2008年5月31日

要用學行車嗎?

婆婆早幾個星期前去了吉之島,當時正好是半年一度的吉之島日。婆婆見到一架學行車有減價,於是便問 Jayson 媽送一張給 Jayson 好不好。我第一個反應是滿腦子的問題:
  • 四圍行,導致空降雜物的危險
  • 對腰骨做成的壓力
  • 對腿骨發展的問題
  • 會否對行路養成壞習慣
其實健康院的姑娘都說不建議用。但 Jayson 媽一句:「我地以前咪又係咁用。」,再加多句:「兩個表姐依家咪幾好。」立即恍然大悟,重點是我們如何去利用這件工具吧。而當我見到婆婆幫 Jayson 影的這張相,無法不多謝婆婆。


笑得真開心呀。

其實只要用得小心,便不會構成任何危險。重點是不要依賴作一件安撫小孩的工具。亦要視乎個別小朋友的發展,留心地觀察和照顧,便應該不會對發展做成任何問題。

這些都是個人見解。因為那些「專家」建議,我覺得都是為了避免一些個別的事件發生。

「Jayson,坐得舒服嗎?」

「婆婆送嘅,梗係舒服啦!多謝婆婆!」


除了當學行(企)車,Jayson 也會坐在上面吃飯。因為婆婆那裡還沒有餐椅。應該是時候去舅父那裡拿表姐的餐椅來用吧。

「南瓜粥粥好好味!」




~ Lindberg

20 則留言:

  1. 莎莉蛋糕上午8:00

    點解架車下面有塊膠既? 咪阻住Jayson行囉? 定有特別用途等隻腳仔唔會dirty?

    回覆刪除
  2. QQ 媽咪上午8:00

    我都考慮當中﹐不過淨係用個一陣好似唔係好化算wor~

    回覆刪除
  3. jayson looks so happy!!!!

    jayson媽都講得岩既:我地咪又係咁用~~~

    不過最緊要小心d手指仔, 我覺得係最容易會撞親既...

    同埋唔好諗住放左上去就可以唔駛睇住(我老爺係咁諗既~~)
    見到jayson咁開心, 咩都抵啦~~

    回覆刪除
  4. 節瓜BB 可以自由行,睇黎佢相當興奮!
    嗯...都諗緊,我地又係聽到其他人話學行車唔好,會腳曲...

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    點解架車下面有塊膠既? 咪阻住Jayson行囉? 定有特別用途等隻腳仔唔會dirty?


    好眼力呀妳!就係用嚟唔俾佢行,變成沿地踏步。俾佢練下企先啦。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    我都考慮當中﹐不過淨係用個一陣好似唔係好化算wor~


    張野 HK$4XX。之後仲可以流傳俾人用。都幾抵呀。而且妳有地方啫。

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    jayson looks so happy!!!!

    jayson媽都講得岩既:我地咪又係咁用~~~

    不過最緊要小心d手指仔, 我覺得係最容易會撞親既...

    同埋唔好諗住放左上去就可以唔駛睇住(我老爺係咁諗既~~)

    見到jayson咁開心, 咩都抵啦~~


    係呀。小心啲用咪得囉。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    beebee :

    節瓜BB 可以自由行,睇黎佢相當興奮!

    嗯...都諗緊,我地又係聽到其他人話學行車唔好,會腳曲...


    我都聽過。不過我又唔見用過啲細路曲喎。

    回覆刪除
  9. Toby & Pauline上午8:00

    淨係見到佢笑都值回票價啦 !

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline :

    淨係見到佢笑都值回票價啦 !


    特價咗都幾抵添。

    回覆刪除
  11. 公關Patsy上午8:00

    JAYSON仔笑得好開心啊~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    JAYSON仔笑得好開心啊~


    笑到傻傻咁呀。

    回覆刪除
  13. I also recall reading something along that line too, so you better use it in moderation...
    Lindberg :

    beebee :

    節瓜BB 可以自由行,睇黎佢相當興奮!

    嗯...都諗緊,我地又係聽到其他人話學行車唔好,會腳曲...
    我都聽過。不過我又唔見用過啲細路曲喎。

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    I also recall reading something along that line too, so you better use it in moderation...


    OK! I will watch it. But since he is not a girl, I am not as worried. He....

    回覆刪除
  15. 櫻杏子上午8:00

    Jayson個樣真係好enjoy喎,仲笑得好蠱惑添, haha!
    用黎餵粥粥好似幾好喎,不過怕唔怕第時遇著d唔鍾意食geh嘢會周圍走唔啋你?

    回覆刪除
  16. mavis好似5、6個月已經坐學行車, 佢每次都好興奮要坐落去, 不過次次都係坐一陣就叫走lur, 佢都係鐘意人抱多d...

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    Jayson個樣真係好enjoy喎,仲笑得好蠱惑添, haha!

    用黎餵粥粥好似幾好喎,不過怕唔怕第時遇著d唔鍾意食geh嘢會周圍走唔啋你?


    哈哈哈!又係喎!不過我地會搵張餐椅俾佢㗎啦。

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    mavis好似5、6個月已經坐學行車, 佢每次都好興奮要坐落去, 不過次次都係坐一陣就叫走lur, 佢都係鐘意人抱多d...


    咁好笑?!不過個個都鐘意人地抱多啲㗎啦。

    回覆刪除
  19. 你早D講﹐熙熙果架剛剛收埋左﹐同你果架一模一樣。

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    你早D講﹐熙熙果架剛剛收埋左﹐同你果架一模一樣。


    唔係呀嘛?!唔緊要啦。妳留番俾佢細佬啦!

    回覆刪除