2008年6月20日

熱辣辣的海南雞飯

前一排日日落雨,見今日風和日麗,於是就一個人去灣仔北食午飯。以前郭生仲喺到嘅時候(我係指佢仲喺灣仔做野嘅時候),我地耐唔耐都會相約去灣仔北嘅泳池附近嘅平台食食盒飯,晒晒太陽。非常之懷念嗰段日子,所以我就走咗去逸東軒,諗住買盒海南雞飯,開開心心食飯去。


逸東軒個外賣部同以前有好大分別。竟然收銀員都冇咗!佢地放咗部打單機喺個收銀位置,客人自己想食乜就自己打乜,然後用八達通俾錢。勁!不過開頭我都懷疑咗一陣,先知應該點做。

海南雞飯一盒 $42 連湯。跟住就行去個平台到。非常風和日麗… 不過好似有啲過份風和日麗…

海南雞飯

起初坐落個石地都唔覺有乜野。打開個湯,個湯好熱,太陽光喺湯面反射入眼,差啲盲!跟住攞起盒飯慢慢食。但係越食越唔對路。個屁股好似俾火燒咁!開頭諗住坐耐啲會冇咁熱。點知越坐越熱。陽光射落塊大石上面,而我個屁股就喺上面生煎。漸漸聞到陣陣嘅燒肉香味。

講番個海南雞飯。佢俾胸同翼俾我,好有份量,啲雞好滑,即使我唔記得攞薑茸,都好有味。(死火,唔記得唔好食咁多禽流雞添…)油飯亦都好香。

海南雞飯

我以極速食完個飯,之後真係頂唔順,企起身飲埋個湯。食到一身汗。

頂唔順嘅唔止我一個,仲有下面哩位朋友。食咗一半都要企喺到,散一散熱。


如題,熱辣辣嘅午餐唔係指個午餐,而係指我個屁股。對眼因為俾太陽狂曬嘅關系,好耐之後先睇番野。下次都係等秋天先再嚟過。



~ Lindberg

32 則留言:

  1. 今日好似係今年以來最高氣溫o既一日(不過現在先正六月...)好似有成三十幾度.露天平台食飯重要食埋個湯...真係好難受喎... 

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    beebee :

    今日好似係今年以來最高氣溫o既一日(不過現在先正六月...)好似有成三十幾度.露天平台食飯重要食埋個湯...真係好難受喎...


    咁我就真係自己玩野喇…

    回覆刪除
  3. emilili上午8:00

    我今日只係lunch 落一落公司附近買野, 已經覺得個頭頂熱到可以煎雞蛋!! 難得你可以完成到成個午飯(plus 熱湯 @.@)..
    放心啦!! 你減肥有望啦 !! 哈哈 ~~

    回覆刪除
  4. 公關Patsy上午8:00

    我今日下午出去銀行十五分鐘

    都成身汗~

    好後悔自己無戴CONTACT LEN

    無得戴太陽眼鏡

    戴咗後視覺上會感覺涼D~

    回覆刪除
  5. o係陰涼地方望出去就係風和日麗...

    出到去,真係火熱動感la la la

    回覆刪除
  6. 晴空萬里的天色感覺是很爽, 可惜是太陽好毒! 下午外出吃飯都要撐傘,你竟敢烈日當空下吃完成個lunch 勁呀!

    回覆刪除
  7. Wow, you could have gotten a heatstroke with that soup!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    emilili :

    我今日只係lunch 落一落公司附近買野, 已經覺得個頭頂熱到可以煎雞蛋!! 難得你可以完成到成個午飯(plus 熱湯 @.@)..

    放心啦!! 你減肥有望啦 !! 哈哈 ~~


    冇錯呀。煎晒我啲肥油出嚟… 哈哈哈…

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    我今日下午出去銀行十五分鐘

    都成身汗~

    好後悔自己無戴CONTACT LEN

    無得戴太陽眼鏡

    戴咗後視覺上會感覺涼D~


    所以我都係一樣,咪盲鬼咗囉!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    素宜 :

    o係陰涼地方望出去就係風和日麗...

    出到去,真係火熱動感la la la


    一開始,就覺得自己笨咗。不過既然洗濕咗個頭,唯有食埋落去…

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    晴空萬里的天色感覺是很爽, 可惜是太陽好毒! 下午外出吃飯都要撐傘,你竟敢烈日當空下吃完成個lunch 勁呀!


    咦!好主意!下次我會帶傘!哈哈哈…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Wow, you could have gotten a heatstroke with that soup!


    Yeah. That's why I could only finish half, and ran back for the shade immediately!

    回覆刪除
  13. 哈哈,尋日終於等到太陽啦~~

    心情好好* ^^

    回覆刪除
  14. 飛天火羽上午8:00

    西雅圖仲未夏天 >_

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨 :

    哈哈,尋日終於等到太陽啦~~

    心情好好* ^^


    係就係熱咗啲,不過心情真係靚番晒!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    西雅圖仲未夏天 >_


    西雅圖?睇番先知妳係「外省人」。哈哈哈… 咁住係西雅圖會唔會成日瞓唔著㗎?Sleepless in Seattle 嘛(好爛…)。嘻嘻…

    回覆刪除
  17. 呢d撐台腳方式我只係同anson daddy拍拖時先試過...

    宜家? no way la~~~~~想人家d斑斑出黎say hi咩~~~~
    lin兄你咁白, 唔怕出斑斑咩?

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    呢d撐台腳方式我只係同anson daddy拍拖時先試過...

    宜家? no way la~~~~~想人家d斑斑出黎say hi咩~~~~

    lin兄你咁白, 唔怕出斑斑咩?


    死喇。乜鬼之前我只係同個男人試過咁樣撐台腳…
    斑斑?冇諗過喎。我不知幾想曬黑啲!睇落冇咁肥嘛!嘻…

    回覆刪除
  19. 口圭口合口合~~~~ 

    生煎屁股好好笑!!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    口圭口合口合~~~~ 

    生煎屁股好好笑!!


    都幾香㗎。嘩咔咔咔…

    回覆刪除
  21. 飛天火羽上午8:00

    Sleepless in Seattle 真係好爛!!

    回覆刪除
  22. 勁好笑...我睇完笑到卡卡聲
    我想話你好白痴呀>口

    回覆刪除
  23. 莎莉蛋糕上午8:00

    起初坐落個石地都唔覺有乜野。打開個湯,個湯好熱,太陽光喺湯面反射入眼,差啲盲!跟住......股就喺上面生煎。漸漸聞到陣陣嘅燒肉香味。
    ↑哇咔咔!!你真係好鬼風趣嫁啫!!

    回覆刪除
  24. 櫻杏子上午8:00

    咁樣食飯真情係生煎肥kidad喎,真係要小心中暑@.@

    回覆刪除
  25. 小心啊, 咁熱天時唔好去open area啦, 真係熱到好緊要, 尋日33度呀

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    Sleepless in Seattle 真係好爛!!


    嘻嘻… 多謝!
    其實有個深層啲嘅見解。Starbucks 喺西雅圖㗎嘛。飲得多咖啡咪仲瞓唔著!哈哈哈!(仲爛…)

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    勁好笑...我睇完笑到卡卡聲

    我想話你好白痴呀>口


    跟得妳多!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    哇咔咔!!你真係好鬼風趣嫁啫!!


    俾你地啲開心,建築喺我嘅痛苦之上,我係唔係好偉大呢?嘻…

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    咁樣食飯真情係生煎肥kidad喎,真係要小心中暑@.@


    下次仲敢咩!哈哈哈…

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    小心啊, 咁熱天時唔好去open area啦, 真係熱到好緊要, 尋日33度呀


    我以為自己好勁,又想扮型呀嘛。哈哈哈!

    回覆刪除
  31. wingwing上午8:00

    嘩!咁熱呀 ! 我一早已經將自己放入雪櫃啦 ! 呵呵 !

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    嘩!咁熱呀 ! 我一早已經將自己放入雪櫃啦 ! 呵呵 !


    不過有時曬下太陽都幾舒服嘅。

    回覆刪除