2008年7月14日

探望郭小姐

昨天帶 Jayson 去探出世不夠一個月的郭小姐。Chloe 一家也一起去。

「爸爸,您帶我去識女仔呀?搞到我緊張到瞓唔著添…」


「媽媽,幫我著靚靚!我要去見人呀!」


再次見到郭小姐,明顯地比上一次長大了很多。不知是否遺傳了父親個子高大的關系,總覺得比同時期的 Jayson 為之高大。


其實我們都已經忘記了 Jayson 曾經如似細小過。每天抱著 20 磅的 Jayson 四圍走,郭小姐就好像變得身輕如燕。但話雖如此,可能是抱著別人女兒的關系,比較緊張和用力,今天左邊手臂有點痛。哈哈哈哈…


咦… 為甚麼 Jayson 沒有跟郭小姐合照呢?

「爸爸!我都話您㗎啦!一見到女仔就自己走咗去唔理我。嗚嗚…」

其實我有讓 Jayson 摸一摸郭小姐。不過因為怕他不懂得控制力度,所以沒有讓 Jayson 太過接近。Jayson 見到郭小姐,好像不太清楚眼前這細小的東西是甚麼,有點不知所措的感覺。這又難怪,因為大多數時候都是接觸大人和貓。但 Jayson 跟 Chloe 姐姐都可以玩一下。

「Jayson,您做乜拖人地隻手呀?您有冇問過人爸爸呀?您唔驚爸爸俾人打呀?!」

「咁您有冇問過公公先拖媽媽隻手呀?」

「………」


郭小姐的名字,還沒有定案。我覺得除非父母本身沒有主意,有的話,就應該堅持用自己所選擇的名字。頂趾鞋,不好穿。嘻嘻…



~ Lindberg

30 則留言:

  1. 沒見一排 小節瓜長得很粗野左woo!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    沒見一排 小節瓜長得很粗野左woo!


    表情問題啫。嘻嘻…

    回覆刪除
  3. 嘩...已經20 lb...節瓜就快變冬瓜~
    好似企得幾穩喎! 佢成個造型(表情+眼神+身材)都好得意!

    回覆刪除
  4. cakecake上午8:00

    Jayson手瓜粗粗的, 好想搣吓,,,嘻嘻!
    8個月就已經咁大個,,,時間過得真係快!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    beebee :

    嘩...已經20 lb...節瓜就快變冬瓜~

    好似企得幾穩喎! 佢成個造型(表情+眼神+身材)都好得意!


    「我唔要做冬瓜俠呀!」

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    cakecake :

    Jayson手瓜粗粗的, 好想搣吓,,,嘻嘻!

    8個月就已經咁大個,,,時間過得真係快!


    唔好搣啦,搣好痛㗎!錫就得!

    回覆刪除
  7. Emilili上午8:00

    Lindberg : "我唔要做冬瓜俠呀!"」冬瓜俠 ? 要小心冬天唔好變 "大冬瓜"啊 ~~ 如果唔係姐姐們抱唔起你架喇

    回覆刪除
  8. 你做咩幫jayson束件衫入條褲褲度架=.=
    jayson好緊張果個樣好得意=3=

    回覆刪除
  9. JAYSON仔有20磅~

    終於重過我家的細細啦~

    仲有

    節瓜俠你個樣愈來愈似你老豆~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    冬瓜俠 ? 要小心冬天唔好變 "大冬瓜"啊 ~~ 如果唔係姐姐們抱唔起你架喇


    我都就快抱唔起!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    你做咩幫jayson束件衫入條褲褲度架=.=

    jayson好緊張果個樣好得意=3=


    佢阿媽整㗎!驚凍親個肚仔喎…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    JAYSON仔有20磅~

    終於重過我家的細細啦~

    仲有

    節瓜俠你個樣愈來愈似你老豆~


    一號!!!!!

    回覆刪除
  13. Emilili上午8:00

    Lindberg : 我都就快抱唔起!Jayson: "爸爸你抱我唔起, 咁不如買多幾架車車俾坐我啦 (奸笑中 ..)   "

    回覆刪除
  14. 飛天火羽上午8:00

    Jayson型仔喎,點解唔著ck jean

    識女仔膽大心細,你已經大膽左,心細就慢慢黎. 甘下次花樣少男少女茶聚就比心機識女仔, 記住叫爸爸買戰衣比你~~
    姐姐等聽你的賽後報告

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    Jayson: "爸爸你抱我唔起, 咁不如買多幾架車車俾坐我啦 (奸笑中 ..) "


    我阿仔先唔會奸笑呀!哈哈哈哈!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    Jayson型仔喎,點解唔著ck jean

    識女仔膽大心細,你已經大膽左,心細就慢慢黎. 甘下次花樣少男少女茶聚就比心機識女仔, 記住叫爸爸買戰衣比你~~

    姐姐等聽你的賽後報告


    我地得兩三個女仔,好搶手喎!哈哈哈!

    回覆刪除
  17. 櫻杏子上午8:00

    我都好鍾意Jayson個緊張樣,忐忑心情表露無遺,真係好可愛呀!!!!
    我都好想再抱抱new born baby的感覺呀,好懷念~

    回覆刪除
  18. 第一張相好正丫, 你影相真係勁! 個表面同動靜都好似你形容咁, 緊緊張張咁, 勁丫!!!
    講真而家見返d初生bb雀得佢地好細粒, 我唔敢抱丫, 哈哈~~~

    回覆刪除
  19. bb女好似唔同左樣? 果然bb變得好快
    我都好懷念咁細個既b...諗起哲哲以前都係咁細, 但好似好耐既事, 其實只不過係半年前ja ma

    回覆刪除
  20. 20磅甘肥仔?我看很快你對手臂就有老鼠仔喇!

    回覆刪除
  21. Lindberg :

    Patsy :JAYSON仔有20磅~終於重過我家的細細啦~仲有節瓜俠你個樣愈來愈似你老豆~
    一號!!!!!
    喂喂喂~

    我的意思係節瓜俠好似老豆咁靚仔啊!!

    咪話人一號啦~

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    我都好鍾意Jayson個緊張樣,忐忑心情表露無遺,真係好可愛呀!!!!

    我都好想再抱抱new born baby的感覺呀,好懷念~


    妳生多個咪得囉!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    第一張相好正丫, 你影相真係勁! 個表面同動靜都好似你形容咁, 緊緊張張咁, 勁丫!!!

    講真而家見返d初生bb雀得佢地好細粒, 我唔敢抱丫, 哈哈~~~


    是但影,同阿仔多表情啫。嘻嘻…
    我開頭都有啲驚。唔記得晒點抱啦。

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    bb女好似唔同左樣? 果然bb變得好快

    我都好懷念咁細個既b...諗起哲哲以前都係咁細, 但好似好耐既事, 其實只不過係半年前ja ma


    我就覺得差不多。係大件咗囉。

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    20磅甘肥仔?我看很快你對手臂就有老鼠仔喇!


    如果未斷的話…

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    喂喂喂~

    我的意思係節瓜俠好似老豆咁靚仔啊!!

    咪話人一號啦~


    係呀係呀!

    回覆刪除
  27. 莎莉蛋糕上午8:00

    你同Jayson媽一人一件情侶橙路tee,羡慕死人喇~~

    回覆刪除
  28. 櫻杏子上午8:00

    Lindberg :

    櫻杏子 :我都好鍾意Jayson個緊張樣,忐忑心情表露無遺,真係好可愛呀!!!!我都好想再抱抱new born baby的感覺呀,好懷念~
    妳生多個咪得囉!
    咁快又要我跳落火坑,唔係掛…?! @.@
    都係玩住人地個D先好D…

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    你同Jayson媽一人一件情侶橙路tee,羡慕死人喇~~


    嗰個唔係我嚟㗎!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    咁快又要我跳落火坑,唔係掛…?! @.@

    都係玩住人地個D先好D…


    都跳咗落去囉,唔爭在啦!哈哈哈!

    回覆刪除