2008年7月22日

你心目中的店子

一連俾人踢中兩腳。先處理咗飛天火羽呢個。因為可以俾我亂咁寫。哈哈哈哈哈哈…

(1) 你想開什麼店子?
Maid Cafe。嘩哈哈哈哈哈哈!講笑咋。不過應該話係一半講笑,一半講真。我同郭生之前有個咖啡店嘅構思。首先開一個連鎖式咖啡店,亦都係我統治地球嘅起點。有咗呢個賺到錢嘅動力來源(Cash Cow)之後,就可以養活一啲所謂「理想」,即係未必賺到錢嘅概念—Maid Cafe。


張相係網到搵。唔知來源係邊到,鳴謝唔到添… 不過入面個肥哥哥又真係有幾分似我… 嘩哈哈哈哈哈…

(2) 店子的室內佈置是怎樣的?
店內佈置並不緊要。侍應的衣著才是最重要。嘻嘻…

老實講,我地唔係真係想開間 Maid Cafe。當然有靚女侍應,做野都會醒神啲(但亦有可能分神…)。不過我地主要係想做一杯好咖啡,俾用任何客人享用。從而提升客人對此飲品嘅欣賞層面。店內會有我地喜歡嘅野,例如音樂、相片、小號(我封咗塵嗰支)、大提琴(郭生封咗塵嗰支)、靚女侍應等等。

(3) 你的目標顧客是什麼人?
自己。嘩哈哈哈哈!都係講笑。應該係對咖啡有要求,或者想認識咖啡嘅人。

(4) 你會選在什麼地方開店?
秘密基地… 當然最好係瀑布後面。不過太唔就腳,亦會整濕個身。最好都係要上樓,比較清靜。後街都得,不過怕被人誤會為色情場所…

(5) 營業時間?
我地係一間俾人享受嘅咖啡嘅地方。朝早飲咖啡大多數都係用嚟提神,唔係大適合我地嘅理念。所以開下午四點至十點就差不多喇。

(6) 你會親身到店內打點嗎?
當然會!(如果請到靚女侍應。

(7) 你會使用什麼宣傳策略?
冇。正所謂:有麝(香貓咖啡)自然香。哈哈哈哈… 不過老實講就當然有。賣點係對咖啡嘅熱誠。所以放郭生出嚟就得啦(吊佢個人出窗口)。而且始終都係一間「理想」嘅小店。唔想有太多人客,想做死我地咩。

(8) 遇上麻煩的顧客時,你會怎麼辦?
睇下邊種麻煩啦。如果係無理嘅麻煩,就叫班美少女戰士「請」佢地走。

(9) 假設生意成功,你會擴充規模開分店嗎?
唔會。咁嘅咖啡店,即使成功,都應該賺唔到錢。否則我地可能做錯野,違背咗我地嘅原意。

我好少踢番人。但正所謂踢人者,亦被人踢之。白雪,接我一腳!繼續寫下一個 tag。



~ Lindberg

30 則留言:

  1. 概念有點似我喎-_-

    不過我希望條裙唔好甘長

    回覆刪除
  2. 可唔可以請d靚仔男侍應呀?
    ps: 未回魂...比你一腳踢醒左~

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    概念有點似我喎-_-

    不過我希望條裙唔好甘長


    我睇過妳嗰個。唔好同我爭!哈哈哈!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    可唔可以請d靚仔男侍應呀?

    ps: 未回魂...比你一腳踢醒左~


    靚仔男侍應?留番俾妳自己開!哈哈哈!

    回覆刪除
  5. 莎莉蛋糕上午8:00

    比我揀梗係要靚仔侍應啦!! 好似"最美麗的第七天"個間cafe咁,有鄭嘉穎呢d質素靚仔,飲到嘔白泡我都會幫襯呀!!

    回覆刪除
  6. 飛天火羽上午8:00

    Jayson: 爸爸見到靚女, 就唔記得我係保衛地球既節瓜俠. 我要搗毀kidad王的大計. 我唔怕美少女戰士, 因為d美少女戰士姐姐會企係我個邊~~ 嘩哈哈哈~~

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    比我揀梗係要靚仔侍應啦!! 好似"最美麗的第七天"個間cafe咁,有鄭嘉穎呢d質素靚仔,飲到嘔白泡我都會幫襯呀!!


    咁好難喎。我又唔靚仔。好難叫我請個靚仔過我嘅人喎。哈哈!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    Jayson: 爸爸見到靚女, 就唔記得我係保衛地球既節瓜俠. 我要搗毀kidad王的大計. 我唔怕美少女戰士, 因為d美少女戰士姐姐會企係我個邊~~ 嘩哈哈哈~~


    班美少女戰士我請嗰喎。做乜會企咗係妳嗰邊?!

    回覆刪除
  9. 飛天火羽上午8:00

    Lindberg : 飛天火羽 :Jayson: 爸爸見到靚女, 就唔記得我係保衛地球既節瓜俠. 我要搗毀kidad王的大計. 我唔怕美少女戰士, 因為d美少女戰士姐姐會企係我個邊~~ 嘩哈哈哈~~班美少女戰士我請嗰喎。做乜會企咗係妳嗰邊?!
    Jayson: 爸爸唔好忘記, 我係好受姐姐歡迎, 你係留言就知, 我fans無數~~

    節瓜無敵~~嘩哈哈哈

    回覆刪除
  10. 莎莉蛋糕 :

    比我揀梗係要靚仔侍應啦!! 好似"最美麗的第七天"個間cafe咁,有鄭嘉穎呢d質素靚仔,飲到嘔白泡我都會幫襯呀!!
    "飲到嘔白泡我都會幫襯" ->笑屎我!!!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    Jayson: 爸爸唔好忘記, 我係好受姐姐歡迎, 你係留言就知, 我fans無數~~

    節瓜無敵~~嘩哈哈哈


    鬼咩!妳識埋晒啲咁深嘅野。不如妳教下我,等我都受歡迎下呀?

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    "飲到嘔白泡我都會幫襯" ->笑屎我!!!


    佢真係去得幾盡呀。

    回覆刪除
  13. Emilili上午8:00

     "不過入面個肥哥哥又真係有幾分似我 " <-- 講到出口播Lin兄... 小心俾jayson媽拎耳仔呀

    回覆刪除
  14. Emilili上午8:00

    莎莉蛋糕 : 比我揀梗係要靚仔侍應啦!! 好似"最美麗的第七天"個間cafe咁,有鄭嘉穎呢d質素靚仔,飲到嘔白泡我都會幫襯呀!!贊成贊成 !!!!!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :  "不過入面個肥哥哥又真係有幾分似我 "

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili贊成贊成 !!!!!
    救命呀!

    回覆刪除
  17. Lindberg :

    莎莉蛋糕 :比我揀梗係要靚仔侍應啦!! 好似"最美麗的第七天"個間cafe咁,有鄭嘉穎呢d質素靚仔,飲到嘔白泡我都會幫襯呀!!
    咁好難喎。我又唔靚仔。好難叫我請個靚仔過我嘅人喎。哈哈!
    咁唔該衣著方面……嘩哈哈哈哈哈!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    咁唔該衣著方面……嘩哈哈哈哈哈!


    救命!好難想象如果妳地幾個一齊會開一間乜野店。哈哈哈!

    回覆刪除
  19. 嘩, 如果真係咁我怕你間鋪冇生意, 事關個個買一杯coffee就坐好耐睇靚女!

    回覆刪除
  20. 你都係離唔開飲飲食食, 哈哈~~

    屎喇, 我開咩好呢...

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    嘩, 如果真係咁我怕你間鋪冇生意, 事關個個買一杯coffee就坐好耐睇靚女!


    所以咪要之前開一間賺到錢嘅先囉!
    再唔係,就好似迪士尼咁,換啲人出嚟。每個鐘就換班大隻佬出嚟趕客。哈哈哈!

    回覆刪除
  22. Lindberg :

    Maggie :嘩, 如果真係咁我怕你間鋪冇生意, 事關個個買一杯coffee就坐好耐睇靚女!
    所以咪要之前開一間賺到錢嘅先囉!

    再唔係,就好似迪士尼咁,換啲人出嚟。每個鐘就換班大隻佬出嚟趕客。哈哈哈!
    嘩卡卡卡, 呢個點子唔錯wor:D

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    你都係離唔開飲飲食食, 哈哈~~

    屎喇, 我開咩好呢...


    開間店,放 Mavis 係中間。我地會日日幫親去同佢玩。哈哈哈!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    嘩卡卡卡, 呢個點子唔錯wor:D


    可能仲吸引到另一班客人添!

    回覆刪除
  25. 莎莉蛋糕上午8:00

    Lindberg :

    白雪 :"飲到嘔白泡我都會幫襯" ->笑屎我!!!
    佢真係去得幾盡呀。

    你唔明架喇,乜你唔雀得,靚女通街都係(淨係呢個blog都大把喇你睜大隻眼已經見到),但靚仔呢.....公司無,成條街都無,淨係睇電視先有,有無攪錯呀!!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    你唔明架喇,乜你唔雀得,靚女通街都係(淨係呢個blog都大把喇你睜大隻眼已經見到),但靚仔呢.....公司無,成條街都無,淨係睇電視先有,有無攪錯呀!!


    啞咗… 唔敢話妳。因為自問都唔係靚仔。不過妳應該超碼話自己屋企有一個呀!心淡啦。哈哈哈哈!

    回覆刪除
  27. 有Maid侍應的話不要預我,即使其他方面都滿分...
    見你哈哈哈哈哈個不停,相信你很Enjoy吧!謝謝支持,已將你這篇連回我本來那篇。

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    小靜 :

    有Maid侍應的話不要預我,即使其他方面都滿分...

    見你哈哈哈哈哈個不停,相信你很Enjoy吧!謝謝支持,已將你這篇連回我本來那篇。


    發白日夢,當然開心啦!
    多謝妳嘅連結。

    回覆刪除
  29. QQ 媽咪上午8:00

    哈哈...Lin 爸﹐話樣野你知o丫﹐你既Maid cafe 已經嚮溫哥華登陸o左啦~
    其實o嚮呢邊有一家類似模式o既餐廳(not a cafe)﹐D waitress 全部著制服o既(實行制服誘惑﹗不過係正經地方o黎o既) 不過﹐我聽聞D 食物好一般﹐所以無去過。但聽說多數去o既都係男士(當然啦﹐制服誘惑嘛﹗)明o既﹗哈哈...!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    哈哈...Lin 爸﹐話樣野你知o丫﹐你既Maid cafe 已經嚮溫哥華登陸o左啦~

    其實o嚮呢邊有一家類似模式o既餐廳(not a cafe)﹐D waitress 全部著制服o既(實行制服誘惑﹗不過係正經地方o黎o既) 不過﹐我聽聞D 食物好一般﹐所以無去過。但聽說多數去o既都係男士(當然啦﹐制服誘惑嘛﹗)明o既﹗哈哈...!


    我嗰張相都好似係喺加拿大!厲害厲害!
    咁就要約 Bertin 一齊去睇一睇啦!

    回覆刪除