2008年4月9日

寫得 Blog 多會死人!

原來寫得 Blog 多,會死人㗎!紐約時報報導:
In Web World of 24/7 Stress, Writers Blog Till They Drop
Two weeks ago in North Lauderdale, Fla., funeral services were held for Russell Shaw, a prolific blogger on technology subjects who died at 60 of a heart attack. In December, another tech blogger, Marc Orchant, died at 50 of a massive coronary. A third, Om Malik, 41, survived a heart attack in December.
Other bloggers complain of weight loss or gain, sleep disorders, exhaustion and other maladies born of the nonstop strain of producing for a news and information cycle that is as always-on as the Internet.
好驚… 哈哈哈… 其實講緊嗰啲都係「職業 Blogger」。因為成日要嘔心瀝血,創作文章去吸引讀者。嘔得多真係會短幾年命呀。

其實唔係只係收錢嘅 Blogger,寫野有人睇,有人回應真係幾開心,或者會上埋癮添。不過如果過份沉迷,對身心真係麻麻地。而我好多時都好想記低身邊嘅野,俾自己睇又好,同人分享都好。不過如果時時都掛係咀邊,都會俾人鬧。大過在意,咁當然係抵鬧啦。

有時如果有好多唔同野想講,我會起晒個頭,然後搵時間慢慢寫。寫咗落嚟,好似存在感強啲。不過唔關有冇人睇事,而係好似自己嘅一部份留咗落嚟。不過可惜自己中文唔好。希望(不幸)睇到嘅,唔會覺得無聊啦!哈哈!



~ Lindberg

34 則留言:

  1. 寫左blog,你D中文已經好左好多喇!俾陳寶公或都李鴻鈞睇到,應該感動到喊呢! =P

    回覆刪除
  2. 蝦!我同意你嘅講法~

    回覆刪除
  3. 有人回應真係幾開心!
    你中文都唔差丫, 你真係勁, 中英文都咁好。

    回覆刪除
  4. 寫blog之後中文唔多唔少有進步掛, 有時諗爆頭都諗唔到某d字, 諗到果時丁一聲好開心架...
    好開心遇到你地一班寫blog人, 而且你地寫d野好有趣, 宜家睇你地既blog好似精神寄託咁.

    我無咩朋友寫blog, 就算寫都可能一個月先update一次=.=
    不過有時有d 事好想寫, 寫左個開頭後又會delete哂佢, 我都唔知點解~~

    回覆刪除
  5. 寫BLOG的威力好大

    我就係為咗可以影多D細細同藍藍的相放上BLOG度

    買咗部CANON 400D專影佢地兩個~

    荷包乾硬病非常嚴重~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    寫左blog,你D中文已經好左好多喇!俾陳寶公或都李鴻鈞睇到,應該感動到喊呢! =P


    咁又係。之前考 mock 都唔合格。而家起碼合格呱… 哈!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Eunice :

    蝦!我同意你嘅講法~


    妳都有好多野記喎!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    有人回應真係幾開心!

    你中文都唔差丫, 你真係勁, 中英文都咁好。


    妳同我講笑呀嘛?自己知自己事。除咗好多時都寫廣東話之外,仲好唔通順呢!唉…

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    寫blog之後中文唔多唔少有進步掛, 有時諗爆頭都諗唔到某d字, 諗到果時丁一聲好開心架...

    好開心遇到你地一班寫blog人, 而且你地寫d野好有趣, 宜家睇你地既blog好似精神寄託咁.

    我無咩朋友寫blog, 就算寫都可能一個月先update一次=.=

    不過有時有d 事好想寫, 寫左個開頭後又會delete哂佢, 我都唔知點解~~


    我睇妳地嗰啲都好開心,知多好多野!精神好咗,人都靚咗。嘩卡卡卡卡卡…
    Delete 晒?啊!妳有野唔見得光!哈哈哈!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    寫BLOG的威力好大

    我就係為咗可以影多D細細同藍藍的相放上BLOG度

    買咗部CANON 400D專影佢地兩個~

    荷包乾硬病非常嚴重~


    咁部富士仔呢?咁係唔係未期「荷包乾硬病」呀?哈哈哈…

    回覆刪除
  11. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    Patsy :寫BLOG的威力好大我就係為咗可以影多D細細同藍藍的相放上BLOG度買咗部CANON 400D專影佢地兩個~荷包乾硬病非常嚴重~
    咁部富士仔呢?咁係唔係未期「荷包乾硬病」呀?哈哈哈…
    當荷包係第一期乾硬病初步康復後

    又經過SIGMA旅行鏡 + 富士仔的"病毒"後

    荷包的乾硬病進入最未期

    康復無期!! 唉~

    咁叫唔叫因為寫BLOG患病??

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    當荷包係第一期乾硬病初步康復後

    又經過SIGMA旅行鏡 + 富士仔的"病毒"後

    荷包的乾硬病進入最未期

    康復無期!! 唉~

    咁叫唔叫因為寫BLOG患病??


    乜蝦子餅姓「賴」咩?嘩卡卡卡卡卡卡卡…

    回覆刪除
  13. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    公關Patsy :當荷包係第一期乾硬病初步康復後又經過SIGMA旅行鏡 + 富士仔的"病毒"後荷包的乾硬病進入最未期康復無期!! 唉~咁叫唔叫因為寫BLOG患病??
    乜蝦子餅姓「賴」咩?嘩卡卡卡卡卡卡卡…
    哎呀~

    乜你咁講啊!!

    小心蝦子餅唔批准你嚟探佢的愛子藍藍!!!

    回覆刪除
  14. Lindberg :

    我睇妳地嗰啲都好開心,知多好多野!精神好咗,人都靚咗。嘩卡卡卡卡卡…

    Delete 晒?啊!妳有野唔見得光!哈哈哈!
    "人都靚咗"...你...又病發呀?
    唔係有野唔見得光,係怕自己寫d野太感性,嚇親你啫~~呵呵~~

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    哎呀~

    乜你咁講啊!!

    小心蝦子餅唔批准你嚟探佢的愛子藍藍!!!


    咁我以為妳姓「賴」呀嘛。嘩卡卡卡卡…
    蝦子餅,你唔好誤會呀!唔好唔批准我嚟探藍藍呀!嗚嗚…

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    "人都靚咗"...你...又病發呀?

    唔係有野唔見得光,係怕自己寫d野太感性,嚇親你啫~~呵呵~~


    心情好,人都靚啲啦。妳冇聽過咩?
    感性就唔怕。正所謂唔怕妳感性,最怕妳唔生性呀嘛。嘩卡卡卡卡… 餵完奶傻咗!去瞓覺覺喔!

    回覆刪除
  17. Lindberg :

    公關Patsy :哎呀~乜你咁講啊!!小心蝦子餅唔批准你嚟探佢的愛子藍藍!!!
    咁我以為妳姓「賴」呀嘛。嘩卡卡卡卡…

    蝦子餅,你唔好誤會呀!唔好唔批准我嚟探藍藍呀!嗚嗚…
    哼~

    得罪我...

    你都係無得探藍藍!!!

    回覆刪除
  18. Lindberg :

    妳同我講笑呀嘛?自己知自己事。除咗好多時都寫廣東話之外,仲好唔通順呢!唉…
    我唔雀得有咩問題... 我睇得好明白喎。

    回覆刪除
  19. wingwing上午8:00

    哈哈哈 !咁我地咪全部死哂啦 !

    回覆刪除
  20. 其實寫blog好似同大家分享一吓自己既生活咁..喜歡就寫唔喜歡咪唔寫..同職業blogger相比我地都無咁大壓力既.

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    哼~

    得罪我...

    你都係無得探藍藍!!!


    唔好呀…呀…呀…呀…呀…呀…呀…

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    我唔雀得有咩問題... 我睇得好明白喎。


    咁就真係辛苦妳啦。嘻…

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    哈哈哈 !咁我地咪全部死哂啦 !


    死唔去!最多七成。哈哈哈!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    其實寫blog好似同大家分享一吓自己既生活咁..喜歡就寫唔喜歡咪唔寫..同職業blogger相比我地都無咁大壓力既.


    我同妳睇法一樣。

    回覆刪除
  25. Lindberg :

    Patsy :哼~得罪我...你都係無得探藍藍!!!
    唔好呀…呀…呀…呀…呀…呀…呀…
    只係唔俾你探藍藍~

    不過歡迎節瓜俠 JAYSON媽同JULIE...

    你... 做司機係樓下停車場等啦!! 哼~

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    只係唔俾你探藍藍~

    不過歡迎節瓜俠 JAYSON媽同JULIE...

    你... 做司機係樓下停車場等啦!! 哼~


    妳好忍心呀妳!

    回覆刪除
  27. 莎莉蛋糕上午8:00

    同意呀,寫blog都係記低日常生活點滴,雖然係咁,有人回覆真係好開心,有共鳴有回應有互動,我好開心有你呢個blog朋友呀!!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 : 同意呀,寫blog都係記低日常生活點滴,雖然係咁,有人回覆真係好開心,有共鳴有回應有互動,我好開心有你呢個blog朋友呀!!我都係!

    回覆刪除
  29. 你寫blog最大既變化係....以前好多英文, 依家篇篇都係中文, 中文應該進步不少吧
    我都係, 寫野時要諗好耐, 但一落筆就好快, 一定要開左個頭, 記低想寫既野, 之後先慢慢寫, 但忙起上來, 過後都冇晒果時想寫既mood, 好多時都浪費左個靈感lu

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    你寫blog最大既變化係....以前好多英文, 依家篇篇都係中文, 中文應該進步不少吧

    我都係, 寫野時要諗好耐, 但一落筆就好快, 一定要開左個頭, 記低想寫既野, 之後先慢慢寫, 但忙起上來, 過後都冇晒果時想寫既mood, 好多時都浪費左個靈感lu


    寫英文始終少咗份親切感。同班學生打得多 MSN,先練得一手好中文輸入法。不過我用九方,遇到難字,都打得好慢。

    回覆刪除
  31. Lindberg :

    Maggie :你寫blog最大既變化係....以前好多英文, 依家篇篇都係中文, 中文應該進步不少吧我都係, 寫野時要諗好耐, 但一落筆就好快, 一定要開左個頭, 記低想寫既野, 之後先慢慢寫, 但忙起上來, 過後都冇晒果時想寫既mood, 好多時都浪費左個靈感lu
    寫英文始終少咗份親切感。同班學生打得多 MSN,先練得一手好中文輸入法。不過我用九方,遇到難字,都打得好慢。
    都係, 中國文字可以用4字詞語就表達了很復雜的意思, 真係好利害

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    都係, 中國文字可以用4字詞語就表達了很復雜的意思, 真係好利害


    冇錯!所以有時都驚自己寫錯野。上網查清楚先至敢寫。

    回覆刪除
  33. Lindberg :

    Maggie :都係, 中國文字可以用4字詞語就表達了很復雜的意思, 真係好利害
    冇錯!所以有時都驚自己寫錯野。上網查清楚先至敢寫。
    咁又唔洗咁嚴重, 唔好搞到寫blog好似交功課先得ga, 我地唔會怪你wor~~

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    咁又唔洗咁嚴重, 唔好搞到寫blog好似交功課先得ga, 我地唔會怪你wor~~


    即使係口語都好,盡量都唔想寫錯字啦。唔想第二時俾阿仔笑。

    回覆刪除