2008年5月12日

慶祝母親節

其實之前威威同 Julie 都有幫媽媽慶祝母親節,今年有咗 Jayson,本應該好好慶祝一下。不過我地兩個近排都攰到嘔,加上怪自己近排冇乜心情,星期日唔想出街同人迫,所以同嫲嫲講,話星期一先同佢去飲茶慶祝。星期六就去接 Jayson 媽放工,食一餐豐富嘅午餐,同埋陪佢剪個靚髮。

午餐去咗西環嘅「濤」,因為冇揸車,而且就近 Jayson 媽工作地方。
濤, Oonami
濤 Oonami
地址:西環堅尼地城加多近街39號地下
電話:2817-6626


其實早兩個禮拜都去過。當時我食咗個碎魚生飯。


雖然擺到明係啲頭頭尾尾,不過都幾新鮮。而且只係收 $55,想點呀? 見隔離檯叫咗個 $138 嘅自選八件壽司定食,好似幾靚。喺銅鑼灣食開都要近 $180。心郁郁,所以決定再嚟過。
今次一人叫一份。可惜… 竟然比唔上 $55 嘅頭頭尾尾。



有幾件魚生嘅質素麻麻。帶子仲要唔係好新鮮。不過都叫做過得去啦。臨尾叫多個士多啤梨雪榚。據聞好好食,點知真係好好好好食!哈哈哈!

食完飯就去搵約翰。Jayson 媽剪碎啲頭髮迎接夏日,再加一個焗油。我就乖乖地,剪薄就算,冇電,冇整色整水。不過剪完,除咗發現塊面同 Jayson 一樣咁圓,仲發現自己好似「佬」咗好多添。天呀!唉…


Jayson 媽除咗係一個好媽媽之外,仲係一個好 Zoo Keeper。佢依家唯一嘅娛樂,就係喺休息嘅時間玩 NDS 嘅 Zoo Keeper。哈哈哈!

當日嘅晚飯就去同婆婆慶祝母親節。

星期日因為 Jayson 無端端發燒,所以更加要係留喺屋企。湊住 Jayson 簡簡單單過一日。晚飯原本想出街買啲野返嚟煮,不過都係得個講字。最後都係叫薄餅算數。唔知係唔係人人都等緊睇英超決賽,叫個薄餅等咗足足等咗兩個鐘!自己整的話,食完洗埋碟都仲得!

今次叫咗個扭扭批。上幾次叫嗰啲新款薄餅都好唔掂,對上一個迷迭香雞可以用非常難食嚟形容。不過最主要原因都係啲廚師冇心機整。


今次個扭扭批就正常得多。起碼啲料好味啲。不過都係嗰句,個大廚設計菜式冇為客人著想。薄餅上面放菠蘿,堂食冇問題。但係如果揸得唔夠乾水,外賣時就會出水,搞到個薄餅核核突突。可惜…

我冇為 Jayson 買啲乜野做母親節禮物,因為搵唔到乜野啱心水。都係等 Jayson 大個自己搞掂啦。但係又冇理由冇啲表示,唯有子債父還,錢債肉償,幫 Jayson 媽來個按摩啦。嘻…

希望各位媽咪都可以過一個開心嘅母親節啦!



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 我好耐冇食新款pizza喇, 因為我知道一試就實會lai野...
    西環間日本野都新新地架喎, 我都未去試過, 你地真係識食, 我食黎食去都係個d同個幾間架咋...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    我好耐冇食新款pizza喇, 因為我知道一試就實會lai野...

    西環間日本野都新新地架喎, 我都未去試過, 你地真係識食, 我食黎食去都係個d同個幾間架咋...


    我都試過好多次,差不多次次都出事。哈哈哈!
    嗰間野都幾多人去㗎。午餐都幾抵食。

    回覆刪除
  3. 櫻杏子上午8:00

    做媽媽真偉大,為左照顧小朋友要犧牲晒自己d娛樂!(又乘機讚下自己, haha)
    我從來都唔敢叫pizza屋d新pizza試,總覺得pizza就係pizza,什麼北京填鴨、迷迭香…亂咁fusion,都唔啱feel geh @@
    都係傳統italian flavour最穩陣。

    回覆刪除
  4. 我之前都好沉迷果個game

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    做媽媽真偉大,為左照顧小朋友要犧牲晒自己d娛樂!(又乘機讚下自己, haha)

    我從來都唔敢叫pizza屋d新pizza試,總覺得pizza就係pizza,什麼北京填鴨、迷迭香…亂咁fusion,都唔啱feel geh @@

    都係傳統italian flavour最穩陣。


    我都話媽媽最偉大。辛苦晒咁多位媽媽!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我之前都好沉迷果個game


    我俾好多其他遊戲佢玩,但佢始終都只係玩 Zoo Keeper。哈哈哈!

    回覆刪除
  7. 我地都係食pizza慶祝喎~~咁岩既?不過我地就外賣自取好好多, 先打去order一去到就攞得!幾好呀~~呵呵~~
    如果我係jayson媽我唔會比你post上黎囉~~你好衰架~~
    jayson退燒未呀?

    回覆刪除
  8. 莎莉蛋糕上午8:00

    pizza hut外賣真係唔掂,有時成粒鐘先送到嚟,仲要唔好食,真係....

    節瓜退燒未呀? 母親真係好偉大,為所有母親鼓掌~~

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我地都係食pizza慶祝喎~~咁岩既?不過我地就外賣自取好好多, 先打去order一去到就攞得!幾好呀~~呵呵~~

    如果我係jayson媽我唔會比你post上黎囉~~你好衰架~~

    jayson退燒未呀?


    我又未試過自己去攞喎。附近都冇 Pizza Hut,要開車去好麻煩呢…
    焗油啫,都唔係好醜樣啫…
    Jayson 依家冇事啦!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    pizza hut外賣真係唔掂,有時成粒鐘先送到嚟,仲要唔好食,真係....節瓜退燒未呀? 母親真係好偉大,為所有母親鼓掌~~


    妳都係母親,妳都有份啦!

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    我又未試過自己去攞喎。附近都冇 Pizza Hut,要開車去好麻煩呢…

    焗油啫,都唔係好醜樣啫…

    Jayson 依家冇事啦!
    臣媽不知幾靚呀!~

    只係雪姑既原則:扮靚前既相唔公開~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    臣媽不知幾靚呀!~

    只係雪姑既原則:扮靚前既相唔公開~


    唔緊要啦!又唔係正面!

    回覆刪除
  13. 我果日又係打算食pizza, 點知個hotline打極都唔通, 落街去買先知道自取都要等一個鐘...唔怪得之冇人聽電話接外賣啦...你等左2個鐘咪好肚餓law??

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    我果日又係打算食pizza, 點知個hotline打極都唔通, 落街去買先知道自取都要等一個鐘...唔怪得之冇人聽電話接外賣啦...你等左2個鐘咪好肚餓law??


    好彩屋企有野食。實餓我地唔死嘅!

    回覆刪除