2008年4月8日

是誰留下的芳蹤?

今朝開車,發現車頭蓋有好多小腳印。


「Julie,妳啲朋友呀?」

「喵…」

突然間令我醒起有個動作成日都冇做。就係開車前,拍一拍車頭蓋,或者響一響鞍,以防有貓貪機頭暖,偷偷地匿埋入去。如果一開引擎就不堪設想啦。

知道停車場有貓,以後都要小心啲,唔好整親佢地先得!





~ Lindberg

12 則留言:

  1. 嘩~ 咁真係小心D好喎, 唔知其他駕車人士識唔識好似你咁做呢?!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    嘩~ 咁真係小心D好喎, 唔知其他駕車人士識唔識好似你咁做呢?!


    我都係好耐之前,唔知邊到聽番嚟嘅。

    回覆刪除
  3. 可能d貓貓嗅到你架車有貓味~

    留低腳印的貓貓有可能會經常探你~

    記得小心D啦~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    可能d貓貓嗅到你架車有貓味~

    留低腳印的貓貓有可能會經常探你~

    記得小心D啦~


    探下我就冇所謂。唔好走入車底危險就得喇。

    回覆刪除
  5. 好像灰姑娘甘~留下線索~呵呵

    回覆刪除
  6. 真係一個好好既提示..你都好細心

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    好像灰姑娘甘~留下線索~呵呵


    但係行到上頂,就唔知飛咗去邊…

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO : 真係一個好好既提示..你都好細心不過自己都成日唔記得。

    回覆刪除
  9. wingwing上午8:00

    嘻嘻 ! 部部車都唔玩,只是玩你部車呀 !

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    嘻嘻 ! 部部車都唔玩,只是玩你部車呀 !


    佢知我唔介意呱。哈哈!

    回覆刪除
  11. 莎莉蛋糕上午8:00

    你好細心呀,我即刻話比我老公知先!!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    你好細心呀,我即刻話比我老公知先!!


    有口講,不過成日唔記得做!哈哈哈…

    回覆刪除