2008年6月6日

世界有古怪

每次聽林海峰嘅《世界有古怪》,我都忍唔住笑咗出嚟。我會同自己講,好彩唔係生女,唔係實有排擔心(雖然依家都唔見好得去邊…)。呵呵呵呵…
好兄弟郭生就快做人(囡囡)老豆。雖然我近排得番五分之一條人命,但係我都好為佢緊張同興奮。我就送哩首《世界有古怪》俾佢啦!兄弟,祝你好運!嘻嘻…
在線聽:http://www.5t5t.cn/Play/143233.Html
林海峰—世界有古怪(featuring 謝安琪)

有件事 相當神奇
兩眼望望 佢走緊埋嚟
絕對係佢 無乜懷疑
我地就拖手排排坐

拍拖我兩個好老正
(送花) 送到至慶祝國慶
(行街) 襯哂靚衫靚褲
(戲院) 每個禮拜睇四套
(雪糕) 買呀買超哂秤
(戒指) 送上愛的見證
(結婚) 佢答應得快
(我有咗) 我要向天嗌

我個上帝 我要說句感激你
望見個大帝 就晒你有乜比哂你
你大晒 無乜懷疑
彈我咁大隻 邊位嚟陪我

(阿B) 你秒秒跟我姓
(奶粉) 你有你母親照應
(抹片) 個個去爭抹褲
(咸包) 我眼訓邊個抱
(阿媽) 次次嗌佢頂我慶
(漢堡) 要去老麥我肯答應
(雪糕) 你叫我即買
(我要糖) 氹你笑番哂
(要糖)(有糖)
(要花)(有風)
(要山)(要水)
(要天)(也要海)

靚妹你咁鬼正 生得咁省鏡
乜都要買哂比你 我比你最好最靚

樣樣都會買比你 唔驚你要個海
我最怕你第日識著左果個識阿呆
就算佢細心送你手袋
你大個之後一定會見到我都唔會睬
你的生活會多姿多彩
世界都會變我擔心你既未來

(化妝) 你有你的個性
(唱歌) 我晚晚等到慶
(去街) 有無著衫著褲
(靚仔) 你有無比佢抱
(暗戀) 你咁細邊夠秤
(拍拖) 你咪有乜答應
(有咗) 有無咁鬼快
(我結婚) 世界有古怪



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 莎莉蛋糕上午8:00

    呢首我未聽過呀, 我好喜歡鄭丹瑞個首"留給女兒的說話", 好感人....

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    呢首我未聽過呀, 我好喜歡鄭丹瑞個首"留給女兒的說話", 好感人....


    我知邊隻!的而且確好感人。不過哩隻就好現實搞笑。

    回覆刪除
  3. 屎...開始out啦....無聽過添~~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    屎...開始out啦....無聽過添~~


    可能係妳聽嗰啲仲 in 啦!哈哈…

    回覆刪除
  5. 哈!多謝囇!
    其實我地未好似首歌個靚仔,攞走人地(即係我地個岳父)個女,遲D交換身分啫。可能會好似我岳父咁好彩多左個仔呢!:p

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    ronnie :

    哈!多謝囇!

    其實我地未好似首歌個靚仔,攞走人地(即係我地個岳父)個女,遲D交換身分啫。可能會好似我岳父咁好彩多左個仔呢!:p


    你係唔係喺到讚緊自己呀?哈哈哈哈…

    回覆刪除
  7. 公關Patsy上午8:00

    隻歌好應景啊!!

    回覆刪除
  8. QQ 媽咪上午8:00

    有隻咁o既歌咩..? 我都唔知添﹐仲話鐘意軟硬添... 真失禮﹗我覺得生仔有生仔o既麻煩﹐生女有生女o既擔心﹐都無一定話生仔定生女好o既﹐只要係自己骨肉﹐都一定最愛o架喇﹐係咪﹗

    回覆刪除
  9. 我都未聽過..

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    隻歌好應景啊!!


    係呀!都係林海峰成日掛係咀邊嘅說話。

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    有隻咁o既歌咩..? 我都唔知添﹐仲話鐘意軟硬添... 真失禮﹗我覺得生仔有生仔o既麻煩﹐生女有生女o既擔心﹐都無一定話生仔定生女好o既﹐只要係自己骨肉﹐都一定最愛o架喇﹐係咪﹗


    俾我生女,我一定會做超級呷醋外父!哈哈哈…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我都未聽過..


    好好笑㗎!

    回覆刪除
  13. emilili上午8:00

    聽完首歌, 更加令我懷疑第時結左婚生唔生阿B好... 生仔又煩, 生女又煩 @~@
    不過睇到Jayson咁kawaii, 又開始有少少動搖啦 n-n
    p.s. 第一次上黎, 多多指教 ^^

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    emilili :

    聽完首歌, 更加令我懷疑第時結左婚生唔生阿B好... 生仔又煩, 生女又煩 @~@

    不過睇到Jayson咁kawaii, 又開始有少少動搖啦 n-n

    p.s. 第一次上黎, 多多指教 ^^


    歡迎光臨!
    我地開頭都冇諗住生。依家每日見住 Jayson 大,覺得有咗都唔錯呀。

    回覆刪除