2008年4月15日

唔錯嘅三合一

雖然我唔算對咖啡好有研究,但係我一定唔會飲即溶咖啡。直至遇到佢…

唔鐘意飲即溶咖啡,係因為佢有一種好難飲嘅酸味。所以喺屋企,就算幾麻煩都好,我都會自己磨咖啡豆,慢慢沖一杯咖啡。

有一日,我喺街接到一份免費嘅三合一咖啡樣本:


當我喺公司好懶,但係又好眼瞓嘅時候,就會走去沖杯三合一。但次次飲唔夠一半,就會倒咗佢。因為真係覺得好難飲。對哩包樣本開頭都冇乜期望,但即管試一試。出奇地唔錯喎!
同平時啲三合一唔同,啲粉倒出嚟可以分辨到咖啡粉、糖、同奶粉。


沖出嚟之後,係一杯香滑嘅咖啡。最重要係一啲都唔酸,而且有陣陣嘅咖啡香味。依家屋企都買咗兩盒,以防有不時之需!


我發現我沖咖啡越來越懶。起初係自己煲 espresso 打泡做 cappuccino,但洗野好麻煩。之後玩 Syphon(虹吸),但洗野仲更加麻煩。後來學郭生用手沖,要磨豆煲水。而論技術,我覺得手沖最難控制。依家… 唉…



~ Lindberg

24 則留言:

  1. 哈哈哈~

    我每早都去相熟的McCafe買Double Expresso或Vienna

    買到熟晒

    會custom-made咖啡俾我

    好味過附近的starbacks太多了!!!
    MAXIM的即沖炭燒咖啡都唔錯~

    屋企有細細樽...

    回覆刪除
  2. 我個人喜歡飲舊街場的3合一,味濃夠香,重要是沒酸澀味

    回覆刪除
  3. 我唔係好飲coffee既~

    如果喺office超眼訓先會半沖柸nest黎飲, 不過次次都飲唔哂~
    我中意飲茶多d, 玄米茶係我既飛弗!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    哈哈哈~

    我每早都去相熟的McCafe買Double Expresso或Vienna

    買到熟晒

    會custom-made咖啡俾我

    好味過附近的starbacks太多了!!!

    MAXIM的即沖炭燒咖啡都唔錯~

    屋企有細細樽...


    飲到熟晒都幾好喎。不過其實我唔係好飲得,因為個胃好差。所以都係有「必要」先飲。

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    我個人喜歡飲舊街場的3合一,味濃夠香,重要是沒酸澀味


    「舊街場」?好似未見過咁嘅。

    回覆刪除
  6. wingwing上午8:00

    我只會喜歡聞啊 !我練緊詠詠大法,不用喝啊 ! 嘻嘻 !

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我唔係好飲coffee既~

    如果喺office超眼訓先會半沖柸nest黎飲, 不過次次都飲唔哂~

    我中意飲茶多d, 玄米茶係我既飛弗!


    Jayson 媽最鐘意飲ほうじ茶(Houji),不過好難買。玄米茶都可以。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    我只會喜歡聞啊 !我練緊詠詠大法,不用喝啊 ! 嘻嘻 !


    乜野係「詠詠大法」呀?妳自創㗎?哈哈!

    回覆刪除
  9. cApPuCcInO sTrAw,係我最近愛上的pRodUcT~

    回覆刪除
  10. MAXIM 既即溶都 OK 架,我係公司都係沖呢一隻,但係價錢唔平。
    以前買過 Lavanza 既即溶仲好飲,但係而家唔覺有得賣。

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    鉛鉛 :

    cApPuCcInO sTrAw,係我最近愛上的pRodUcT~


    又未聽過添。等我留意下。

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    ronnie :

    MAXIM 既即溶都 OK 架,我係公司都係沖呢一隻,但係價錢唔平。

    以前買過 Lavanza 既即溶仲好飲,但係而家唔覺有得賣。


    不過即溶咖啡啲咖啡因好似好勁。我個胃頂唔到好多杯。

    回覆刪除
  13. 莎莉蛋糕上午8:00

    我一飲咖啡就頭暈,但我愛聞煮咖啡時個陣香味.....

    回覆刪除
  14. 櫻杏子上午8:00

    白雪 :

    我唔係好飲coffee既~如果喺office超眼訓先會半沖柸nest黎飲, 不過次次都飲唔哂~

    我中意飲茶多d, 玄米茶係我既飛弗!
    我都鍾意茶多d,特別係奶茶,極醒神!早幾年飲到上左癮,唔飲會眼水鼻涕係咁流,所以決定戒左,只會好間中才飲一杯。而家要餵媽媽奶,為左唔想茄茄過度亢奮唔訓覺,一杯都唔敢飲lu -.-"

    回覆刪除
  15. 我初期都喜歡自己煲一大瓶咖啡, 久而久之就超級懶啦..宜家都係買d好少少既即溶咖啡係公司飲.

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    我一飲咖啡就頭暈,但我愛聞煮咖啡時個陣香味.....


    暈咁犀利?不過我飲啲好涼嘅茶都會,例會好濃嘅鐵觀音茶。

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    我都鍾意茶多d,特別係奶茶,極醒神!早幾年飲到上左癮,唔飲會眼水鼻涕係咁流,所以決定戒左,只會好間中才飲一杯。而家要餵媽媽奶,為左唔想茄茄過度亢奮唔訓覺,一杯都唔敢飲lu -.-"


    會流眼水鼻涕咁誇張?!真係好似吸毒咁喎。哈哈!餵人奶就真係唔好飲啦。一陣茄茄瞓得唔好就慘啦。

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我初期都喜歡自己煲一大瓶咖啡, 久而久之就超級懶啦..宜家都係買d好少少既即溶咖啡係公司飲.


    不過刺激野,都係少飲為妙。

    回覆刪除
  19. 櫻杏子上午8:00

    Lindberg :
    會流眼水鼻涕咁誇張?!真係好似吸毒咁喎。哈哈!餵人奶就真係唔好飲啦。一陣茄茄瞓得唔好就慘啦。
    一d都冇誇張,果時呢,如果d同事見我係office成日打喊露標眼水流鼻涕,就會問我:你今日冇飲奶茶咩? =.=

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    一d都冇誇張,果時呢,如果d同事見我係office成日打喊露標眼水流鼻涕,就會問我:你今日冇飲奶茶咩? =.=


    哈哈哈!咁妳依家咪戒得好辛苦?

    回覆刪除
  21. 公關Patsy上午8:00

    今日返夜~

    未有double espresso飲

    宜家的貓奴就係不停打喊露標眼水流鼻涕~

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    今日返夜~

    未有double espresso飲

    宜家的貓奴就係不停打喊露標眼水流鼻涕~


    叫藍藍電下妳先囉。一樣咁醒神!

    回覆刪除
  23. 櫻杏子上午8:00

    Lindberg :

    櫻杏子 :一d都冇誇張,果時呢,如果d同事見我係office成日打喊露標眼水流鼻涕,就會問我:你今日冇飲奶茶咩? =.=
    哈哈哈!咁妳依家咪戒得好辛苦?
    我陀仔前已經戒左,果時真係有d似道友戒毒咁,差在未飲美沙銅咋 =.=

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    哈哈哈!咁妳依家咪戒得好辛苦?

    我陀仔前已經戒左,果時真係有d似道友戒毒咁,差在未飲美沙銅咋 =.=


    Jayson 媽都係。依家飲得番咖啡好開心。引下妳先!嘻嘻…

    回覆刪除