2008年6月1日

一起「征服世界」吧!

見到《暗黑熱血》有如此一個 Blog Tag,我又點可以唔自薦回應一下呀?有興趣征服世界嘅朋友(或者敵人),都可以一齊嚟玩下呢。

1. 什麼時候開始想征服世界?
應該係自從喬治布殊上台之後。既然咁嘅人都做到米國總統,就不如由我嚟統治地球啦。

2. 征服世界為了什麼?
用最唔完美嘅方法,打做最完美嘅世界。為所有生命嘅幸福同快樂而作戰。

3. 你做過最接近征服世界的事?
生咗 Jayson。湊仔艱辛程度,令我寧願去征服地球。而生咗 Jayson,亦都向征服世界踏出一大步。我學習愚公思想(移山嗰一位),我不入地獄,誰入地獄。自己做唔嚟,仲有我啲子子孫孫繼續我嘅宏志。問你死未?!

4. 人才、資源、技術力,三者中那樣最重要?
一定係人才!有咗人才,後面嗰兩樣野遲早都會有!就好似劉備一樣,有咗孔明之後,資源呀,武器呀,咪自動自覺飛埋嚟啦。呵呵呵呵呵…

5. 怕有英雄人物出來嗎?
最多咪係「節瓜俠」。不過只要將自己打做 成「英雄人物」,到時咪冇「英雄」會挑戰我囉。嘩咔咔咔咔咔咔…

6. 有沒有找過其他志同道合的人合作達成夢想?
有搵朋友傾過,不過聽完之後,佢地想送我入青山…

7. 暫時在征服世界之路上最大困難是?
搵唔到人聽完我大計之後,唔會送我入青山…

8. 秘密基地想設在那兒?
最理想當然係瀑布後嘅山洞。不過出入唔方便,近近地屋企,或者地鐵沿線都唔錯啦。

9. 你覺得征服作戰有什麼必要器材?
「人型甘地」。冇錯,就係印度嗰位甘地。記得十幾年前玩過一個電腦遊戲(唔記得叫乜名),好似世界大戰咁。玩家可以是但選擇一個國家,做國家領袖,如美國嘅列根,侵略其他國家。最大鑊就係對著印度嗰個甘地。甘地的主要信念係「精神的力量」、「真理之路」、「追求真理」,人地一聽就一窩蜂咁飛埋去。喺遊戲中,佢就係咁撬走晒我啲人民,於是就冇人保護自己個國家,兩個飛彈就俾人搞掂咗!唉… 所以我相信只要有「人型甘地」,幫地球人進行思想改造,「征服世界」,指日可待!嘩哈哈哈哈哈…

10. 如果你可以當一個惡黨首領,會選那個組織?
好難選擇。做乜征服世界就一定係惡黨嘅呢?!

11. 你最欣賞最想招攬的惡黨幹部?
賴斯。唔知點解,一提起「惡黨」同埋「幹部」,我第一時間諗起:美國國務卿賴斯。哈哈哈!
好,認真啲!我會要《寵物小精靈》入面隻「喵喵怪」,因為我鐘意貓。哈哈哈!
再認真啲!嗰啲乜乜戰隊嘅對頭人是但一個啦!著得好性感嗰啲呢。嘻…

12. 什麼時候,你會打消征服世界的念頭?
喬治布殊再三連任之時。到時個世界要嚟都冇用。好彩冇咁嘅可能啦。



~ Lindberg

26 則留言:

  1. 莎莉蛋糕上午8:00

    喂,1083呀?我想問青山醫院幾多號電話呀?

    回覆刪除
  2. 櫻杏子上午8:00

    果然冇改錯名:KIDAD!

    回覆刪除
  3. 小心俾人拉。:p

    回覆刪除
  4. 瀑布後嘅山洞,奪寶4今期用左喇!

    回覆刪除
  5. 病入膏肓

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    喂,1083呀?我想問青山醫院幾多號電話呀?


    妳放長雙眼啦!嘩哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    果然冇改錯名:KIDAD!


    我係唔係應該講多謝呀?嘻嘻…

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    ronnie :

    小心俾人拉。:p


    仲乜會俾人拉?!我都冇大殺傷力武器。唔好屈我呀!哈哈…

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    Heidi :

    瀑布後嘅山洞,奪寶4今期用左喇!


    唔好講呀!我仲未睇呀!
    P.S. 歡迎光臨!

    回覆刪除
  10. 睇黎你都幾認真想征服地球...
    暫時咁多想征服地球既人當中, 我最欣賞keroro架喇!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    病入膏肓


    我冇病!
    (通常話自己冇病嘅人,都係有病…)
    咁呀… 我有病!
    (通常話自己有病嘅人,應該都…)

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    睇黎你都幾認真想征服地球...

    暫時咁多想征服地球既人當中, 我最欣賞keroro架喇!


    但係我唔鐘意做家務喎…

    回覆刪除
  13. 唔該call左白車先~

    我想暈/(*.*)\

    回覆刪除
  14. 我唔覺得你的計劃有乜問題bor~

    唔洗送去青山啦!!

    (唔通我同你都係傻咗??)

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    唔該call左白車先~

    我想暈/(*.*)\


    唔好暈呀!我留咗個官妳做㗎!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    我唔覺得你的計劃有乜問題bor~

    唔洗送去青山啦!!

    (唔通我同你都係傻咗??)


    真係?!咁我地就真係應該出嚟傾一傾,商量下點樣起義喇!

    回覆刪除
  17. wingwing上午8:00

    哈 ! 睇怕節瓜俠第時可以做"行政長官"了

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    哈 ! 睇怕節瓜俠第時可以做"行政長官"了


    哈哈哈… 唔知呢。

    回覆刪除
  19. Lindberg :

    但係我唔鐘意做家務喎…
    要征服世界就要忍辱負重, 哈哈~~~~

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    要征服世界就要忍辱負重, 哈哈~~~~


    誰人迫我,屈我辱我,早慣面對災禍。窮途坎坷,慷慨高歌,打開黑暗封鎖…

    回覆刪除
  21. Lindberg : 誰人迫我,屈我辱我,早慣面對災禍。窮途坎坷,慷慨高歌,打開黑暗封鎖…
    咁熟既..............

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    咁熟既..............


    妳唔識秋官咩?經典名曲啦!

    回覆刪除
  23. Lindberg :

    妳唔識秋官咩?經典名曲啦!
    梗識喇~~~~

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    梗識喇~~~~


    一俾人屈就可以唱。幾好呀!哈哈…

    回覆刪除
  25. 人型甘地﹐走洗腦型路線﹐不戰而屈人之兵最高境界。

    你講隻game﹐係咪civilization﹖

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    文少 :

    人型甘地﹐走洗腦型路線﹐不戰而屈人之兵最高境界。

    你講隻game﹐係咪civilization﹖


    唔係。隻 game 好舊㗎啦。我記得我仲用緊黑白螢光幕。

    回覆刪除