2008年7月10日

當日中一仔

飛天火羽可能見我尋日又「脫期」,特別醒我一腳。感激不盡,就此謝過。其實都有好多野想寫,不過真係有心無能力。有朋友見到前日我放阿仔啲相,因為差不多成個禮拜都冇 Jayson 出場,都話突然間好似大個咗。

要我回想做中一仔嘅時候… 擺明考我記性。等我以極速回答!

中一… 屈指一算,都已經係十三年前嘅事(如果我係 26 歲…)。

1) 問:第一日踏入你要入讀的中學,見到什麼令你最難忘?答:唔係好記得!但我反而好記得小一嘅第一日。因為小息我一個人喺操場行來行去,都唔知做乜好。鐘聲一響唔知點算。唔小心輕輕踫到個神父,然後就俾佢捉咗去打。哩個仇,我會記佢一世!以前就話細個乜都唔識,但如果咁嘅人都上到天堂,我一定向上面嗰個投訴!
中一… 當時學校未搬,仲喺半山。只係記得黃黃嘅禮堂,好多細路(我係其中一個)。好緊張,發生乜事都唔知。坐校巴返學,轉個頭就坐校巴走。中間一片空白…

2) 問:中一係拎個咩樣書包?
答:唔係好記得!應該係個 Nikko 背囊。當時好多人用㗎!

3) 問:中一的班主任還記得叫什麼名字,教你什麼科目嗎?
答:差啲唔記得。好彩記得佢個花名。係「姣婆井」,Miss Cheng。教數學的。個花名一啲都冇改錯。有乜人會著件白色薄衫,入面著件顏色胸圍呀?!最慘係個樣唔得。為不少同學留下童年陰影。

4) 問:還記得第一個主動跟你結識的同學是誰嗎?現在還有聯絡嗎?
答:唔係好記得!莊周乎?好似唔係。可能係李斯。依家係我個牙醫。

5) 問:中一時參加了什麼課外活動,對你日後有大影響嗎?
答:中一好似入咗個科學教派,乜都冇做過。中二或三反而記得清楚啲。同莊周參加咗中文學會。除咗因為我地對中國文學有濃厚嘅興趣(自己講都唔信),個 Miss 仲幾靚添(主要原因)!對日後嘅影響?咪會考中文差啲肥佬,同成日望女仔囉!

有興趣玩下哩個 Blog Tag 嘅朋友,都嚟接一接呀!



~ Lindberg


P.S. 都寫咗 33 分鐘喎。

26 則留言:

  1. 飛天火羽上午8:00

    甘你既中學生活唔差喎~~~有靚女Miss

    d Miss已經教左你何謂審美標準

    所以之後要小心幫Jayson選學校

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    甘你既中學生活唔差喎~~~有靚女Miss

    d Miss已經教左你何謂審美標準

    所以之後要小心幫Jayson選學校


    其實依家諗番一啲都唔靚。冇辦法啦,讀男校,四圍都係男仔,冇得比較。哈哈哈哈!

    回覆刪除
  3. 威廉先生上午8:00

    1) 問:第一日踏入你要入讀的中學,見到什麼令你最難忘?

    唔知自己邊班 XD
    2) 問:中一係拎個咩樣書包?

    唔記得 , 類似係 adidas 咁上下.
    3) 問:中一的班主任還記得叫什麼名字,教你什麼科目嗎?

    陳 ..... 唔記得 , 淨係記得叫佢做 miss chan , 教英文 , 西史
    4) 問:還記得第一個主動跟你結識的同學是誰嗎?現在還有聯絡嗎?

    um .... ar ..... um .... 果個好似係 .... um ... 唔記得 ...
    5) 問:中一時參加了什麼課外活動,對你日後有大影響嗎?

    當年好似冇玩過課外活動 ~
    十五六年前喇 ~ 咁上下啦 :p

    回覆刪除
  4. 魔法豆上午8:00

    似乎你剩係留意啲Miss咋播~~

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    威廉先生 :

    十五六年前喇 ~ 咁上下啦 :p
    已經唔錯啦!歡迎光臨!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    魔法豆 :

    似乎你剩係留意啲Miss咋播~~


    發育中嘅男孩,差不多啦。

    回覆刪除
  7. 魔法豆 :

    似乎你剩係留意啲Miss咋播~~
    哈哈哈, 認同! 或許所有男同學都是這樣子吧

    回覆刪除
  8. 小一既第一日都記得... 你地都好勁!
    我真係開始懷疑我係失過憶, 再唔係就好似我fd話齋我個腦得幾激... 唔夠位擺新野唯有del左d舊野...

    回覆刪除
  9. 26歲...

    唔係啩...

    咪講笑啦!!!
    你中學時就留意MISS

    我讀女校時 無男仔睇

    只有好肉酸的阿SIR

    回覆刪除
  10. 如果我係 26 歲
    我反而唔小心留意左女同學添~

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    哈哈哈, 認同! 或許所有男同學都是這樣子吧


    冇辦法啦。天性嚟㗎。哈哈哈哈!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    小一既第一日都記得... 你地都好勁!

    我真係開始懷疑我係失過憶, 再唔係就好似我fd話齋我個腦得幾激... 唔夠位擺新野唯有del左d舊野...


    冇計啦。慘痛回憶,永不磨滅!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    26歲...

    唔係啩...

    咪講笑啦!!!

    你中學時就留意MISS

    我讀女校時 無男仔睇

    只有好肉酸的阿SIR


    唔係差好遠啫。嘻嘻…
    可能校長專登請啲肉酸嘅,費時有人搞師生戀呀嘛!哈哈哈!

    回覆刪除
  14. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    Patsy :26歲...唔係啩...咪講笑啦!!!你中學時就留意MISS我讀女校時 無男仔睇只有好肉酸的阿SIR
    唔係差好遠啫。嘻嘻…

    可能校長專登請啲肉酸嘅,費時有人搞師生戀呀嘛!哈哈哈!
    咁又係~

    因為比較好樣的男教師通常做得一兩年就走啦~

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我反而唔小心留意左女同學添~


    留意咗之後介紹嚟識唔該!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    咁又係~

    因為比較好樣的男教師通常做得一兩年就走啦~


    嘩哈哈哈!男校女教師就小啲咁嘅問題。

    回覆刪除
  17. 公關Patsy上午8:00

    公關Patsy :

    Lindberg :Patsy :26歲...唔係啩...咪講笑啦!!!你中學時就留意MISS我讀女校時 無男仔睇只有好肉酸的阿SIR
    唔係差好遠啫。嘻嘻…可能校長專登請啲肉酸嘅,費時有人搞師生戀呀嘛!哈哈哈!


    哎呀~

    俾你引開咗個話題TIM~

    如果係的年紀係26歲的話

    咁即係大過譚校長一年

    哦!!! 原來你有50幾囉~

    失敬晒~ 應該叫你靚伯LIN!!!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    哎呀~

    俾你引開咗個話題TIM~

    如果係的年紀係26歲的話

    咁即係大過譚校長一年

    哦!!! 原來你有50幾囉~

    失敬晒~ 應該叫你靚伯LIN!!!


    俾妳識穿咗添!尋日有個獵頭搵我,先話我太後生。唉…

    回覆刪除
  19. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    公關Patsy :哎呀~俾你引開咗個話題TIM~如果係的年紀係26歲的話咁即係大過譚校長一年哦!!! 原來你有50幾囉~失敬晒~ 應該叫你靚伯LIN!!!
    俾妳識穿咗添!尋日有個獵頭搵我,先話我太後生。唉…
    吓~

    你又係resume上作你自己係26歲??

    定係個獵頭俾你把高音"靚"聲誤導咗啊??

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    吓~

    你又係resume上作你自己係26歲??

    定係個獵頭俾你把高音"靚"聲誤導咗啊??


    兩樣都係呱…

    回覆刪除
  21. Emilili上午8:00

    Lindberg : 公關Patsy :吓~你又係resume上作你自己係26歲??定係個獵頭俾你把高音"靚"聲誤導咗啊??兩樣都係呱…Impossible @.@" 哈哈哈哈哈 ~~

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    Impossible @.@" 哈哈哈哈哈 ~~


    邊樣冇可能先?!

    回覆刪除
  23. 櫻杏子上午8:00

    原來鍾意中文同文學,加埋你個樣,令我諗起-- 徐志摩 @.@

    回覆刪除
  24. 中學有科學教派﹐好神奇喎~~查實我連科學教係乜都唔知﹐淨係知道tom cruise係科學教徒~~

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    原來鍾意中文同文學,加埋你個樣,令我諗起-- 徐志摩 @.@


    唔係呱?!中文字都唔識多隻嘅徐志摩?!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    文少 :

    中學有科學教派﹐好神奇喎~~查實我連科學教係乜都唔知﹐淨係知道tom cruise係科學教徒~~


    我都唔係太清楚佢嘅教義,只知道佢係一間好搵錢嘅公司。嘻…

    回覆刪除