2008年6月30日

高考放榜

今日高考放榜,我總共收到三個電話。

第一個電話喺來自一個意想不到嘅人。

「喂,Jayson 爸爸呀?」

「係呀…」

心諗,邊個會咁叫我呢?有我個名唔叫,叫得咁間接?竟然係網友可梨!佢打電話嚟報喜。佢考到好好成績喎!等我之前仲為佢擔心。而且仲好過我以前高考好多添!我嬲!

之後兩個電話係來自之前 JA 嘅同學。一個可以叫做「不幸中之大幸」,另一個就係「大幸中之不幸」。唉…

希望所有有份考高考嘅朋友,都得到一個滿意嘅成績。注意,我係話「滿意」。付出幾多,收獲就有幾多。有啲同學可能會為前途而煩惱,祝願大家都可以搵到自己嘅方向,發揮所長。加油呀,大家!



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 借d易講下~早幾日我妹同我講她 First Honour!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    借d易講下~早幾日我妹同我講她 First Honour!


    嘩!咁真係恭喜晒喎!

    回覆刪除
  3. 琴日都見到一班人喺學校門口等放榜, 我都登佢地緊張, 跟住回味到自己當年既心情~~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    琴日都見到一班人喺學校門口等放榜, 我都登佢地緊張, 跟住回味到自己當年既心情~~


    我都唔記得當時係點囉。我自己都唔係好理啲成績嘅。

    回覆刪除
  5. 哈哈哈!

    其實0係我打比你之前我都有諗過要點稱呼你...

    不過.我覺得好似叫果個名感覺冇咁奇怪又親切少少...
    其實成績唔係話超級好

    只係真係極意料之外.

    不過我宜家仲煩緊d choices =3=

    回覆刪除
  6. Emilili上午8:00

    可梨 : 其實成績唔係話超級好只係真係極意料之外.不過我宜家仲煩緊d choices =3=可梨要小心選擇科目啊, 如果唔係好似我當年咁選錯科, 讀讀下先黎後悔就太遲了 阿M 當年諗住讀 hotel & catering好好玩, 點知讀讀下先發覺原來自己煮野食既白痴 @.@" 不過都好, 學唔食煮, 都起碼學識食好野 .. 嘻嘻

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    其實成績唔係話超級好

    只係真係極意料之外.

    不過我宜家仲煩緊d choices =3=


    好好成績啦!聽到都為妳開心呀!恭喜晒呀!選科就真係小心啲啦。眼光要放遠啲呀!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    可梨要小心選擇科目啊, 如果唔係好似我當年咁選錯科, 讀讀下先黎後悔就太遲了 阿M 當年諗住讀 hotel & catering好好玩, 點知讀讀下先發覺原來自己煮野食既白痴 @.@" 不過都好, 學唔食煮, 都起碼學識食好野 .. 嘻嘻


    妳又講得好啱喎。我都係一樣出咗事。哈哈哈!阿 M 係講妳自己呀?

    回覆刪除
  9. Emilili上午8:00

    Lindberg : 妳又講得好啱喎。我都係一樣出咗事。哈哈哈!阿 M 係講妳自己呀?哈哈 .. 阿M 咪就係我囉 ^^Emilili 呢個名太長啦, 叫阿M 係咪方便好多呢 ~~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    哈哈 .. 阿M 咪就係我囉 ^^Emilili 呢個名太長啦, 叫阿M 係咪方便好多呢 ~~


    明白明白!嘻嘻…

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    白雪 :琴日都見到一班人喺學校門口等放榜, 我都登佢地緊張, 跟住回味到自己當年既心情~~
    我都唔記得當時係點囉。我自己都唔係好理啲成績嘅。
    一個字 - "型"!

    回覆刪除
  12. Lindberg :

    Emilili :可梨要小心選擇科目啊, 如果唔係好似我當年咁選錯科, 讀讀下先黎後悔就太遲了 阿M 當年諗住讀 hotel & catering好好玩, 點知讀讀下先發覺原來自己煮野食既白痴 @.@" 不過都好, 學唔食煮, 都起碼學識食好野 .. 嘻嘻
    妳又講得好啱喎。我都係一樣出咗事。
    我今日朝早submit左 d choices喇~簡直係一種磨人既痛苦///

    宜家又要再等...7月30日

    等運到=.=

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    一個字 - "型"!


    妳講我呀?

    回覆刪除
  14. Emilili上午8:00

    可梨 : 我今日朝早submit左 d choices喇~簡直係一種磨人既痛...呢個時候, 係enjoy一下人生既好時候啦 !!Enjoy

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    我今日朝早submit左 d choices喇~簡直係一種磨人既痛苦///

    宜家又要再等...7月30日

    等運到=.=
    係呢!等到頸都長!祝妳如願以償啦!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    呢個時候, 係enjoy一下人生既好時候啦 !!Enjoy


    我都係咁話。哩個時候真係可以玩得最開心!

    回覆刪除