2008年4月1日

神奇五分鐘改善小腹

這個並唔係愚人節其中一個節目。早前收到朋友 K(我地真係叫佢做阿 K)的一堆美容纖體方法。五分鐘可以改善小腹?有冇咁易呀?

睇完又真係好似好合理。雖然好明顯只能救得一時,救唔到一世,但係小小付出,就可以見到收獲,不妨一試呀!

五分鐘改善小腹


膠帶瘦臀法


五分鐘改善雙下巴


五分鐘改善眼尾下垂


用寶特瓶做臉部運動


美膚黃金時間 3-1


美膚黃金時間 3-2


美膚黃金時間 3-3


淋巴按摩


鞋子瘦腰法


FG美人教室/ 淋巴引流按摩法,一起迎接小臉吧!




~ Lindberg

17 則留言:

  1. 你有無做過先...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 : 你有無做過先...有!試咗第一個同第三個。第三個好似得得地。第一個就… 因為肚腩太大,睇唔到有乜分別…

    回覆刪除
  3. 唔多可靠咁既... 咁你fd又有冇試過做?

    回覆刪除
  4. Lindberg :

    有!試咗第一個同第三個。第三個好似得得地。第一個就… 因為肚腩太大,睇唔到有乜分別…


    咁你又係既..

    人地都講明係小腹啦...(("'[{小}]'"))腹喎~~~

    嘩卡卡卡卡卡卡卡卡卡!!~~!!

    回覆刪除
  5. wingwing上午8:00

    不如你試哂話我知啦 !

    回覆刪除
  6. 白雪 :

    Lindberg :有!試咗第一個同第三個。第三個好似得得地。第一個就… 因為肚腩太大,睇唔到有乜分別…
    咁你又係既..人地都講明係小腹啦...(("'[{小}]'"))腹喎~~~嘩卡卡卡卡卡卡卡卡卡!!~~!!
    白雪~

    你唔好講得咁白啦!

    有"某"人會小氣O架~

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唔多可靠咁既... 咁你fd又有冇試過做?


    我又冇問佢喎。我試嗰啲咪得得地囉。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    咁你又係既..

    人地都講明係小腹啦...(("'[{小}]'"))腹喎~~~

    嘩卡卡卡卡卡卡卡卡卡!!~~!!


    上邊嗰舊「八舊練埋一舊」嘅腹肌太重啦。嘻…

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    不如你試哂話我知啦 !


    一日做啲啦!都好攰㗎!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    白雪~

    你唔好講得咁白啦!

    有"某"人會小氣O架~


    妳唔好離間我同白雪呀嗄!

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    Patsy :白雪~你唔好講得咁白啦!有"某"人會小氣O架~
    妳唔好離間我同白雪呀嗄!
    唔會啦。。。

    我係講"某"人之嘛~

    學你話齋 我都無咁講過~ 你唔好諗多咗啦~

    嘩卡卡卡卡卡~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    唔會啦。。。

    我係講"某"人之嘛~

    學你話齋 我都無咁講過~ 你唔好諗多咗啦~

    嘩卡卡卡卡卡~


    衰野呀…

    回覆刪除
  13. Patsy :

    唔會啦。。。我係講"某"人之嘛~學你話齋 我都無咁講過~ 你唔好諗多咗啦~嘩卡卡卡卡卡~
    有"人"對號入座喎~~

    回覆刪除
  14. Lindberg :

    上邊嗰舊「八舊練埋一舊」嘅腹肌太重啦。嘻…
    算吧啦...你~~

    回覆刪除
  15. Lindberg :

    妳唔好離間我同白雪呀嗄!
    放心!

    無人可以離間到我地兩叔姪既...

    你[叔]我[侄]呀嗄!
    嘻~~

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 : 有"人"對號入座喎~~

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 : 算吧啦...你~~

    回覆刪除