2008年5月10日

Iron Man 鐵甲奇俠

前幾日偷懶去咗睇《鐵甲奇俠》。好好睇!


用「空想科學」嘅角度去睇,當然好多野都冇乜可能。例如如果要喺手心發出一個沖擊波,隻手應該首先應聲而斷。不過試問,有邊幾個超級英雄係真係可行呀。而且「鐵甲奇俠」勝在係靠人一己之力製造出嚟,比起超自然能力(例如超人),來得有信服力。


套戲兩個幾鐘,絕無冷場。有動作、有笑料、有特技。真係娛樂性極之豐富。睇完差啲想去 Toy 'R' Us 買個 Iron Man 面具戴下。哈哈哈!

下一套要睇嘅,一定係 Jack Black 嘅《Be Kind Rewind》。首先,我好鐘意 Jack Black。除咗欣賞佢有同我一樣嘅「健美」身材之外,就係佢骨子裡嘅搞笑。套戲係講 Jack Black 「意外地」整壞晒佢朋友間出租影視店啲錄影帶。因為冇錢買過啲新,又唔想佢朋友俾人炒魷魚,所以決定自己拍!抄埋晒啲舊片,如捉鬼敢死隊、 Robocop、等等,但係製作超白痴,套套都係得廿分鐘。但係竟然啲人鐘意睇喎!仲差啲好過原著添。哈哈哈!勁爆笑!




~ Lindberg

6 則留言:

  1. 「健美」身材----

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    「健美」身材----


    「豐滿」都得。哈哈哈!

    回覆刪除
  3. Lindberg :

    白雪 :「健美」身材----
    「豐滿」都得。哈哈哈!
    我諗應該係用"圓潤"嚟形容好D BOR!~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    我諗應該係用"圓潤"嚟形容好D BOR!~


    都唔錯呀。嘻嘻…

    回覆刪除
  5. 莎莉蛋糕上午8:00

    睇完差啲想去 Toy 'R' Us 買個 Iron Man 面具戴下。
    ↑我想睇吓呀!!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    睇完差啲想去 Toy 'R' Us 買個 Iron Man 面具戴下。↑我想睇吓呀!!


    會係一個肥版 Iron Man… 應該冇人想睇…

    回覆刪除