2008年4月26日

我半歲大啦!

「爸爸,我今日半歲大啦!有乜慶祝呀?」

「有!去鄒醫生到打針啦!」

「媽媽!嗚嗚嗚…」


昨天 Jayson 半歲大。不知不覺便跟這新生命已相處了半年。每天他都為這家帶來不少歡笑,令我不禁常常抱著他,不停的說:「我愛您!」就趁在他懂事之前,兩個男人就講一些肉麻的東西吧。

這星期開始,我們讓 Jayson 開始坐汽車兒童座椅。起初自己都有點雞手鴨腳,不知怎樣放他落座位。但後來都可以了,而且 Jayson 好像都不會抗拒自己坐。

「阿仔,您就好啦,有筒椅坐。爸爸都冇…」


去到醫生那裡,首先磅重。18 磅。然後醫生問些進展問題。Jayson 還是很懶,不會反身,但當背向天時會自動反轉。原因是不喜歡玩 Tummy Time,我看他是不喜歡抬起他的大頭。左手交右手,甚至打鍵盤也可以。醫生問抱起他時,雙腿會不會伸上伸落,或在大人的腿上彈彈下。我說只要給他些少倚靠,他已經可以站著一段時間。但可惜上半身的運動不足,如果要他自己用手扶著東西站起,相信會很是一件很遙遠的事情。

這次總共打兩支針,六合一(白喉、百日咳、破傷風、小兒麻痺及乙型嗜血桿菌之外,還多添加了B型肝炎)、肺炎鏈球菌疫苗、和一劑輪狀病毒疫苗口服液。


醫生問我們有沒有給他吃其他食物。基本上我們一星期試一種新食物。我們發現到吃蕉蕉時,胃開始出現不適應。醫生說可以休息一兩天再試過。米糊每日可以吃三湯匙,但不要太多,因為很飽肚。雞蛋黃可以一天吃四分一隻,對製造血液有幫助,每星期可以吃三個蛋黃。當發現可以適應米糊,就可以立刻去吃粥粥。1 份米、1 份肉、1.5 份菜。很期待煲粥仔給 Jayson 吃。

我們發現 Jayson 的脷筋有點過長的現象。這個可以從脷尖的形狀得知。如呈現「W」形,脷筋就有可能過長。不過 Jayson 的情況比初生時已有改善。醫生說再大一點,出了牙仔之後,情況會更加好。不過如果一歲半之後還沒有改善,就要動一個小手術,切斷小小脷筋。希望不需要吧,否則切在兒身,痛在父母心。

看完醫生之後,原本想到「西苑」飲茶,但沒有位。只好到樓下的「王家沙」。Jayson 現在後喜歡玩檯面上的東西。在公公婆婆那裡,飯檯有用即棄膠檯布。Jayson 會不停的抓檯布,抓穿一個二個洞來。

「阿仔,唔準冇禮貌呀!」


吃過飯後,便到 Apita 逛逛。見到那裡有嬰兒用品特賣。正好想永別「雙酚A」,於是便買多六個 ChuChu 的 PPSU 奶樽,去取代家中的 NUK。


打完針之後,便吃了些退燒藥。但仍發了一點燒。不過一天過後便退了。

「好叻仔呀,Jayson!您要健健康康呀!」





~ Lindberg

26 則留言:

  1. 笑死我喇jayson打針個樣

    我完全感受到...佢相當抗拒+知道發生緊咩事 - -+

    等我出左糧~我都會買份禮物仔送比佢~

    yeah!

    {有點言之尚早的感覺}

    回覆刪除
  2. Jayson仔有18磅啦

    同我家的胖細細一樣重啦~

    抱起上嚟應該覺得幾重啊~

    回覆刪除
  3. 櫻杏子上午8:00

    食蕉蕉會胃仔唔舒服? 點唔舒服法? 係點發現的?
    點樣為之適應左糊仔?
    唔好意思太多問題, 是關茄茄仲未開始試咁多嘢食,因為見佢食糊仔仲未食到毎instructions話1餐的份量 @@

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    笑死我喇jayson打針個樣

    我完全感受到...佢相當抗拒+知道發生緊咩事 - -+

    等我出左糧~我都會買份禮物仔送比佢~

    yeah!

    {有點言之尚早的感覺}


    人地痛痛妳仲笑!忍心呀妳!
    妳留番啲錢自己買野好過啦!唔係做多份都唔掂呀。哈哈哈!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    Jayson仔有18磅啦

    同我家的胖細細一樣重啦~

    抱起上嚟應該覺得幾重啊~


    係喎!細細都係 18 磅喎!嘩,妳點抱呀?

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    食蕉蕉會胃仔唔舒服? 點唔舒服法? 係點發現的?

    點樣為之適應左糊仔?

    唔好意思太多問題, 是關茄茄仲未開始試咁多嘢食,因為見佢食糊仔仲未食到毎instructions話1餐的份量 @@


    佢會吐番啲類似啖嘅野出嚟。一日吐一兩次,唔知乜事。有時連啲奶都嘔埋出嚟。不過過一兩日就冇事啦。
    醫生話見佢肯食,又冇嘔就可以轉粥仔啦。婆婆都話食糊仔係一段好短嘅時間。盡量鼓勵下茄茄,餵佢食啦。啲糊仔嘅建議份量好多,我今日試三安米粉加兩安半奶,都食得晒。

    回覆刪除
  7. 我又想像到你一路影jayson一路笑個〔奸樣〕,jayson好陰公猪呀~~!!
    我琴日磅過anson有20lbs啦...但點解睇相覺得jayson大隻d既呢?
    lin佬你幾時開始同jayson轉2號奶粉架?

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我又想像到你一路影jayson一路笑個〔奸樣〕,jayson好陰公猪呀~~!!

    我琴日磅過anson有20lbs啦...但點解睇相覺得jayson大隻d既呢?

    lin佬你幾時開始同jayson轉2號奶粉架?


    呵呵呵… 咁都俾妳估到!
    20 磅?!一啲都唔似喎。可能 Anson 啲肉仔實啲呱。我睇佢兩個差唔多大細。
    醫生話食慣咗粥仔就可以轉。

    回覆刪除
  9. 最尾張相呢jayson 睇落D 頭髮長左好多呀:D哈哈哈!

    GIVE ME FIVE JAYSON! YEAH**

    回覆刪除
  10. 櫻杏子上午8:00

    Lindberg :

    佢會吐番啲類似啖嘅野出嚟。一日吐一兩次,唔知乜事。有時連啲奶都嘔埋出嚟。不過過一兩日就冇事啦。

    醫生話見佢肯食,又冇嘔就可以轉粥仔啦。婆婆都話食糊仔係一段好短嘅時間。盡量鼓勵下茄茄,餵佢食啦。啲糊仔嘅建議份量好多,我今日試三安米粉加兩安半奶,都食得晒。
    茄茄而家食2.5 tablespoon的rice cereal+ 3oz奶, 之後仲會食多2oz奶。點可以令佢食多D糊仔呢?

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    最尾張相呢jayson 睇落D 頭髮長左好多呀:D哈哈哈!

    GIVE ME FIVE JAYSON! YEAH**


    長就長,唔夠密呢。唉…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    茄茄而家食2.5 tablespoon的rice cereal+ 3oz奶, 之後仲會食多2oz奶。點可以令佢食多D糊仔呢?


    醫生都係叫我地食三湯匙。茄茄差不多啦。有冇食蛋黃呀?如果冇乜不良反應,咪煮餐粥仔佢食囉。

    回覆刪除
  13. Lindberg :

    Patsy :Jayson仔有18磅啦同我家的胖細細一樣重啦~抱起上嚟應該覺得幾重啊~
    係喎!細細都係 18 磅喎!嘩,妳點抱呀?
    抱BB咁抱囉~

    都抱慣啦

    抱咗好幾年囉~

    回覆刪除
  14. Lindberg :

    呵呵呵… 咁都俾妳估到!

    20 磅?!一啲都唔似喎。可能 Anson 啲肉仔實啲呱。我睇佢兩個差唔多大細。

    醫生話食慣咗粥仔就可以轉。
    因為我都係咁架嘛~嘩卡卡卡卡卡卡!!

    乜轉奶粉又關食粥仔事既咩?

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    抱BB咁抱囉~

    都抱慣啦

    抱咗好幾年囉~


    如果 Julie 好似細細咁重,晚晚瞓喺我心口都幾大鑊喎… 哈哈哈!

    回覆刪除
  16. nuk 有「雙酚A」咩, 我都有留意d新聞, 好似唔覺有佢份wor? 等我仲一直好安心咁用tim

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    因為我都係咁架嘛~嘩卡卡卡卡卡卡!!

    乜轉奶粉又關食粥仔事既咩?


    我都係聽醫生講咋。我估係睇啲腸胃適唔適應呱。我地睇哩個兒科醫生都好信得過嘅。

    回覆刪除
  18. wingwing上午8:00

    而家打一支六合一幾多錢呀???
    睇人地個小朋友就好快大,唔知將來我會唔會都你咁呢 ,嘻嘻 !

    回覆刪除
  19. 莎莉蛋糕上午8:00

    Jayson打針個樣, 心痛死人喇.....(陰公,ee錫番呀)

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    而家打一支六合一幾多錢呀???

    睇人地個小朋友就好快大,唔知將來我會唔會都你咁呢 ,嘻嘻 !


    我唔知淨係支六合一幾錢。咁多樣加埋 $2330。我地個兒科醫生都幾貴。唉…

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    Jayson打針個樣, 心痛死人喇.....(陰公,ee錫番呀)


    今次我唔會話佢扮野啦。有啲突然,所以有少少嚇親。真係好似幾痛呀…

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    nuk 有「雙酚A」咩, 我都有留意d新聞, 好似唔覺有佢份wor? 等我仲一直好安心咁用tim


    雖然個姐姐話 NUK 係用 PE,不過個樽上面個號碼係代表:「其他」。所以我都幫郭生買多四個 ChuChu,唔好煩。不過又老實講,大家咪又係咁樣食到大!

    回覆刪除
  23. QQ 媽咪上午8:00

    Congra. to Jayson仔﹐半歲大﹐大個仔喇﹗係呀﹐其實父母要求子女o既o野好簡單﹐但求佢o地開開心心﹐健健康康﹐聽教聽話就安樂喇。各位父母﹐繼續努力啦﹗

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    Congra. to Jayson仔﹐半歲大﹐大個仔喇﹗係呀﹐其實父母要求子女o既o野好簡單﹐但求佢o地開開心心﹐健健康康﹐聽教聽話就安樂喇。各位父母﹐繼續努力啦﹗


    多謝多謝!
    係呀。我要求好簡單之嘛。最多咪統治埋地球!哈哈哈!

    回覆刪除
  25. QQ 媽咪上午8:00

    Re: Lindberg多謝多謝!係呀。我要求好簡單之嘛。最多咪統治埋地球!哈哈哈!哈哈...Lin 爸你似乎大想頭o左D wor! 不過以Jayson仔 o既俊面o黎睇﹐統治埋地球上o既妹妹仔就應該唔會有太大難度既﹗

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    哈哈...Lin 爸你似乎大想頭o左D wor! 不過以Jayson仔 o既俊面o黎睇﹐統治埋地球上o既妹妹仔就應該唔會有太大難度既﹗


    嗄?乜咁抬舉呀?佢爸爸以前都可愛。但係依家就… 所以我都冇乜期望。哈哈哈!

    回覆刪除