2008年7月11日

豆渣的另類用途

早前莎莉介紹過,做豆漿嘅豆渣可以用嚟整豆渣煎餅。但估唔到豆渣仲有另一個用途,就係俾人掟落我架車到。唉…

因為真係慘不忍睹,所以冇影到相。事發係晚上十點半左右,我返屋企開車去接 Jayson。喺婆婆屋企樓下泊低。上樓落樓唔超過十分鐘,落嚟見到擋風玻璃被一層白色嘅粉末所蓋住。起初以為有細路玩噴雪,不過夏天玩乜鬼噴雪呀?!摸一摸,聞一聞,原來係豆渣!

當時我嘅心境好平靜。公屋地方,上面冇一早掟部雪櫃落嚟都算係咁。見架車冇穿冇爛,於是就想同 Jayson 盡快返屋企。用水撥推開啲豆渣,就準備開車。準備開車時聽到樓上有個女人喺到鬧:「成日都喺到嘈嘈嘈…!」啊… 原來啲豆渣喺上面嘅人表達佢嘅不滿。唉…

老實講,我架車一啲都唔嘈。雖然有條好粗嘅死氣喉,不過原全冇聲,得個樣。加上我都驚嘈親樓上附近嘅住客人,開關門都好輕力,而且防盜都唔開聲。咁都話我嘈,就真係冇辦法。相信嗰位女士都應該有佢自己嘅「問題」,所以我都唔怪佢啦。

返到屋企,我入咗幾樽水,沖走大部份嘅豆渣。不過仲有好多。而每日同我抹車嘅阿嬸又唔會洗得到。前幾日見落好大雨,我就立即沖落街飛一轉。點知一出車就停雨。唉…

之後有日又落大雨,我就停出街俾雨淋。不過有好多位都淋唔到,仲有好多豆渣。我睇都係唔懶得,要打幾桶水嚟淋乾淨先得啦。唉…





~ Lindberg

31 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    乜d人咁嫁,住得低層都預左會有車聲嫁啦~
    呢d咁geh (無ground) 戾氣,令香港少左好多和諧,唉~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    乜d人咁嫁,住得低層都預左會有車聲嫁啦~

    呢d咁geh (無ground) 戾氣,令香港少左好多和諧,唉~


    我已經好小心啦。依家泊親都有陰影。如果夜就唯有泊遠啲囉。

    回覆刪除
  3. 莎莉蛋糕上午8:00

    Lin兄,我初頭仲以為你做咗新餸,點知....無陰公,乜d人咁無公德心架?唉!!

    p.s.個女人話嘈,會唔會鬧緊仔呢? 如果因為你開車而掟嘢落嚟,下次唔該你報警,唔好比呢d人消遙法外呀~

    p.s.s. 雖然你好慘(架車),但你話你"立即沖落街飛一轉,點知一出車就停雨",我實在忍唔住爆笑咗出嚟,sorry.....

    能夠將慘事寫出唻引到大家發笑嘅,Lin兄你係得嘅!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    Lin兄,我初頭仲以為你做咗新餸,點知....無陰公,乜d人咁無公德心架?唉!!p.s.個女人話嘈,會唔會鬧緊仔呢? 如果因為你開車而掟嘢落嚟,下次唔該你報警,唔好比呢d人消遙法外呀~p.s.s. 雖然你好慘(架車),但你話你"立即沖落街飛一轉,點知一出車就停雨",我實在忍唔住爆笑咗出嚟,sorry..... 能夠將慘事寫出唻引到大家發笑嘅,Lin兄你係得嘅!!


    我睇唔似鬧仔喎。算啦。做得出咁嘅事,都應該有啲問題。出咗氣就算啦。如果有下次就麻煩警察叔叔啦。不過最好唔好有下次啦!
    俾大家嘅歡樂,建築喺我嘅痛苦身上,係我嘅榮幸。嘻嘻…

    回覆刪除
  5. 估唔到你都沒火氣

    比著很多人早巳罵過十八代了!
    不過你都好彩,係豆渣唔係冷飯菜汁...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    估唔到你都沒火氣

    比著很多人早巳罵過十八代了!

    不過你都好彩,係豆渣唔係冷飯菜汁...


    近排冇乜火氣。返工燃燒晒。哈哈哈哈!

    回覆刪除
  7. 唔係呀...個女人咁大火氣既

    回覆刪除
  8. 飛天火羽上午8:00

    辛苦你洗車~~我以為係雀仔便便~~

    點解你無野既~~

    我會好嬲,好嬲同好嬲

    回覆刪除
  9. e.......好核突~

    你報警呀嘛, 高空擲物係違法既行為!

    回覆刪除
  10. 你會唔會係白狗呢... 即係黑狗偷食白狗當災呢... 明明唔係你嘈喧巴閉又入左你數。
    我反而雀得泊車有陰影, 不如你擔心行去攞車個時, 有冇瓦摭頭架, 下次掟唔中車掟中你點算, 你又唔緊要丫, 掟襯jayson就大鑊。
    不過你都唔好彩架喇, 成日落雨都可以一出車就停雨, 哈哈~~~

    回覆刪除
  11. 莎莉蛋糕上午8:00

    小勒 :

    估唔到你都沒火氣比著很多人早巳罵過十八代了!

    不過你都好彩,係豆渣唔係冷飯菜汁...

    真人真事,我聽過有人掟屎片落街添呀,仲日日掟,個車主慘到呢.....

    回覆刪除
  12. chloe 媽上午8:00

    我贊成舉報呢d人, 扣佢分, 等房署沒收佢間公屋...

    白雪 :

    e.......好核突~你報警呀嘛, 高空擲物係違法既行為!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    唔係呀...個女人咁大火氣既


    真係唔知佢做乜。唉…

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    辛苦你洗車~~我以為係雀仔便便~~

    點解你無野既~~

    我會好嬲,好嬲同好嬲


    雀仔便便我仲驚!禽流感呀!
    可能我就快得道成仙。哈哈哈!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    e.......好核突~

    你報警呀嘛, 高空擲物係違法既行為!


    真係幾核突。好彩唔太臭。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    你會唔會係白狗呢... 即係黑狗偷食白狗當災呢... 明明唔係你嘈喧巴閉又入左你數。

    我反而雀得泊車有陰影, 不如你擔心行去攞車個時, 有冇瓦摭頭架, 下次掟唔中車掟中你點算, 你又唔緊要丫, 掟襯jayson就大鑊。

    不過你都唔好彩架喇, 成日落雨都可以一出車就停雨, 哈哈~~~


    妳講得好啱呀。我都有諗過。有時都有架「白狗」泊喺我隔離。而且我最驚係整親阿仔。唯有小心啲啦。

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    真人真事,我聽過有人掟屎片落街添呀,仲日日掟,個車主慘到呢.....


    屎片?!我都有唔少喎!哈哈哈!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    chloe 媽 :

    我贊成舉報呢d人, 扣佢分, 等房署沒收佢間公屋...


    算啦。得饒人處且饒人。

    回覆刪除
  19. 都好差o姐,駛唔駛掟野落街 ar...下次接仔時要開定把'姐'...
    早幾日帶 BB 復診,有個後生仔同我爭的士...唔係話抱住 BB 老馮要人讓,不過佢d態度真係...好差...
    點解o甘多無品o既人...

    回覆刪除
  20. 我最初以為你用豆渣當清潔劑洗車添

    靚佬LIN你工作好辛苦呢?

    無晒火...

    take care啊~

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    beebee :

    都好差o姐,駛唔駛掟野落街 ar...下次接仔時要開定把'姐'...

    早幾日帶 BB 復診,有個後生仔同我爭的士...唔係話抱住 BB 老馮要人讓,不過佢d態度真係...好差...

    點解o甘多無品o既人...


    讓下人洗死咩?!做人品格就最重要。我一定會教好阿仔哩樣野。

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    我最初以為你用豆渣當清潔劑洗車添

    靚佬LIN你工作好辛苦呢?

    無晒火...

    take care啊~


    何止冇火,氣都冇呀!哈哈哈!

    回覆刪除
  23. Emilili上午8:00

    Lindberg : 莎莉蛋糕 :真人真事,我聽過有人掟屎片落街添呀,仲日日掟,個車主慘到呢.....屎片?!我都有唔少喎!哈哈哈!一於掟番佢轉頭!!不過唔好掟錯隔離播

    回覆刪除
  24. Emilili上午8:00

    岩!! 做人 (esp. 男仔) 最緊要有品同有風度 !!

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    一於掟番佢轉頭!!不過唔好掟錯隔離播


    等我練下先!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    岩!! 做人 (esp. 男仔) 最緊要有品同有風度 !!


    冇錯。人一有品,其他好野自然都會有。

    回覆刪除
  27. 咩d人咁缺德呀, 正人渣!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    咩d人咁缺德呀, 正人渣!


    咁又唔好鬧到咁盡。今日留一線,他朝好相見呀嘛。

    回覆刪除
  29. Lindberg : 妳講得好啱呀。我都有諗過。有時都有架「白狗」泊喺我隔離。而且我最驚係整親阿仔。唯有小心啲啦。
    唔... 你肯定你真係黑狗丫?

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    唔... 你肯定你真係黑狗丫?


    講錯!人地係黑,我係白!

    回覆刪除
  31. Lindberg : 講錯!人地係黑,我係白!
    哦~

    回覆刪除