2008年7月16日

一人一 iPhone

我終於等到今日啦!可以正正式式出部 iPhone!

iPhone 3Gs

如果要買 iPhone,好多人都知要上網登記。然後會有人打電話俾你,話去邊到攞貨。星期日就有個人打俾我,叫我去粉嶺攞。佢話哩部係有人唔要先可以預先俾我,如果唔要,就要等下一批。但係我要去探郭小姐,只好拒絕咗佢。而且粉嶺咁遠,我未至於咁心急。

點知星期一食午飯之前行過 3,見唔多人就走去問清楚啲轉台手續。個姐姐問我有冇上網登記。我話有。佢就話可以即刻俾部機我!因為我想要白色 16G,佢話過幾個鐘就有貨,到時打電話叫我嚟攞。於是我就走去食午飯。

喺餐廳門口,公司有人打俾我,搞到我企喺條街上面講咗成個鐘電話!講完正想入去之時,3 姐姐就打俾我!有電話攞,仲洗乜食飯呀。於是我就買咗個雞蛋仔,食住跑去攞電話。

辦理轉台手續都要啲時間。足足整咗半個鐘有多。但係原來咁都未算耐,貼保護貼仲耐!

Fred 哥同郭生都極力推介用 Zaag 嘅 Invisible Shield。我之前上咗 298 留名訂咗一塊。幫我黏埋,收我 $240。我手汗多,又會手震,自己點黏呀。六點幾就放工「飛」去俾佢黏。可能新款 iPhone 嘅關系,哥仔唔係好熟手。塊保護貼要噴水先可以放得上去,仲要等啲水乾要可以攞走。加上好多人排隊要佢貼。一次過貼四五部機,我差啲唔認得邊部係自己嘅!最後,足足等咗我個半鐘!差啲晚飯都食唔到,仲俾人鬧死添!

對於一個蘋果用家,iPhone 真係一件恩物。加上近排做到一頭煙,開始有番小小自己嘅時間,就嚟一份咁嘅禮物(雖然係自己買),真係好感動。

我喺 3 選擇咗 $498 無限上網計劃。對於一個屁股成日痕癢嘅人,任何地方都可以無限上網係非常之重要。不過睇番暫時嘅數據,我一日都係用咗 10MB 傳送。其實一個月 500MB 都應該好足夠。玩大咗添… 嘻…

除此之外,3 雖然有無限網內短訊,網外就收 $0.6 一個,而 $18 嘅短訊套餐都只係有 40 個網外短訊。平時公司都好興用短訊溝通,40 個夠鬼我用咩!希望遲啲有類似 MSN 嘅軟件(依家只係有 AIM),到時一人一部 iPhone,就可以二十四小時玩 MSN 啦。哈哈哈!



~ Lindberg

26 則留言:

  1. Lin兄好有錢呀!!~~!!

    回覆刪除
  2. 莎莉蛋糕上午8:00

    我覺得月費先貴呀!!

    回覆刪除
  3. Once you start playing YouTube videos, you'll see you need flat-rate plan...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    Lin兄好有錢呀!!~~!!


    錢,已經係考慮以外嘅因素。太痕啦!哈哈哈!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    我覺得月費先貴呀!!


    不過如果真係有用,都抵嘅。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Once you start playing YouTube videos, you'll see you need flat-rate plan...


    I watch a couple yesterday. I am still waiting for my plan to get transferred to 3!!!

    回覆刪除
  7. Toby & Pauline上午8:00

    杜比爸爸對眼成晚發放住閃光!

    熄左燈都仲好光,攪到我都瞓唔到啦!!

    早知唔俾佢今晚睇Lin兄你個Blog啦...哈哈!

    回覆刪除
  8. $498月費~

    好似返咗10年前我讀大學時的手提電話月費~

    好貴啊!!

    PS: 我無錢買iphone 反而買咗LG KS20

    回覆刪除
  9. 太貴啦, 我真係唔捨得買, function唔係特別多, 個樣又真係幾靚仔, 遲下冇咁貴先考慮

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline :

    杜比爸爸對眼成晚發放住閃光!

    熄左燈都仲好光,攪到我都瞓唔到啦!!

    早知唔俾佢今晚睇Lin兄你個Blog啦...哈哈!


    哈哈哈!有得救,買番部咪得囉!
    不裡你地又真係咁夜都仲唔瞓嘅?!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    $498月費~

    好似返咗10年前我讀大學時的手提電話月費~

    好貴啊!!

    PS: 我無錢買iphone 反而買咗LG KS20


    妳好後生呀妳!我讀大學都仲未有手提電話…

    回覆刪除
  12. Lindberg :

    Patsy :$498月費~好似返咗10年前我讀大學時的手提電話月費~好貴啊!!PS: 我無錢買iphone 反而買咗LG KS20
    妳好後生呀妳!我讀大學都仲未有手提電話…
    你最多大我2-4年...

    當時我仲用緊ERICSSON 368...

    NOKIA遲一年先出蕉機

    回覆刪除
  13. 呢個爸爸真是潮

    回覆刪除
  14. QQ 媽咪上午8:00

    3G version 就好啦﹐有白色﹗我同老公o嚮Apple 出2G I-Phone 時﹐就已經去美國買o左喇﹐齋買機盛惠USD$399 部﹐唔想俾電話公司綁C 嘛﹗其實我o地兩個當時唔係特別想買﹐只係本黎就想換電話﹐同個朋友一齊去到美國見有I-phone 都無理由唔買嘛~ function 都OK 啦﹐外型幾好﹐不過無bluebooth 就麻煩D 囉...

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    太貴啦, 我真係唔捨得買, function唔係特別多, 個樣又真係幾靚仔, 遲下冇咁貴先考慮


    我又唔會用嚟做 Microsoft Office 啲野。所以好夠用啦。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    你最多大我2-4年...

    當時我仲用緊ERICSSON 368...

    NOKIA遲一年先出蕉機


    我當時係扮黎明,用緊和記 call 機。哈哈哈!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    呢個爸爸真是潮


    有時都要氹下自己啦。嘻嘻…

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    3G version 就好啦﹐有白色﹗我同老公o嚮Apple 出2G I-Phone 時﹐就已經去美國買o左喇﹐齋買機盛惠USD$399 部﹐唔想俾電話公司綁C 嘛﹗其實我o地兩個當時唔係特別想買﹐只係本黎就想換電話﹐同個朋友一齊去到美國見有I-phone 都無理由唔買嘛~ function 都OK 啦﹐外型幾好﹐不過無bluebooth 就麻煩D 囉...


    係呢。我覺得佢好似想自成一格,冇藍芽傳送咪冇藍芽傳送囉!

    回覆刪除
  19. 早知唔入黎睇喇, 羨慕屎人咩~~~

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    早知唔入黎睇喇, 羨慕屎人咩~~~


    呵呵呵呵… 買啦買啦!

    回覆刪除
  21. wingwing上午8:00

    哈 ! 你成日都周身痕喎,叫jayson幫你掃下呀 !

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    哈 ! 你成日都周身痕喎,叫jayson幫你掃下呀 !


    依家用 iPhone 掃住先都得啦。哈哈哈!

    回覆刪除
  23. Lindberg :

    呵呵呵呵… 買啦買啦!
    呵呵~~~ 我好有定力, 唔會咁易俾你道到既, 呵呵~~~ (其實係孤寒先真, 哈哈~~~)

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    呵呵~~~ 我好有定力, 唔會咁易俾你道到既, 呵呵~~~ (其實係孤寒先真, 哈哈~~~)


    為咗個女啫。係我衰!唔好學!

    回覆刪除
  25. Emilili上午8:00

    Lin 兄成日都買新玩具, 小心Jayson仔有樣學樣, 遲D大左就係咁叫你買玩具俾佢玩!!嘩哈哈哈哈~~ 

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    Lin 兄成日都買新玩具, 小心Jayson仔有樣學樣, 遲D大左就係咁叫你買玩具俾佢玩!!嘩哈哈哈哈~~


    我驚我自己忍唔住買咗先!哈哈哈哈!

    回覆刪除