2008年6月29日

新屎坑…Combi 便盆

自少我們都已經幫 Jayson 練習去大便。以前都是瞓在換片檯上,打開尿片,提起雙腿,然後我倆在旁吶喊助威。這幾個星期,Jayson 媽開始教他坐著去。位置上雖然對大人比較吃力,但效果不錯。可是有一個很大的問題。看到以下一張照片,大家可以看出問題在那裡嘛?


「細佬呀!您又射咗啲尿落我個廁所到啦!」

Jayson 面前的,正正是 Julie 的廁所。


Jayson 媽覺得如果 Jayson 除了尿片之後小便,小便亦只會射進 Julie 的廁所中,容易處理。但我極之抗拒兩姐弟「共用」一個廁所,因為我怕 Julie 會不喜歡 Jayson 的尿味。而且每次想幫 Jayson 大便,他一定會先來個小便。因此,必需要找個解決方法。不過說真的那句,是爸爸屁股癢,想花錢買些東西。而且這個 Combi 的便盆真的很吸引。嘻嘻…

Combi 便盆

Combi 便盆

這個便盆真的可算是一物三用,供不同階段使用。可以當作廁所,亦都可以直接放在座廁上。下面的盆還可以變成一張腳踏。

Combi 便盆

一買回來,當然要立即試一試。

「爸爸,有個大窿嘅。咩嚟㗎?」

Combi 便盆

但好明顯用得很不滿。

「嘩!好驚呀!個大窿吹到我個屁股涼浸浸。驚驚…驚驚…」

Combi 便盆

但經 Jayson 媽一番努力之後,最後總算成功。而清洗上亦非常方便。裡面有一個可以拿出來的小盆,倒了便便落廁所,沖一沖水,再用紙巾抹乾淨。想衛生一點,沖水時放一點漂白水。非常方便!相信這個屎坑,一定不會只得三日香。哈哈哈哈…

「爸爸,三日香?您講您啲玩具呀?」



~ Lindberg

30 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    嘻 !價錢貴唔貴呀,我又想買比我個姪仔呀,阿哥又會話我又買嘢比佢!

    回覆刪除
  2. 櫻杏子上午8:00

    係咪真係好用?我而家日日「的」住茄茄黎ng,好鬼攰,又驚佢辛苦!

    回覆刪除
  3. 我從來都無試過咁樣幫anson poopoo喎~~~

    係咪一定要架?

    有咩好處呢?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    嘻 !價錢貴唔貴呀,我又想買比我個姪仔呀,阿哥又會話我又買嘢比佢!


    原價 $320。有85折。

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    係咪真係好用?我而家日日「的」住茄茄黎ng,好鬼攰,又驚佢辛苦!


    坐住可以幫輕下囉。不過當然要教佢點用啦。尋日都係半抱半坐咁去。

    回覆刪除
  6. 點解會射到d尿尿係julie的沙盆度? (唔明白)

    不過宜家Jayson仔有一個好靚靚的新屎坑

    咁就去便便都去得安心又放心啦~

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我從來都無試過咁樣幫anson poopoo喎~~~

    係咪一定要架?

    有咩好處呢?


    訓練下呀嘛。遲早都要學咁樣去廁所啦。唔通下下由得佢瀨落張片到咩。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    點解會射到d尿尿係julie的沙盆度? (唔明白)

    不過宜家Jayson仔有一個好靚靚的新屎坑

    咁就去便便都去得安心又放心啦~


    妳見唔到第一張相,Jayson 對住 Julie 個廁所痾咩?一痾尿,咪射落姐姐個廁所到囉。陰功…

    回覆刪除
  9. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    Patsy :點解會射到d尿尿係julie的沙盆度? (唔明白)不過宜家Jayson仔有一個好靚靚的新屎坑咁就去便便都去得安心又放心啦~
    妳見唔到第一張相,Jayson 對住 Julie 個廁所痾咩?一痾尿,咪射落姐姐個廁所到囉。陰功…
    乜咁唔小心啊~

    希望JULIE唔好怪JAYSON

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    乜咁唔小心啊~

    希望JULIE唔好怪JAYSON


    我睇冇呱。跟排兩個都幾好朋友。

    回覆刪除
  11. Emilili上午8:00

    係邊樹有得買呢? 好想買番個俾朋友個BB ... 唔知7個月大用唔用得著呢... 

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    係邊樹有得買呢? 好想買番個俾朋友個BB ... 唔知7個月大用唔用得著呢... 


    識坐就可以試下用。我喺太古城 Apita 買。依家到7月1日仲有85折添!

    回覆刪除
  13. 唔... 前日去健康院, 姑娘問我地有冇咩問題要問佢, 咁嫲嫲就提話mavis見到個痰罐就喊, 結果個姑娘就省左嫲嫲一餐, 話BB未有控制能力, 最快都要歲半, 咁早既話只會增加BB既心理壓力... 不過見你咁講, jayson又好似冇咩問題喎... 唔通個個唔同既...

    回覆刪除
  14. 飛天火羽上午8:00

    我個坑坑好似被公公婆婆珍藏中...

    //u//...仲收得好埋

    回覆刪除
  15. 每次行 BB 用品舖頭都會見到呢架o野!

    成日都覺得個外型好似一個花盆種出o左一片綠葉. 個外型o甘 cute, 小朋友應該會鍾意啦~

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    唔... 前日去健康院, 姑娘問我地有冇咩問題要問佢, 咁嫲嫲就提話mavis見到個痰罐就喊, 結果個姑娘就省左嫲嫲一餐, 話BB未有控制能力, 最快都要歲半, 咁早既話只會增加BB既心理壓力... 不過見你咁講, jayson又好似冇咩問題喎... 唔通個個唔同既...


    個便盆話六個月開始就用得啦。可能自小 Jayson 就俾佢阿媽同婆婆捉住去開大,所以就習慣啲啦。

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    我個坑坑好似被公公婆婆珍藏中...

    //u//...仲收得好埋


    吓?咁都得?(滴汗中…)
    不過第二時可能可以攞番出嚟用呢。

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    beebee :

    每次行 BB 用品舖頭都會見到呢架o野!

    成日都覺得個外型好似一個花盆種出o左一片綠葉. 個外型o甘 cute, 小朋友應該會鍾意啦~


    佢地鐘唔鐘意我就唔敢講,不過啲大人一定鐘意囉。哈哈哈!

    回覆刪除
  19. 櫻杏子上午8:00

    白雪 :

    我從來都無試過咁樣幫anson poopoo喎~~~係咪一定要架?有咩好處呢?
    在我家角度,同茄茄去大大係想慳番d片,同埋俾佢習慣下唔係片片到疴。茄茄成日整蠱我地,啱啱同佢換完片就黎開大。不過咁樣勒佢疴只不過係一個好passive的訓練,通常都係吼佢平時開大的時間或有開大的動靜(如放屁屁)時,就同佢疴左先。始終我地d bb都仲係細,未會actively識得幾時要忍/幾時要疴的。

    回覆刪除
  20. chloe 媽上午8:00

    係呀, 睇書都話要1.5yr 先toilet train ga, 之前我都間中擺chloe 去廁所, 佢喊到呼天搶地呀, 同埋可能佢唔鐘意騎馬仔廁所gei 設計(可能女仔唔鐘意分開對腳去),上個月開始(~1.5 yr)我地放個bb用小型廁板上大人廁到, 佢一坐就好鐘意, d poo poo跌落廁所到果下離心力令佢係咁勁笑ah..依家佢心情好就會通知我地佢要大大, 好多時都係我地睇到佢開始爭扎就的佢去廁所, 仲要諗下計仔點教佢下下通知我地...
    koko :

    唔... 前日去健康院, 姑娘問我地有冇咩問題要問佢, 咁嫲嫲就提話mavis見到個痰罐就喊, 結果個姑娘就省左嫲嫲一餐, 話BB未有控制能力, 最快都要歲半, 咁早既話只會增加BB既心理壓力... 不過見你咁講, jayson又好似冇咩問題喎... 唔通個個唔同既...

    回覆刪除
  21. 姨姨都早在哲哲3個月多少少就train佢, 但到依家哲哲都仲係唔定時咁便便, 而且仲係鐘意在片到便便tim
    jayson咁快已經識, 好叻叻, 有冇咩好方法可以請教下呢?

    回覆刪除
  22. Lindberg : 個便盆話六個月開始就用得啦。可能自小 Jayson 就俾佢阿媽同婆婆捉住去開大,所以就習慣啲啦。
    其實mavis都係, 好早陪月姨姨都好似你地咁做, 但開始住係亞嫲到, 就唔得喇, 所以話jayson叻叻。

    回覆刪除
  23. chloe 媽 :

    係呀, 睇書都話要1.5yr 先toilet train ga, 之前我都間中擺chloe 去廁所, 佢喊到呼天搶地呀, 同埋可能佢唔鐘意騎馬仔廁所gei 設計(可能女仔唔鐘意分開對腳去),上個月開始(~1.5 yr)我地放個bb用小型廁板上大人廁到, 佢一坐就好鐘意, d poo poo跌落廁所到果下離心力令佢係咁勁笑ah..依家佢心情好就會通知我地佢要大大, 好多時都係我地睇到佢開始爭扎就的佢...
    其實我都有聽過另一個講法係最好2歲先學, 因為到時控制肌肉既能力成熟晒, 咁訓練既時間就可以好短就成功, 大人細路都冇咁辛苦。

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    通常都係吼佢平時開大的時間或有開大的動靜(如放屁屁)時,就同佢疴左先。始終我地d bb都仲係細,未會actively識得幾時要忍/幾時要疴的。


    我地都係咁。等佢定時定候會去開大囉。

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    chloe 媽 :

    係呀, 睇書都話要1.5yr 先toilet train ga, 之前我都間中擺chloe 去廁所, 佢喊到呼天搶地呀, 同埋可能佢唔鐘意騎馬仔廁所gei 設計(可能女仔唔鐘意分開對腳去),上個月開始(~1.5 yr)我地放個bb用小型廁板上大人廁到, 佢一坐就好鐘意, d poo poo跌落廁所到果下離心力令佢係咁勁笑ah..依家佢心情好就會通知我地佢要大大, 好多時都係我地睇到佢開始爭扎就的佢...
    可能我地早開始,所以又唔覺有乜問題喎。

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    姨姨都早在哲哲3個月多少少就train佢, 但到依家哲哲都仲係唔定時咁便便, 而且仲係鐘意在片到便便tim

    jayson咁快已經識, 好叻叻, 有冇咩好方法可以請教下呢?


    咪就係好似杏子咁講,一見有動靜(如放屁屁)嘅時候,就同佢疴左先。大多數時候都得。

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    其實我都有聽過另一個講法係最好2歲先學, 因為到時控制肌肉既能力成熟晒, 咁訓練既時間就可以好短就成功, 大人細路都冇咁辛苦。
    咁又真係幾吃力㗎。

    回覆刪除
  28. 莎莉蛋糕上午8:00

    我早排陪朋友行永安,買咗個exactly同你呢個一樣架,成二百幾蚊呢!!

    回覆刪除
  29. QQ 媽咪上午8:00

    Baby Bertin 因為婆婆教路﹐四個月就已經識o嚮馬桶大大同小小啦。其實唔一定要半歲先可以toilet training﹐有D 專家仲話兩個多月就可以開始教喇﹐俾BB 聽慣指令就會識大大同小小。之不過﹐湊BB o個個就要特別留意﹐隨機應變帶佢去toilet 至得。

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    Baby Bertin 因為婆婆教路﹐四個月就已經識o嚮馬桶大大同小小啦。其實唔一定要半歲先可以toilet training﹐有D 專家仲話兩個多月就可以開始教喇﹐俾BB 聽慣指令就會識大大同小小。之不過﹐湊BB o個個就要特別留意﹐隨機應變帶佢去toilet 至得。


    嘩!Baby Bertin 好勁呀!開細都得。呀…應該讚埋婆婆先啱!

    回覆刪除