2008年4月29日

節瓜俠的斗篷

每一個超級英雄都有自己的特別服飾,最常見的,就是長長的斗篷。節瓜俠也不例外…

「爸爸,我型嗎?」

「阿仔,我睇怕您係未睇過《Mr. Incredibles》喇。著斗篷嘅超級英雄,通常都冇乜好結果…」

「爸爸,您太睇少我啦!您唔見我塊斗篷係加細碼咩?唔怕喎!」


Jayson 每次出街,頭仔都會不停左擰右擰,非常八卦。加上頸短(或節瓜)的關系,頸上的口水肩會不知不覺地轉到後面來,變成一塊斗篷。然後他便用他的口水在我們身上畫圖案!我看還是要找一塊 360 度的口水堅給他才行吧。

「阿仔,我有件好堅新發明,叫做「圍巾蜥蝪口水肩」。顧名思義,即係 360 度嘅保護。顏色鮮豔,適合任何外出場合…」

「咁肉酸!媽媽,救命!」

「鬼叫您成日流口水,流到我一身都係咩!」





~ Lindberg


P.S. 經過以下一輪留言之後,我相信我嘅新發明:「圍巾蜥蝪口水肩」係原全沒有市場。班媽咪全部都話條蜥蝪核突,咁又點會有人買呀。算吧… 唉…(哈哈哈…)

37 則留言:

  1. Hei Hei上午8:00

    好恐怖﹐兒童不宜!

    回覆刪除
  2. wingwing上午8:00

    好肉酸呀 ! 閃....

    回覆刪除
  3. 摺~~~

    張蜥蝪相好核突呀~~~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Hei Hei :

    好恐怖﹐兒童不宜!


    好恐怖咩?幾可愛呀…

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    好肉酸呀 ! 閃....


    好肉酸咩?幾搞笑呀…

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    摺~~~

    張蜥蝪相好核突呀~~~


    乜妳冇見過圍巾蜥蝪咩?幾好笑呀個樣。哈哈哈!

    回覆刪除
  7. 櫻杏子上午8:00

    Lindberg你咪亂黎呀,人地話d bb見得邊個多就似邊個,我唔要見到人見人愛的Jayson變左隻咁醜怪的蜥蝪呀!!!!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    Lindberg你咪亂黎呀,人地話d bb見得邊個多就似邊個,我唔要見到人見人愛的Jayson變左隻咁醜怪的蜥蝪呀!!!!


    我係要條圍巾啫,都冇話要隻蜥蝪!哈哈哈…

    回覆刪除
  9. 呵呵~~~ 我真係醒, 我買個d口水肩係背心型, 冇得走位, 就算唔係背心型既, 都會有條繩仔兜到去背後打結等我肩肩冇得反起吸住面面架~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    呵呵~~~ 我真係醒, 我買個d口水肩係背心型, 冇得走位, 就算唔係背心型既, 都會有條繩仔兜到去背後打結等我肩肩冇得反起吸住面面架~


    乜有啲咁嘅口水肩(妳又教識我寫個「肩」字)咩?!邊到有得買?

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    Koko :呵呵~~~ 我真係醒, 我買個d口水肩係背心型, 冇得走位, 就算唔係背心型既, 都會有條繩仔兜到去背後打結等我肩肩冇得反起吸住面面架~
    乜有啲咁嘅口水肩(妳又教識我寫個「肩」字)咩?!邊到有得買?
    我anson果條孖寶兄弟就係啦~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我anson果條孖寶兄弟就係啦~


    邊條呀?相呀唔該!

    回覆刪除
  13. 勁搞笑!!

    「圍巾蜥蝪口水肩」咁都比你諗到!!
    我真係真心話你勁架!^^

    不過呢,我又唔覺得唔會冇市場既~

    因為好多bb 流口水都會流到成身都係..

    所以如果可以有360度都幾方便佢地d父母。只少唔使做「人肉口水肩」先啦~~
    你呢個聯想真係幾犀利!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    勁搞笑!!

    「圍巾蜥蝪口水肩」咁都比你諗到!!

    我真係真心話你勁架!^^

    不過呢,我又唔覺得唔會冇市場既~

    因為好多bb 流口水都會流到成身都係..

    所以如果可以有360度都幾方便佢地d父母。只少唔使做「人肉口水肩」先啦~~

    你呢個聯想真係幾犀利!


    點解妳啲真心話總係令我覺得假假地嘅…

    回覆刪除
  15. 哇~~呢個老豆一點兒童美學都沒~好肉酸的.. 我見過有d口水肩~超可愛,有立體天使翅的! 點都好過你那圍巾蜥蝪

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    哇~~呢個老豆一點兒童美學都沒~好肉酸的.. 我見過有d口水肩~超可愛,有立體天使翅的! 點都好過你那圍巾蜥蝪


    乜唔可愛咩?顏色都好鮮豔呀。隻野仲笑得好開心添!

    回覆刪除
  17. 莎莉蛋糕上午8:00

    嘩咔咔,呢隻蜴蜴仔好令同好型吓喎,有創意吖!!話時話,我瞓覺都流口水架,唔該我都想要一條呀....嘩咔咔....

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    嘩咔咔,呢隻蜴蜴仔好令同好型吓喎,有創意吖!!話時話,我瞓覺都流口水架,唔該我都想要一條呀....嘩咔咔....


    終於有人話靚啦!好感動呀!嗚嗚…
    等我整條俾二小姐呀!嘩咔咔咔咔咔咔…

    回覆刪除
  19. petchara上午8:00

    bb好可愛呀,但條口水肩都唔差呀.

    回覆刪除
  20. Lindberg : 乜有啲咁嘅口水肩(妳又教識我寫個「肩」字)咩?!邊到有得買?
    又!? 我有教過你字架? 同埋我都唔肯定係唔係哩個"肩", 因為"口水肩"好似係口語...係吉吉島同永安都有得買, 不過花園街超勁多款好多! anson之前著過件mario都係背心型, 如果夏天怕熱就揀下面哩d款。

    回覆刪除
  21. Lindberg : 邊條呀?相呀唔該!
    咦, 係白雪個blog到, 你冇留意到咩? 好醒目下架! 一d都睇唔出係口水肩。 之前我都已經有背心形口水肩但一睇就知係口水肩, 但佢個條好令完全唔似肩肩架!!!
    http://wingcheungbb.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1076927

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    petchara :

    bb好可愛呀,但條口水肩都唔差呀.


    歡迎光臨!妳都話條口水肩唔差呢!哈哈哈!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    又!? 我有教過你字架? 同埋我都唔肯定係唔係哩個"肩", 因為"口水肩"好似係口語...係吉吉島同永安都有得買, 不過花園街超勁多款好多! anson之前著過件mario都係背心型, 如果夏天怕熱就揀下面哩d款。


    哩款唔錯喎。食飯仔都得。
    我諗起 Mavis 戴住個樣。一定好得意!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    咦, 係白雪個blog到, 你冇留意到咩? 好醒目下架! 一d都睇唔出係口水肩。 之前我都已經有背心形口水肩但一睇就知係口水肩, 但佢個條好令完全唔似肩肩架!!!

    http://wingcheungbb.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1076927


    嗰條係口水肩咩?!我都冇留意到添!

    回覆刪除
  25. Lindberg : 哩款唔錯喎。食飯仔都得。

    我諗起 Mavis 戴住個樣。一定好得意!
    哩d款就岩太熱天時用囉, 不過背心形肩肩就有270度既保護, 同埋岩晒冷氣地方用, 唔怕凍襯膊頭仔。

    回覆刪除
  26. Lindberg :嗰條係口水肩咩?!我都冇留意到添!
    你睇返d留言丫, 我地都討論過一陣, 哈哈~~~

    回覆刪除
  27. 丫, 最近嫲嫲仲買左d 360度保護既肩肩, 真係有d似你條蜥蝪仔個件, 係過頭笠架, 今晚返去影張相你睇丫, 講起肩肩我幾有心得就知我有個口水怪bb喇... 唉...

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    丫, 最近嫲嫲仲買左d 360度保護既肩肩, 真係有d似你條蜥蝪仔個件, 係過頭笠架, 今晚返去影張相你睇丫, 講起肩肩我幾有心得就知我有個口水怪bb喇... 唉...


    真係好有心德喎。原來真係有 360 度㗎?!真係要見識一下呀!邊到有得買?

    回覆刪除
  29. 嘩...呢度成個育兒forum咁~~哈哈~~

    係呀, 我見過花園街勁多靚靚果d口水堅, 咩公仔都有~~

    你去馬寶道或者都會有, 馬寶道同花園街走既路線差唔多~~

    回覆刪除
  30. Lindberg : 你呢個聯想真係幾犀利!點解妳啲真心話總係令我覺得假假地嘅…
    我講呢番說話真係連珍珠都冇咁真呀!

    我可以向燈火發誓 *3*y
    其實呢~又唔使一定要出動到「圍巾蜥蝪口水肩」o既~
    或者可以買d口水肩夾夾~固定jayson塊口水肩~3~

    回覆刪除
  31. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    嘩...呢度成個育兒forum咁~~哈哈~~

    係呀, 我見過花園街勁多靚靚果d口水堅, 咩公仔都有~~

    你去馬寶道或者都會有, 馬寶道同花園街走既路線差唔多~~


    都係多得妳地啫。哈哈哈!
    我都未親自去過馬寶道。等我去睇下先!

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    我講呢番說話真係連珍珠都冇咁真呀!

    我可以向燈火發誓 *3*y

    其實呢~又唔使一定要出動到「圍巾蜥蝪口水肩」o既~

    或者可以買d口水肩夾夾~固定jayson塊口水肩~3~


    Err.....
    用夾夾都不失為一個好主意喎!

    回覆刪除
  33. Lindberg : 真係好有心德喎。原來真係有 360 度㗎?!真係要見識一下呀!邊到有得買?咁岩哩2日mavis都冇著哩款, 所以就咁影咋, 哩件就係360度既肩肩喇, 中間個窿就係過頭笠個位, 個頸位有彈性所以唔會話太細太大。  我估花園街都應該搵得到。

    回覆刪除
  34. Lindberg :

    都係多得妳地啫。哈哈哈!

    我都未親自去過馬寶道。等我去睇下先!
    我今日去過, 無乜堅堅, 不過我執到平靚正工人褲仔~~
    要買堅堅就去花園仔行啦~~真係多好多~~

    回覆刪除
  35. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    咁岩哩2日mavis都冇著哩款, 所以就咁影咋, 哩件就係360度既肩肩喇, 中間個窿就係過頭笠個位, 個頸位有彈性所以唔會話太細太大。 我估花園街都應該搵得到。


    好得呀哩隻!又唔驚啲魔術貼整親條頸仔。等我都去睇睇先!多謝晒!

    回覆刪除
  36. 公關Patsy上午8:00

    好心你啦~

    用蜥蝪做image梗係唔得啦~

    都唔cutie!!!

    化身可愛的小丑可能會好d~

    回覆刪除
  37. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    好心你啦~

    用蜥蝪做image梗係唔得啦~

    都唔cutie!!!

    化身可愛的小丑可能會好d~


    我都係覺得幾可愛呀。嘻嘻…

    回覆刪除