2008年7月18日

Max Payne

Max Payne 係我其中一個最鐘意嘅 PC 遊戲。最近被拍成電影,不日公映。


哩個遊戲係 2001 年, Remedy Entertainment 出品。當時可算係非常創新。對於我地香港人嚟講,十足十玩緊吳宇森導演啲電影。雙槍,插水式飛身,最緊要係 Bullet-Time。Bullet-Time 應該係參考 1999 年嘅 The Matrix 入面嘅慢動作。喺遊戲裡面,一按右邊嘅滑鼠鍵就會入 Bullet-Time。周圍都會變成慢動作。你可以飛身避子彈,又可以慢慢瞄準敵人嚟射。當時真係非常過癮。

除此之外,故事都非常吸引。警察、臥底、毒品、含冤、報仇。製作亦好有「電影感」。我唔記得係第一,定係第二集,其中一幕俾人打咗支迷幻針,要靠聽聲喺左邊喇叭嚟,定右邊喇叭嚟行出迷宮。非常迷幻。

電影選角方面好似唔錯。Mark Wahlberg 做 Max Payne,都幾合適。前一排睇咗佢嗰套 The Happening,都唔錯。到時電影一出,一定要去捧一捧場。



~ Lindberg

12 則留言:

  1. 係第二集 !!!

    回覆刪除
  2. 好像十分緊張啊~到時上畫,雪雪也要捧場呢~
    多謝您的介紹啊^_^

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    係第二集 !!!


    我都記得好似係。好想打番。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    嬴雪 :

    好像十分緊張啊~到時上畫,雪雪也要捧場呢~

    多謝您的介紹啊^_^


    希望真係拍得好啦。

    回覆刪除
  5. 好!

    比你提一提!

    真係要出返張租碟card租返d想睇又未睇既戲黎睇先~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    好!

    比你提一提!

    真係要出返張租碟card租返d想睇又未睇既戲黎睇先~


    係呀。一有咗小朋友就睇少好多戲。

    回覆刪除
  7. Toby & Pauline上午8:00

    麥克華堡 ,正呀,一定捧場。

    我對上只睇過佢套Shooter~

    http://www.shootermovie.com/

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline :

    麥克華堡 ,正呀,一定捧場。

    我對上只睇過佢套Shooter~

    http://www.shootermovie.com/


    雖然冇睇,不過我知邊套。有機會睇番先!

    回覆刪除
  9. Emilili上午8:00

    白雪 : 好!比你提一提!真係要出返張租碟card租返d想睇又未睇既戲黎睇先~我尋日都心血來潮去買左D碟番屋企睇喎 ^^

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    我尋日都心血來潮去買左D碟番屋企睇喎 ^^


    我今日睇咗 Batman。勁好睇!

    回覆刪除
  11. Emilili上午8:00

    Lindberg : 我今日睇咗 Batman。勁好睇!really? 我都諗住下個星期去睇!!不過見到樓下間戲院個條隊, 真係完完全全打消左呢個念頭 =.="

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    really? 我都諗住下個星期去睇!!不過見到樓下間戲院個條隊, 真係完完全全打消左呢個念頭 =.="


    REALLY!

    回覆刪除