2008年7月3日

最討厭的電話鈴聲

可能莎莉見我近排忙,驚我出唔到文,所以醒我一腳,來個《最討厭的電話鈴聲》tag。

其實我冇乜特別話討厭邊一隻鈴聲,因為我討厭所有電話鈴聲。由於工作關系,無時無刻都會收到電話。而個個電話都好似嚟奪命追魂咁。所以電話一響,個心就好似跳出嚟咁,驚哩到出事,嗰到有問題。哈哈哈!

不過舊年貪得意,想要部摺機,所以出多咗一部電話。而哩個電話號碼並冇「對外開放」。知道嘅,都只係得 Jayson 媽同埋幾個朋友。所以電話一響,就知道應該係「開心」電話。

講番電話鈴聲,其實我唔係好鐘意啲歌仔鈴聲,甚至乎有音樂旋律嘅鈴聲都唔係好鐘意。因為我唔想去迫人聽我鐘意嘅歌,所以都希望人地唔好迫我聽。喺公司啲同事,個個都有唔同鈴聲。雖然對我嚟講,可以當作最新流行曲資訊,不過聽得多都幾厭。所以喺公司,我通常都會轉震機。而我嘅電話鈴聲都係最普通最普通嗰種。嚀嚀…嚀嚀…嚀嚀…

「歡迎參加XXXX(我個名)嘅有獎留言遊戲。請喺『嘟』一聲之後留低你嘅姓名同電話。你將會有機會得到大獎一份,就係本人盡快覆你電話喇。」

以上係我好多年前個電話留言信箱嘅開場白。絕對原創,但好無聊。我記得以前好似講過。有個細路打錯電話,真係留低咗姓名同電話,以為有獎抽。哈哈哈…



~ Lindberg

26 則留言:

  1. 一d都唔無聊囉~我都好鍾意!!!

    咁樣令成個通話過程都會輕鬆左~

    我希望下次打你電話都聽到XDDDD

    回覆刪除
  2. Emilili上午8:00

    如果我係個細路, 一定每日call 爆你機, 等自己日日都有禮物收 !! 哈哈 !!

    回覆刪除
  3. 我的電話鈴聲係藍藍狂叫的錄音

    幾年前用音樂聲 但係永遠都聽唔到

    宜家用藍藍的奪命追魂叫聲

    正常都會第一時間聽電話

    因為怕嚇親怕貓的旁人

    不過又真係好好玩

    好似大整蠱咁

    哈哈!

    唔知LINDBERG會唔會好討厭我的電話鈴聲呢?

    回覆刪除
  4. 莎莉蛋糕上午8:00

    通常個d幾百億生意上落的人呢,咪好怕呢d奪命追魂call,所以話你真係一個成功的business man呀,哈哈!!

    p.s.咁你有無覆番個細路,叫佢唔好咁天真咁傻信埋呢d抽奬嘢呀? 不過如我係個細路,我會日日打比你,咁咪日日有奬抽囉,哈哈!!

    回覆刪除
  5. 櫻杏子上午8:00

    雖然我冇咩公事電話會搵我,但係我都好怕電話響,而家佔據我air time最多的係煩人的「小姐係我地尊貴的客戶,所以而家有個特惠現金結餘計劃俾番你」@.@

    回覆刪除
  6. 哈哈~~個細路咁好笑既~~~

    回覆刪除
  7. 今日睇度好多blog友這篇post, 不過我都唔明點玩.我真係out

    回覆刪除
  8. 嘩哈哈哈, 果個小朋友好好笑呀, 你有冇打返電話比佢呢?
    我其實都唔鐘意歌仔鈴聲, 以前都係傳統電話聲 or 無聲震機only. 後來因為轉左電話, 震機唔夠震, 鈴聲又太細聲, 被迫要入歌仔去叫自己聽電話...

    回覆刪除
  9. 我因為有時會有厂家打我手機, 所以我都唔敢留哩d搞野開場白, 不過... 我d厂家係鬼佬, 但我又冇整個英文開場白添, 哈哈~~~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    一d都唔無聊囉~我都好鍾意!!!

    咁樣令成個通話過程都會輕鬆左~

    我希望下次打你電話都聽到XDDDD


    無啦!依家仲用,嚇死人咩?!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    如果我係個細路, 一定每日call 爆你機, 等自己日日都有禮物收 !! 哈哈 !!


    如果佢咁想我打俾佢,咁我就免為其難,打一次俾佢啦。哈哈哈…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    我的電話鈴聲係藍藍狂叫的錄音

    幾年前用音樂聲 但係永遠都聽唔到

    宜家用藍藍的奪命追魂叫聲

    正常都會第一時間聽電話

    因為怕嚇親怕貓的旁人

    不過又真係好好玩

    好似大整蠱咁

    哈哈!

    唔知LINDBERG會唔會好討厭我的電話鈴聲呢?


    王子樣嘅叫聲,我點會討厭呀!好想聽下呀!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    通常個d幾百億生意上落的人呢,咪好怕呢d奪命追魂call,所以話你真係一個成功的business man呀,哈哈!!p.s.咁你有無覆番個細路,叫佢唔好咁天真咁傻信埋呢d抽奬嘢呀? 不過如我係個細路,我會日日打比你,咁咪日日有奬抽囉,哈哈!!


    仲有欠人地幾百億嘅,都會好怕被奪命追魂!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    雖然我冇咩公事電話會搵我,但係我都好怕電話響,而家佔據我air time最多的係煩人的「小姐係我地尊貴的客戶,所以而家有個特惠現金結餘計劃俾番你」@.@


    哈哈哈!妳講得啱呀!煩到死!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    哈哈~~個細路咁好笑既~~~


    唔好笑人啦!咁咪即係話我衰!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    今日睇度好多blog友這篇post, 不過我都唔明點玩.我真係out


    其實都有啲難寫,因為好難會記得討厭啲乜野。

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    嘩哈哈哈, 果個小朋友好好笑呀, 你有冇打返電話比佢呢?

    我其實都唔鐘意歌仔鈴聲, 以前都係傳統電話聲 or 無聲震機only. 後來因為轉左電話, 震機唔夠震, 鈴聲又太細聲, 被迫要入歌仔去叫自己聽電話...


    我嗰部都唔係好震。不過勝在鈴聲夠大聲。嘈到我每次都要飛身去聽電話。

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    我因為有時會有厂家打我手機, 所以我都唔敢留哩d搞野開場白, 不過... 我d厂家係鬼佬, 但我又冇整個英文開場白添, 哈哈~~~


    咁佢地就真係明晒!唔想人留言呀?哈哈哈…

    回覆刪除
  19. Emilili上午8:00

    Lindberg : 白雪 :哈哈~~個細路咁好笑既~~~唔好笑人啦!咁咪即係話我衰!咁你又真係幾衰既

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    咁你又真係幾衰既


    咩喎!

    回覆刪除
  21. Lindberg :

    白雪 :哈哈~~個細路咁好笑既~~~
    唔好笑人啦!咁咪即係話我衰!
    喂, 你keep住, 第時anson大個叫佢打比你!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    喂, 你keep住, 第時anson大個叫佢打比你!


    傻㗎妳?!

    回覆刪除
  23. Hi,第一次來,歡迎陌生人留言嗎?
    你個原創留言肯定讀得好認真,那個細路先中計,而家D細路唔同舊屎啦!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    小靜 :

    Hi,第一次來,歡迎陌生人留言嗎?

    你個原創留言肯定讀得好認真,那個細路先中計,而家D細路唔同舊屎啦!


    歡迎光臨!我都有去過妳網誌,邊到算係陌生人呢?

    回覆刪除
  25. Lindberg :

    歡迎光臨!我都有去過妳網誌,邊到算係陌生人呢?
    有D咁o既事?(滴汗)唔記得添...

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    小靜 :

    有D咁o既事?(滴汗)唔記得添...


    有呀!不過近排比較忙,好多時都有去啲網友到睇,不過未必有時間留言啫。

    回覆刪除