚊, 打個乞痴都無左...靚佬lin麻煩你快d問問jayson婆婆話我地知啦!花園街最平我買到8蚊雞既body, 款式都好ok架...全部都100%cotton, 我影左d相可以睇下

    http://wingcheungbb.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=770237
    位置係...er...由卓悅往花墟方向行, 右手邊有舖頭果條路, 大約中間位置有個車仔檔, 佢係有一大車大兜亂另外又有掛架既...賣8-10蚊, 仲有包被, 尿片褲仔; 呢檔野隔離係賣毛巾既, 下次我去開望下咩number話你知啦~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    我昨天於花園街見到一D質地唔錯的BB衫

    又靚~ 又平~ 有D綿質的衫仔只係$5!! 全綿啊!!!

    不過唔知你會唔會怕大熱天時係街邊買衫~


    $5 都好平喎!唉… 等我仲買貴咗…

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    下!? 2蚊!? 北腳邊到丫? 下? 等我都去睇下!!!點解我上星5去花園街睇黎睇去都要三十幾四十蚊既!? 究竟邊到有d咁平既野???? 有冇exactly既位置俾我跟住去?? pls~~~~~~~~~~~~~~~~ 救救窮人!!!


    等我聽日問下 Jayson 婆婆先!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    mothercare 算貴ka la, 我奶奶係uk mothercare 買返來仲傻(要比tax), stanley 同灣仔街市都可買到$10 一件底衫或褲仔, 質地好好ga, 不過真係未見過$2 or $5 一件wor,不過我工人都話北角有好多平靚正野賣, 其實bb真係大得好快, 留d錢做教育基金好過la


    不過 Mothercare 買就好似安心啲囉。起碼唔驚件衫上面有乜污染物之類。

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    我呢頭都有D出口店,唔單止平,仲有好多靚嘢買!我試過係出口店度用30蚊有找的價錢買到廸廸尼WINNIE的FLEECE全身夾乸衣!

    呢D出口店呢,個樣成個雜價攤咁,不過不時都有筍嘢。但係都要撞吓手神,碰吓運氣,唔係次次去都買到啱心水geh嘢,好似有次想買長袖body,佢係冇就冇,結果都要去番吉吉島買。

    不過2蚊一條褲又真係未買過,最平都要5蚊 @@


    我星期日去赤柱咪就係搵啲出口店囉。不過嗰到就貴少少。$40-50 一件。而且好似妳咁講,要踫啱先買到心頭好囉。

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    真係好想知北角邊度喎~~~2蚊, 打個乞痴都無左...靚佬lin麻煩你快d問問jayson婆婆話我地知啦!花園街最平我買到8蚊雞既body, 款式都好ok架...全部都100%cotton, 我影左d相可以睇下

    http://wingcheungbb.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=770237

    位置係...er...由卓悅往花墟方向行, 右手邊有舖頭果條路, 大約中間位置有個車仔檔, 佢係有一大車大兜亂另外又有掛架既...賣8-10蚊, 仲有包被, 尿片褲仔; 呢檔野隔離係賣毛巾既, 下次我去開望下咩number話...
    好!唔該晒!等我問下婆婆先!

    回覆刪除
  11. 我就會將d cheap cheap 衫留番屋企著, 點都要買番幾件飲衫去街gei, 不過所有新衫我都洗過先比bb著
    Lindberg :

    wanda :mothercare 算貴ka la, 我奶奶係uk mothercare 買返來仲傻(要比tax), stanley 同灣仔街市都可買到$10 一件底衫或褲仔, 質地好好ga, 不過真係未見過$2 or $5 一件wor,不過我工人都話北角有好多平靚正野賣, 其實bb真係大得好快, 留d錢做教育基金好過la
    不過 Mothercare 買就好似安心啲囉。起碼唔驚件衫上面有乜污染物之類。

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    我就會將d cheap cheap 衫留番屋企著, 點都要買番幾件飲衫去街gei, 不過所有新衫我都洗過先比bb著


    咁我都一定會洗。唔係點知有冇殘留啲乜㗎!

    回覆刪除
  13. 應該系馬寶道馬寶居樓下果幾檔

    我上星期日見有間出口店賣15元兩件﹐D衫仔都唔錯架﹐褲仔衫仔分開賣﹐不過女仔款多D。所以我揀來揀去都揀唔到。呢個星期日去開買送再去過﹐呢D就系C9的樂趣。

    天氣o甘熱﹐小朋友要要多幾件衫換。

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    應該系馬寶道馬寶居樓下果幾檔

    我上星期日見有間出口店賣15元兩件﹐D衫仔都唔錯架﹐褲仔衫仔分開賣﹐不過女仔款多D。所以我揀來揀去都揀唔到。呢個星期日去開買送再去過﹐呢D就系C9的樂趣。

    天氣o甘熱﹐小朋友要要多幾件衫換。


    我估都係。等我問清楚先!

    回覆刪除
  15. Lindberg :

    等我聽日問下 Jayson 婆婆先!
    師傅! 幾時有新餸丫教丫? 仲有邊到有得買2蚊一條bb褲? 師傅~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  16.  咦, 我咁樣係唔係俾左d壓力你呢!?  哈哈~~~

    回覆刪除
  17. 近來友人介紹一個童裝牌子, 我覺得同mothercare 有得fight, 就係oshkosh, 我d us 同sg 朋友話lei 個牌子係當地好似bossini 咁, 平靚正, 但係hk就無門市, 只係赤柱見過但唔知係咪b貨...上次係美國買左2件oshkosh長袖底衫洗極都洗唔'wea', 褲浪位有2行x 3粒瘤預留bb長高tim, 係美國outlet買最平$4us 一件我覺得物有所值, baby gap 我都買過但條領洗洗下'wea'晒變左低胸裝

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    咦, 我咁樣係唔係俾左d壓力你呢!? 哈哈~~~


    對唔住!今朝我未瞓醒唔記得問呀!等一等啦!

    回覆刪除
  19. wingwing上午8:00

    中環都有平衫仔買呀, 我同事都成日去呀,有興趣就比地址你 !

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    中環都有平衫仔買呀, 我同事都成日去呀,有興趣就比地址你 !


    有幾平先?佢地依家個標淮係 $5 以下喎。哈哈哈!

    回覆刪除
  21. wingwing上午8:00

    Lindberg :

    wingwing :中環都有平衫仔買呀, 我同事都成日去呀,有興趣就比地址你 !
    有幾平先?佢地依家個標淮係 $5 以下喎。哈哈哈!
    咁又至於5蚊喎 ,幾十蚊啦 !

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    咁又至於5蚊喎 ,幾十蚊啦 !


    喺中環邊到先?

    回覆刪除
  23. QQ 媽咪上午8:00

    哇哇哇﹐乜香港D 小朋友衫咁抵買﹐平成咁﹐係咪真o架﹗﹗咁今次我番香港一定要狂掃貨至得喇﹗﹗﹗仲有邊度有正o野﹐通知聲wor﹗﹗

    回覆刪除
  24. 莎莉蛋糕上午8:00

    呢個村姑look又幾cute啫~~

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    哇哇哇﹐乜香港D 小朋友衫咁抵買﹐平成咁﹐係咪真o架﹗﹗咁今次我番香港一定要狂掃貨至得喇﹗﹗﹗仲有邊度有正o野﹐通知聲wor﹗﹗


    一定通知!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    呢個村姑look又幾cute啫~~


    我覺得好搞笑。希望佢大個之後唔會嬲我玩佢啦!嘻…

    回覆刪除
  27. 都係架...BB仔既衫真係唔需要買太貴有牌子啦...佢地只係穿2-3個月又唔岩穿啦..你去吓赤柱OR 一D出口店都可以搵到BB衫, QUALITY都OK架.

    回覆刪除
  28. 依家輪到我嘔血, $2!! 好平呀!!
    真係好似村姑, 好鬼靚, 食奶嘴個樣令人好想啜下佢個面珠登呢

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    依家輪到我嘔血, $2!! 好平呀!!

    真係好似村姑, 好鬼靚, 食奶嘴個樣令人好想啜下佢個面珠登呢


    不過 $2 嗰啲唔易搵。要用血汗換番嚟!

    回覆刪除
  30. Lindberg :

    Maggie :依家輪到我嘔血, $2!! 好平呀!!真係好似村姑, 好鬼靚, 食奶嘴個樣令人好想啜下佢個面珠登呢
    不過 $2 嗰啲唔易搵。要用血汗換番嚟!
    由一大堆衫咁搵正野, 又真係唔易ga

    回覆刪除
  31. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    由一大堆衫咁搵正野, 又真係唔易ga


    我就冇咁好心機啦。好彩有婆婆代勞。

    回覆刪除
  32. Lindberg :

    Maggie :由一大堆衫咁搵正野, 又真係唔易ga
    我就冇咁好心機啦。好彩有婆婆代勞。
    我都冇, 本身都唔太鐘意行街買野啦, 仲要一大堆人一大堆衫, 好鬼煩, 鬼叫我天性似男人

    回覆刪除
  33. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    我都冇, 本身都唔太鐘意行街買野啦, 仲要一大堆人一大堆衫, 好鬼煩, 鬼叫我天性似男人


    為 $2,係要出啲力啦。

    回覆刪除
  34. 樂樂媽上午8:00

    wanda :

    近來友人介紹一個童裝牌子, 我覺得同mothercare 有得fight, 就係oshkosh, 我d us 同sg 朋友話lei 個牌子係當地好似bossini 咁, 平靚正, 但係hk就無門市, 只係赤柱見過但唔知係咪b貨...上次係美國買左2件oshkosh長袖底衫洗極都洗唔'wea', 褲浪位有2行x 3粒瘤預留bb長高tim, 係美國outlet買最平$4us 一件我覺得物有所值, ba...

    你地好, 我都有買開oshkosh既野, 真係幾好, 香港有門市架, 我去開新城市廣場果間, 好似仲有幾間不過唔記得係邊

    回覆刪除
  35. Jojit Au Yeung上午8:00

    樂樂媽 :

    你地好, 我都有買開oshkosh既野, 真係幾好, 香港有門市架, 我去開新城市廣場果間, 好似仲有幾間不過唔記得係邊
    歡迎光臨!
    我仲未見過。依家阿仔大個啲,我地就去 H&M 買去街衫。價錢都唔錯㗎。

    回覆刪除