2008年6月21日

一人一件新衫

尋晚行 Uniqlo,Jayson 媽想買啲夏天衫。我一路行,個心就留咗喺下面間 Toy 'R' Us 嘅 PS3 前面。行到童裝部,見到一件衫,想買俾 Jayson 著。而 Jayson 媽就毫無收獲。

之後佢行過見啲卡通印花圓領短袖衫,我心諗:咁大個人仲著印花衫…?不過睇真啲,嗰啲印花又真係要 30mething 先會識得欣賞,啲公仔全部都係細個嗰陣睇嘅公仔書。而竟然又真係俾 Jayson 媽同我都揀到件啱心水嘅喎!

Jayson 媽係安達充老師迷。最鐘意嘅作品就係 Rough。原來都已經係 1987 年嘅作品。

Uniqlo, UT

我嗰件除咗因為係紅色之外,仲要係藤田和日郎老師嘅《潮與虎》。老師啲作品都幾神怪,好多時都會用咗啲日本嘅民間傳說。故事情節豐富,雖然有時好似豐富過頭,不過都算有個完整嘅結尾。件衫除咗前面有潮與虎兩個主角之外,後面嘅頸位仲有隻九尾狐。

Uniqlo, UT

而我就幫阿仔揀咗件蝦肉色背心。著上身,露出一對肉臂,一定好夏天(仲好性感添!)。




~ Lindberg


P.S. 今日幫阿仔磅重。 20.2 磅!到咗 75% 條線!變咗肥仔嘜…

34 則留言:

  1. 我都係安達充老師迷, 乜有呢件呀? 係邊間分店買ga? 我只買到黃色個件

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    So :

    我都係安達充老師迷, 乜有呢件呀? 係邊間分店買ga? 我只買到黃色個件


    太古城嗰間。不過冇女裝。Jayson 媽都係買男裝細碼。

    回覆刪除
  3. They don't feature the UNIQLOCK girls in HK right?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    They don't feature the UNIQLOCK girls in HK right?


    Not yet! And that's pretty interesting.

    回覆刪除
  5. chloe 媽上午8:00

    jayson 媽白色果件唔係touch mei? 講2個孖生兄弟都係打捧球兼鍾意同一個女仔, 後來細佬死左, 係咪呢套?

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    chloe 媽 :

    jayson 媽白色果件唔係touch mei? 講2個孖生兄弟都係打捧球兼鍾意同一個女仔, 後來細佬死左, 係咪呢套?


    雖然個個都差唔多樣,不過佢地係大和圭介與二之宮亞美。如果係 Touch 通常一出都會出三個。

    回覆刪除
  7. 牙...雖然我都係果個年代,不過對漫畫冇乜興趣。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Heidi :

    牙...雖然我都係果個年代,不過對漫畫冇乜興趣。


    唔同嘅。我地係御宅族呀嘛。嘻嘻…

    回覆刪除
  9. 飛天火羽上午8:00

    熱切期待Jayson的花生騷..

    安達充~~oh no!! 我miss左係Uniqlo shopping!! orz

    回覆刪除
  10. 我中意紅色果件!

    jayson肥肥白白, daddy又肥肥白白~~哈哈!

    回覆刪除
  11. 公關Patsy上午8:00

    白雪 :

    我中意紅色果件!jayson肥肥白白, daddy又肥肥白白~~哈哈!
    白雪~

    你一語中的!!!

    Jayson肥肥白白就係得意

    Kidad肥肥白白就... (唔講啦~費時俾你話我玩針對~ 嘩卡卡卡!!)

    回覆刪除
  12. 節瓜幾時可以露兩手呀? 期待中...heehee...

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    熱切期待Jayson的花生騷..

    安達充~~oh no!! 我miss左係Uniqlo shopping!! orz


    不日公演!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我中意紅色果件!

    jayson肥肥白白, daddy又肥肥白白~~哈哈!


    Err… 多謝讚賞…

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    白雪~

    你一語中的!!!

    Jayson肥肥白白就係得意

    Kidad肥肥白白就... (唔講啦~費時俾你話我玩針對~ 嘩卡卡卡!!)


    衰人!!!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    beebee :

    節瓜幾時可以露兩手呀? 期待中...heehee...


    今日下午冇出街。下星期出街著下先!

    回覆刪除
  17. Lindberg :

    公關Patsy :白雪~你一語中的!!!Jayson肥肥白白就係得意Kidad肥肥白白就... (唔講啦~費時俾你話我玩針對~ 嘩卡卡卡!!)
    衰人!!!
    喂喂喂~

    我無講D乜BOR~

    你唔好學我地D女人仔係唔係都話人衰人先得架!!

    嘩卡卡卡卡

    回覆刪除
  18. 莎莉蛋糕上午8:00

    件背心好可愛,好想睇吓Jayson仔著個可愛樣子!!

    回覆刪除
  19. 嘩嘩嘩..節瓜俠真係好大隻呀.

    回覆刪除
  20. 櫻杏子上午8:00

    Jayson 著性感小背心,期待中*v*
    75%,小小肥仔嘜姐,唔怕唔怕!ee鍾意呀!圓碌碌的節瓜手、圓碌碌的節瓜腳…kakaka (奸笑中…)

    回覆刪除
  21. 幻想緊, jayson著左件背心時手瓜起展既性感樣~~

    回覆刪除
  22. 公關Patsy :

    白雪 :我中意紅色果件!jayson肥肥白白, daddy又肥肥白白~~哈哈!
    白雪~你一語中的!!!Jayson肥肥白白就係得意Kidad肥肥白白就... (唔講啦~費時俾你話我玩針對~ 嘩卡卡卡!!)
    嘩卡卡嘩卡卡嘩卡卡

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    喂喂喂~

    我無講D乜BOR~

    你唔好學我地D女人仔係唔係都話人衰人先得架!!

    嘩卡卡卡卡


    咁妳係呀嘛!衰人!!!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    件背心好可愛,好想睇吓Jayson仔著個可愛樣子!!


    嚟緊又唔好天啦!都唔知幾時先有得著!

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    嘩嘩嘩..節瓜俠真係好大隻呀.


    抱下妳就知!我地對手就斷啦!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    Jayson 著性感小背心,期待中*v*

    75%,小小肥仔嘜姐,唔怕唔怕!ee鍾意呀!圓碌碌的節瓜手、圓碌碌的節瓜腳…kakaka (奸笑中…)


    咁都係。寧願佢肥肥白白,都唔想佢體弱多病。

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    幻想緊, jayson著左件背心時手瓜起展既性感樣~~


    唔準流口水!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    嘩卡卡嘩卡卡嘩卡卡


    衰人二號!!!

    回覆刪除
  29. Lindberg :

    白雪 :嘩卡卡嘩卡卡嘩卡卡
    衰人二號!!!
    喂喂喂~

    Lindberg~

    白雪一D野都無講BOR~

    又話人衰人~

    你真係丫!!! 唉...

    (內心覺得有白雪的認同 所以由心發出:

    嘩卡卡卡卡~ 嘩卡卡卡卡~)

    即閃!!!!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    Lindberg~

    白雪一D野都無講BOR~

    又話人衰人~

    你真係丫!!! 唉...

    (內心覺得有白雪的認同 所以由心發出:

    嘩卡卡卡卡~ 嘩卡卡卡卡~)

    即閃!!!!


    笑即係認同呀嘛!

    回覆刪除
  31. Lindberg :

    Patsy :Lindberg~白雪一D野都無講BOR~又話人衰人~你真係丫!!! 唉...(內心覺得有白雪的認同 所以由心發出:嘩卡卡卡卡~ 嘩卡卡卡卡~)即閃!!!!
    笑即係認同呀嘛!
    認同~~認同你係肥肥白白囉咪...好難用可愛黎形容你架嘛~~~

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    認同~~認同你係肥肥白白囉咪...好難用可愛黎形容你架嘛~~~


    咁咪又要多謝妳讚賞?

    回覆刪除
  33. wingwing上午8:00

    而家肥嘟嘟好呀, 你會扯高嘛, 一高就瘦哂了, 曦曦b 都是這樣呀 !

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    而家肥嘟嘟好呀, 你會扯高嘛, 一高就瘦哂了, 曦曦b 都是這樣呀 !


    希望第二時會高過爸爸啦。

    回覆刪除