2008年6月8日

好有誠意嘅姬子皇朝

尋日買咗飛去數碼港睇《奪寶奇兵》。數碼港都叫做近 Jayson 媽公司,如果揸車去都方便。加上間戲院好舒服,所以我地幾鐘意去嗰到睇戲。數碼港唯一一個缺點就係冇野食,有都貴到死。今次 Jayson 媽請我去「姬子皇朝」飲茶。之前佢老板請過佢去食,好似話幾好。我都去過一次參加喜宴,印象都好似唔錯。今次飲過茶之後,簡直要用好好食去形容。
姬子皇朝 La Dynastie Restaurant
地址:香港仔數碼港道100號數碼港商場102號舖
電話:2989 9338

我地叫咗唔係好多點心,因為諗住一陣食爆谷。

先來一個炸鮮魷。好食得好緊要!佢唔用大部份人用嘅「硬過石頭」魷魚鬚,反而用魷魚身。魷魚身好有鮮味,相信唔係雪藏野。炸漿非常之薄,魷魚炸得啱啱好,一啲都唔韌。雖然油咗小小,不過我覺得係個炸漿想做得薄嘅關系,控制油溫好少少唔知有冇幫助。不過我已經覺得好好好好食!


唔記得帶相機,所以只好用電話影…

食咗個咁嘅炸鮮魷,成個人精神晒。對嚟緊每一碟都好有期望。蝦餃好大隻,新鮮好味。如果鐘意食一口(咁大)嘅蝦餃,可能會話佢太大隻。我就冇乜所謂,好食就得。

蘿蔔糕有好清甜嘅蘿蔔味,粗粗嘅一條條蘿蔔絲,非常之好味。


至於鳳爪,我比較鐘意啲「市井」少少嘅做法,濃味同炆到好爛。哩到唔算濃味,鹹淡適中,而且唔會甩皮甩骨,做法比較「高尚」。下面啲花生努亦都好好食!

仲有一個奶黃千層糕。起初覺得冇乜特別。望落去似馬拉榚多啲。一放入口,「嘩」一聲叫出嚟。啲奶黃用足料,有好香蛋黃味。一分錢一分貨,非常感動!

因為食得咁開心,於是就叫多個甜品嚟食下。哩到有好多甜品選擇,仲有好多西式嘅甜品。我見有法式燉蛋,同埋法式焦糖布丁。我貪得意就問下經理,因為好多時都係同一樣野,Crème Brûlée,所以我唔知有乜分別。原來佢地嘅焦糖布丁唔用燉蛋,而係用咖啡味布丁。見 $48,同出面餐廳食差不多,於是就叫個嚟食下。又係好好味!就連啲拌碟生果都新鮮好味,非常有誠意。


埋單 $284。雖然貴就貴啲,不過物有所值。比起其他扮高檔次嘅中菜廳,我覺得哩到有誠意得多。加上服務殷勤,有機會一定要再去!



~ Lindberg


P.S. 仲有或兩小時免費泊車㗎!

8 則留言:

  1. 好啦~下次你一於請我去呢間食啦~^^

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    好啦~下次你一於請我去呢間食啦~^^


    好識食呀吓!不過就遠咗啲囉,唔就腳。

    回覆刪除
  3. 公關Patsy上午8:00

    炸魷魚~

    好味啊!!!

    好想食...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    炸魷魚~

    好味啊!!!

    好想食...


    真係好食過好多「出名」嘅椒鹽鮮魷!

    回覆刪除
  5. 莎莉蛋糕上午8:00

    我以前係掃馬講返工,都有去呢間食lunch,啱啱開個時好平嫁,啲嘢食真係好唔錯添,不過我無食過魷魚啊....

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    我以前係掃馬講返工,都有去呢間食lunch,啱啱開個時好平嫁,啲嘢食真係好唔錯添,不過我無食過魷魚啊....


    試過好平?!走唔似喎。格調咁高檔。走雞添!

    回覆刪除
  7. 莎莉蛋糕上午8:00

    Lindberg :

    莎莉蛋糕 :我以前係掃馬講返工,都有去呢間食lunch,啱啱開個時好平嫁,啲嘢食真係好唔錯添,不過我無食過魷魚啊....
    試過好平?!走唔似喎。格調咁高檔。走雞添!

    我哋個時成日lunch走去palace(大班椅戲院)度睇平戲,好似$30之嘛,睇完先返公司做嘢,依家旺咗梗係無啦(我係cyberport開荒牛嚟嫁)~~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    我哋個時成日lunch走去palace(大班椅戲院)度睇平戲,好似$30之嘛,睇完先返公司做嘢,依家旺咗梗係無啦(我係cyberport開荒牛嚟嫁)~~


    Lunch 可以睇戲?!妳返乜工呀?!介紹嚟做下好喎!

    回覆刪除