2008年5月17日

花樣少年少女

跟排好鐘意聽 Orange Range 嘅《イケナイ太陽》:


原因當然係無線電視播送緊嘅《花樣少年少女》啦。正確啲講,應該係因為堀北真希先啱!
自從《交響情人夢》之後,都好耐冇試過星期日晚坐喺到睇電視。本來知道《花樣少年少女》係一套青春笑片,都冇諗住睇。不過一見到堀北真希,立即乖乖地坐低。堀北真希真係好可愛呀!


其實之前都睇過一集半集,堀北真希做嘅《鐵板少女小茜》。當時佢個樣……老實講,一啲都唔吸引。雙眼得個「大」字,演技就更加…

不過今次剪個短髮扮男仔,絕對可以俾十個「可愛」。如果佢真係男仔,我都會好似戲中嘅中津一樣,懷疑自己嘅性取向。可能係自己鐘意短頭髮嘅女仔啦。上星期日嗰集,堀北有個扮番女仔嘅長頭髮造型。個樣怪怪的,都係短頭髮好睇好多。嘻嘻…

講到女扮男裝,堀北喺戲中一定唔合格。比起《She's The Man》嘅 Amanda Bynes 差得遠。



不過堀北有「超可愛」搭夠。一定要繼續捧場!嘩咔咔咔咔咔…




~ Lindberg

18 則留言:

  1. 友情提示:第一段點解有部分睇吾到架?^_^

    回覆刪除
  2. 哈哈,先入為主地覺得台灣版比較好看,可能因為吳尊的關係。>v<

    看了第一集,總覺得這齣的男主角不太討好。:P

    回覆刪除
  3. 我都係會特意坐定定等睇呢套日劇

    節奏比台灣版明快好多
    PS: 原來靚"佬"LIN鍾意短頭髮的女仔~ 好少見bor~ 順帶一提~ 我都係短頭髮 大眼睛~

    嘩卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡x N次

    回覆刪除
  4. Patsy : 我都係會特意坐定定等睇呢套日劇節奏比台灣版明快好多PS: 原來靚"佬"LIN鍾意短頭髮的女仔~ 好少見bor~ 順帶一提~ 我都係短頭髮 大眼睛~嘩卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡x N次

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    阿草 :

    友情提示:第一段點解有部分睇吾到架?^_^


    剛剛睇過又冇事喎…

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨 :

    哈哈,先入為主地覺得台灣版比較好看,可能因為吳尊的關係。>v<

    看了第一集,總覺得這齣的男主角不太討好。:P


    我都覺得套日版嘅男仔唔係好型仔。不過正如妳睇吳尊一樣,我都係睇堀北啫。呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy : 我都係會特意坐定定等睇呢套日劇節奏比台灣版明快好多PS: 原來靚"佬"LIN鍾意短頭髮的女仔~ 好少見bor~ 順帶一提~ 我都係短頭髮 大眼睛~嘩卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡x N次我跟白雪一樣,來一個大 …點解啲人認為男仔一定鐘意長頭髮呢?短頭髮,清爽好多!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 : 我睇佢係講緊藍藍啫。哈哈哈哈!

    回覆刪除
  9. 我都鐘意短髮女仔多D, 不過我留緊長髮, 呵呵~
    我都雀得日版男腳差少少, 另外我都雀得上星日個集堀北變返女裝有D怪...可能係個假髮同套衫太yep喇...

    回覆刪除
  10. Lindberg :

    白雪 : 我睇佢係講緊藍藍啫。哈哈哈哈!


    我係講緊細細~

    因為佢被我剃咗毛~

    嘩卡卡卡卡卡......

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    Patsy : 我都係會特意坐定定等睇呢套日劇節奏比台灣版明快好多PS: 原來靚"佬"LIN鍾意短頭髮的女仔~ 好少見bor~ 順帶一提~ 我都係短頭髮 大眼睛~嘩卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡x N次

    我跟白雪一樣,來一個大 …

    點解啲人認為男仔一定鐘意長頭髮呢?短頭髮,清爽好多!
    我認識的男性朋友都愛長頭髮的女生

    今日先有一個男性導師取笑剪咗一個BOB頭的年輕女性導師~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    我都鐘意短髮女仔多D, 不過我留緊長髮, 呵呵~

    我都雀得日版男腳差少少, 另外我都雀得上星日個集堀北變返女裝有D怪...可能係個假髮同套衫太yep喇...


    咁妳會唔會幫 Mavis 留長頭髮呀?短髮可愛啲!不過如果佢見妳長,佢一定想要長。

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    我係講緊細細~

    因為佢被我剃咗毛~

    嘩卡卡卡卡卡......


    剃毛?!好長咩?!都唔係呀。咪同阿威之前差不多。冇陰功!整張相嚟睇下呀!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    我認識的男性朋友都愛長頭髮的女生

    今日先有一個男性導師取笑剪咗一個BOB頭的年輕女性導師~


    佢實在太膚淺啦!咁我就做妳第一個認識的愛短頭髮女生的男性朋友啦。哈哈哈!

    回覆刪除
  15. Lindberg : 咁妳會唔會幫 Mavis 留長頭髮呀?短髮可愛啲!不過如果佢見妳長,佢一定想要長。
    我prefer mavis都係短髮, 除非佢會束馬尾喇, 因為我好憎人披頭散髮, 頭髮靚另計...

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    我prefer mavis都係短髮, 除非佢會束馬尾喇, 因為我好憎人披頭散髮, 頭髮靚另計...


    短髮啱佢呀。可愛到暈啦!

    回覆刪除
  17. Mrs. Kwok上午8:00

    我之前已經睇晒呢套日本版既花樣少年少女, 正如你所說:講到女扮男裝,堀北喺戲中一定唔合格。

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Mrs. Kwok :

    我之前已經睇晒呢套日本版既花樣少年少女, 正如你所說:講到女扮男裝,堀北喺戲中一定唔合格。


    雖然唔合格,不過都冇所謂啦!嘻嘻嘻…

    回覆刪除