2008年6月10日

iPod 小喇叭

記得以前曾經講過,雖然佢冇魔鬼嘅身材,但 Fred 哥正係一隻活生生嘅魔鬼。自己買咗部 iPod 小喇叭,就嚟引我。仲要係紅色添,叫我點可以忍得住手呀?!


牌子叫 Digifocus。可以放各型號 iPod。一粒 AA 電可以玩 9 個鐘。 我喺灣仔電腦中心買。$499 一部。 (Fred 哥同一店買,$498。可能因為佢靚仔啲…)

雖然喇叭細細,不過啲聲都唔錯。當然唔會好實,不過用嚟沖涼聽 podcast,廚房煮飯時聽歌,又真係唔錯。最緊要係紅色呀嘛。

「爸爸,媽媽問您買咗番嚟用咗幾多次呀?」

「多事!」

不過之前 Fred 哥極力遊說我買嘅 iPhone,我一直都冇動搖過。尋晚,終於守得雲開,見 iPhone。下個月就有得賣啦!如果買到的話…

3G iPhone 真係賣得「奇平」。就算同電話公司有得分帳,都算好平。USD199 有一部 8G,仲平過好多乜都冇嘅電話。可能 Apple 真係好想有一個好可觀嘅市場佔有率。Nokia 好似嚟緊有部 16G 內置容量嘅電話。如果我係佢,都唔知點定價啦。陰功…

話時話,部新 iPhone 真係可以算乜都有。就連 GPS 都有埋!唯一我覺得怪怪地,就係 3G 電話,冇兩個鏡頭。咁咪做唔到視像通訊囉…

再睇人地 AT&T 都唔係話收得特別貴。Fred 哥話都係 USD30 無限上網,電話費另計。咁都係總共大約 HK$4XX 一個月,可以接受呀。不過依家 3 啲數據計劃一啲都唔平,要去到 HK$480 先有得無限上網。加埋電話費一定好甘!我今朝去過 3 到問。當然未有計劃啦。個哥仔話下星期先知。希望佢唔會收得太貴啦。



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 一粒 AA 電可以玩 9 個鐘!!!又幾好喎!!!
    iphone真係平~我都心郁郁郁郁郁郁郁郁郁郁郁~~~~

    回覆刪除
  2. 宜家都好似冇呢部紅色iPod買...之前想買果陣最後都冇買到。

    宜家想買///又斷晒市咁~
    係呀~3G iPhone 勁平!

    我岩岩睇完報紙話唔會過HKD$3000

    抵到呢~~好啦~我都係時候要儲定「子彈」等佢發售!

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    一粒 AA 電可以玩 9 個鐘!!!又幾好喎!!!

    iphone真係平~我都心郁郁郁郁郁郁郁郁郁郁郁~~~~


    買啦買啦!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    宜家都好似冇呢部紅色iPod買...之前想買果陣最後都冇買到。

    宜家想買///又斷晒市咁~

    係呀~3G iPhone 勁平!

    我岩岩睇完報紙話唔會過HKD$3000

    抵到呢~~好啦~我都係時候要儲定「子彈」等佢發售!


    唔出哩款啦!
    我估要簽嗰份約應該唔會好平。到時再睇下先!

    回覆刪除
  5. 係廁所廚房聽ipod奇怪左d,唔怕潮濕咩?

    回覆刪除
  6. 好想換電話啊!!!!

    同事剛剛買咗部iphone

    好似好得bor~
    ps: 原來你都鍾意係洗手間聽歌~

    我就無ipod啦~

    收音機我就放係洗手間~

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Heidi :

    係廁所廚房聽ipod奇怪左d,唔怕潮濕咩?


    要用先放入去啫。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    好想換電話啊!!!!

    同事剛剛買咗部iphone

    好似好得bor~

    ps: 原來你都鍾意係洗手間聽歌~

    我就無ipod啦~

    收音機我就放係洗手間~


    係非常得!尤其如果用開蘋果電腦,就更加方便!
    P.S. 喺廁所冇野用好悶㗎嘛… 嘻…

    回覆刪除
  9. 今日睇完新聞,我都立即plan換電話的目標

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    今日睇完新聞,我都立即plan換電話的目標


    哈哈!到時實大把人排隊啦咁…

    回覆刪除
  11. 唉... ipone... 我想買黎玩下...
    而家所有最新、最快、最細、最潮、最乜最物既玩意都唔關我事... 好慘丫~~~~
    只有最可愛既mavis係關我事, 哈哈~~~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唉... ipone... 我想買黎玩下...

    而家所有最新、最快、最細、最潮、最乜最物既玩意都唔關我事... 好慘丫~~~~

    只有最可愛既mavis係關我事, 哈哈~~~


    有女萬事足!不過有時買玩具嚟氹下自己開心都唔錯嘅。

    回覆刪除
  13. wingwing上午8:00

    好在yy 唔好呀 ! 嘻嘻 !

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    好在yy 唔好呀 ! 嘻嘻 !


    咁年終都慳唔少喎咁。嘻嘻…

    回覆刪除
  15. 魔鬼身材 - I'm working on that... ;-)

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    魔鬼身材 - I'm working on that... ;-)


    Err... OK... We will wait and see...

    回覆刪除