2008年5月22日

我最喜歡的生果:水楊梅

咁多種生果之中,我最鐘意就係水楊梅。其實我唔係特別鐘意食生果,不過見到水楊梅就會好想買嚟食。近排啱季節,街市會見到一盒二盒。深紅色嘅就最啱食喇。

水楊梅

我鐘意水楊梅嘅香味,雖然都幾鬼酸,不過都食到一點點甜味。我叫哩啲做「人生」,酸中帶微甜,需要慢慢回味。嘻…

不過即使係深紅色嘅水楊梅,都仲係幾鬼酸。我阿媽會用鹽水浸一浸。除咗會帶出啲甜味之外,仲可以保存得耐啲。

上網見到有人將佢製成「糖水楊梅」,好似都幾特別。等有時間都試一試先!
http://blog.sina.com.cn/s/blog_5919b50e01000bnd.html



~ Lindberg

28 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    莫講話食,我連見都未見過 @.@

    回覆刪除
  2. 公關Patsy上午8:00

    水楊梅係其中一種我唔係太鍾意食的生果

    就係因為佢太酸

    果種好薄好薄好淡淡的酸味

    又直刺你的味蕾

    就是最怕

    不過我相信用來做糖水楊梅應該唔錯

    會有單純的味道

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    莫講話食,我連見都未見過 @.@


    係咩?不過都唔係個個街市有得賣。鐘意食酸野可以一試!

    回覆刪除
  4. 咦... 好酸既...

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    水楊梅係其中一種我唔係太鍾意食的生果

    就係因為佢太酸

    果種好薄好薄好淡淡的酸味

    又直刺你的味蕾

    就是最怕

    不過我相信用來做糖水楊梅應該唔錯

    會有單純的味道


    我食得好酸㗎,不過可能因為咁,隻眼成日開唔大。哈哈哈!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    咦... 好酸既...


    乜妳地女士們唔係鐘意食酸野咩?

    回覆刪除
  7. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    Koko :咦... 好酸既...
    乜妳地女士們唔係鐘意食酸野咩?
    女士係鍾意食酸中帶甜 /鹹的野 要口感複雜的酸味!

    水楊梅 no way!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    女士係鍾意食酸中帶甜 /鹹的野 要口感複雜的酸味!

    水楊梅 no way!


    喺?!咁可能因為我比較單純,先鐘意單純嘅野啦。呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  9. 莎莉蛋糕上午8:00

    我唔係想嚇你,但我收過一個email,話呢d(我又唔sure係咪)有好多虫,你要洗乾淨先好食呀,唔好比Jayson食添喎

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    我唔係想嚇你,但我收過一個email,話呢d(我又唔sure係咪)有好多虫,你要洗乾淨先好食呀,唔好比Jayson食添喎


    係都唔出奇喎!好彩我都又洗又浸啫。

    回覆刪除
  11. 我都無見過=.=

    回覆刪除
  12. 我自問都算係個生果迷~

    但我從未聽過「水楊梅」呢三個字呀~

    點解我唔見有得賣既????
    好似幾特別咁@@

    回覆刪除
  13. 新鮮的酸到盲的都識開眼..還是九製楊梅好吃得多!

    回覆刪除
  14. Lindberg :

    公關Patsy :女士係鍾意食酸中帶甜 /鹹的野 要口感複雜的酸味!水楊梅 no way!
    喺?!咁可能因為我比較單純,先鐘意單純嘅野啦。呵呵呵呵呵…
    吓??? 唔係fa???

    真係咁單純????

    回覆刪除
  15. 我都好喜歡食這種水果..酸酸地甜甜地好正..不過這種水果真係要浸鹽水去左d唔乾淨既野先得

    回覆刪除
  16. Lindberg :

    乜妳地女士們唔係鐘意食酸野咩?
    唔... 酸甜排骨就食, 哈哈~

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我都無見過=.=


    唔係個個街市有得賣。都係前排行過鰂魚涌一個街市先見到。

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    我自問都算係個生果迷~

    但我從未聽過「水楊梅」呢三個字呀~

    點解我唔見有得賣既????

    好似幾特別咁@@


    我都係問個阿姐先知叫乜名。

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    新鮮的酸到盲的都識開眼..還是九製楊梅好吃得多!


    我反而覺得係開眼都變盲喎。哈哈哈…

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    吓??? 唔係fa???

    真係咁單純????


    冇錯!好比蒸餾水!哈哈哈…

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我都好喜歡食這種水果..酸酸地甜甜地好正..不過這種水果真係要浸鹽水去左d唔乾淨既野先得


    咁又係。佢咁多毛毛,好易有污糟野。

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唔... 酸甜排骨就食, 哈哈~


    依!可以試下用水楊梅去炒番個喎!

    回覆刪除
  23. Small Water上午8:00

    我都喜歡吃㗎。識貨!哈哈!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    我都喜歡吃㗎。識貨!哈哈!


    咁妳都好識食啦!哈哈哈!

    回覆刪除
  25. wingwing上午8:00

    我未食過呀 !

    回覆刪除
  26. 小時爸媽都會買比我地食; 印象係好得意又幾好味.

    數年以後, 我都大個了, 昨天先在九龍城多間水果店見到 (嘩又大又紅呀!)好想買...之後在家樓下的街市又見到,決定要買了. 好正喎: 甜中帶微酸; 亦有種既獨特又討好的果味...而家都食緊...

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    我未食過呀 !


    都幾難買㗎。唔係個個街市都見得到。所以未食過都唔出奇。

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    gc :

    小時爸媽都會買比我地食; 印象係好得意又幾好味.

    數年以後, 我都大個了, 昨天先在九龍城多間水果店見到 (嘩又大又紅呀!)好想買...之後在家樓下的街市又見到,決定要買了. 好正喎: 甜中帶微酸; 亦有種既獨特又討好的果味...而家都食緊...


    又大又紅咁就真係幾靚喎。夠紅先會食到甜味,唔係就真係幾酸㗎。

    回覆刪除