2008年4月11日

唔識揸自動波!

近排我發現架車好似有啲問題,個逼力有時會發出尖叫聲。於是叫咗做車房嘅親戚,幫我攞部車去檢查一下。因為尋晚佢要開走我架車,我地就交換車揸。上到佢部車先發現,原來我唔識揸自動波!

我 2002 年先走去考車牌。考咗兩次先合格(第一次忽略咗一個重點)。一考到牌就立即叫個親戚幫我搵車,仲指明一定要手波。因為我覺得學得咁辛苦,唔用番好似好浪費。個牌都未夠一個禮拜,我就買咗依家哩架 Civic。當時作為一個新牌仔,加上手波 Civic,啲保費好貴。不過總算揸得好開心,而且 Civic 真係好好揸。非常容易上手同睇位,我第一日就揸咗上太平山頂!當時除咗唔少心甩咗一下尾之外,都算平安無事。

今次係我第二次揸自動波車。第一次係剛剛考到牌,熙爸俾架車我玩咗一陣。尋晚係第二次。原全唔知自己做緊乜…

起步都冇乜問題,不過唔知隻左腳應該放係邊。慢行到第一個彎位前,好自然想轉二波。隻左腳亦都好自然「想」踩落極力子到。但係當然冇極力子啦,因為係自動波。而踩到嘅,竟然係個逼力!成架車突然停咗喺到!好彩後面冇車。旁邊嘅行人用好奇怪嘅目光望住我,瘀到痺…

但我發現自己適應能力比自己想象嘅高。我仲以為我一直都係揸同一架車,揸其他車會唔識睇位,甚至連轉個彎都成問題。不過原來都唔係咁難。但係就成日都想轉波。一到燈位,如果係手波,當然係踩極力子同逼力,入空波,拉手煞車。而自動波,踩完逼力就唔知做乜好。第一次我就拉手煞車,然後入 P (Parking)波。我想信會嚇親後面架車,因為推上 P 波會經過入後波,一入後波,後面嘅倒後燈就會著。見到前面架車,無端端著倒後燈,都咪話唔驚。

過咗一兩個燈位之後,我先發現唔洗咁做。入 N (Neutral 空)波,然後拉手煞車咪得囉!但係其實乜都唔做都得。白痴到爆。

開車去接 Jayson 母子。最後都平安返到屋企。

自己架車檢查過之後,原來冇乜問題。啲尖叫聲係因為塊逼力皮嘅原固。佢幫我裝哩隻逼力皮(racing 皮),剛剛開車時係有會有啲聲。佢幫我噴咗少少油,依家就冇晒聲啦。佢話個逼力仲好新,架車冇問題。佢仲問點解我可以揸到咁新。我係一個車手,當然唔會咁易磨蝕啲逼力皮啦!呵呵呵呵…

不過檢查一下都係放心啲,始終都係載住一家大細呀嘛。



~ Lindberg

18 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    揸自動波車呢,油門同brake都係用右腳踩的,左腳基本上係冇嘢踩住的。
    我比較有自知之明,因為知道我係唔會有機會揸手波車,亦都覺得我冇咩揸車的talent, 所以只係學auto,不過都要考兩次先pass =.="

    回覆刪除
  2. 其實揸自動波係冇咩好做, 感覺就好似打機咁...

    回覆刪除
  3. 莎莉蛋糕上午8:00

    我係棍波牌,但已經忘記點渣棍波車lu.....

    回覆刪除
  4. 我無方向感~

    兼手腳唔協調

    唔學車係幫咗人囉~

    嘩卡卡卡卡卡~

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    揸自動波車呢,油門同brake都係用右腳踩的,左腳基本上係冇嘢踩住的。

    我比較有自知之明,因為知道我係唔會有機會揸手波車,亦都覺得我冇咩揸車的talent, 所以只係學auto,不過都要考兩次先pass =.="


    我習慣咗左腳要踩啲野呀嘛。哈哈哈!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    其實揸自動波係冇咩好做, 感覺就好似打機咁...


    所以我揸手波車係一個正確嘅選擇。哈哈哈!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    我係棍波牌,但已經忘記點渣棍波車lu.....


    我揸咗六年,相信哩世都唔會唔記得!哈哈!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    我無方向感~

    兼手腳唔協調

    唔學車係幫咗人囉~

    嘩卡卡卡卡卡~


    如果我話妳聽我都係咁,妳驚唔驚呀?

    回覆刪除
  9. siuwingwing上午8:00

    我鐘意做乘客多過司機,如果我考到車牌,哈哈哈哈,你們就要小心了!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    siuwingwing :

    我鐘意做乘客多過司機,如果我考到車牌,哈哈哈哈,你們就要小心了!


    有時我都想做乘客。有得瞓下呀嘛。

    回覆刪除
  11. In some automatic shift cars there's paddle shifter on the steering wheel, allowing you to manually up/down shift...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    In some automatic shift cars there's paddle shifter on the steering wheel, allowing you to manually up/down shift...


    Yeah, I know. But still nothing for my to do with my left foot. And what's even worse? Some cars move the hand brake to the left foot. Guess what will happen if I drive......

    回覆刪除
  13. 我唔係好中意揸手波, 因為覺得好辛苦~其實我係一個幾中意揸車既人, 好享受揸住架車4圍去; 但如果要我揸手波, 想像塞車要吊極力子, 斜路開車又驚死火...好大壓力啫~~
    所以呢世人只揸過2次手波=.=

    不過anson出世後就daddy揸哂lu...
    所以我好祟拜揸手波既人, 好勁呀你地!!!!!

    回覆刪除
  14. 有D人就喜歡上學就手波咁樣開咩車都方便, 我就慘啦我學車考牌都係自動波, 所以我唔識開手波車..我都試過開手波車, 開唔夠2步就死火.

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我唔係好中意揸手波, 因為覺得好辛苦~其實我係一個幾中意揸車既人, 好享受揸住架車4圍去; 但如果要我揸手波, 想像塞車要吊極力子, 斜路開車又驚死火...好大壓力啫~~

    所以呢世人只揸過2次手波=.=

    不過anson出世後就daddy揸哂lu...

    所以我好祟拜揸手波既人, 好勁呀你地!!!!!


    其實起初我都會好驚,又要顧點揸,又要顧矣睇路。不過揸揸下就慣晒啦。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    有D人就喜歡上學就手波咁樣開咩車都方便, 我就慘啦我學車考牌都係自動波, 所以我唔識開手波車..我都試過開手波車, 開唔夠2步就死火.


    其實真係好好玩㗎。好似所有野都係自己控制咁。只要大膽啲,就唔怕死火㗎啦。

    回覆刪除
  17. chanplay上午8:00

    其實我未有車牌,但揸過自動波既車,一上手就識揸,,比我想像中易好多...但棍波就係咁死火極力子成日都鬆得太快@@

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    未有車牌但又揸過車?!小心呀!
    我依家都轉番揸自動波,真係舒服好多。不過我都好懷念棍波,但為得心應手好多。即使只係一架 Civic 仔,都可以話去就去。而且我覺得嗰七、八年嘅棍波經驗,即使唔係日日揸,確實令我有一個良好嘅根基。

    回覆刪除