2008年5月19日

晚飯@泰妃雞

今次係第二次光顧這店。這店出名泰式海南雞飯,主要分別係醬汁同埋飯。價錢唔算平,不過質素都算唔錯。
泰妃雞
泰妃雞
地址:灣仔三角街3號地下
電話:2838 8726



見係食晚餐,所以就豪少少。先來一個泰式魚肚羹。好多料,味道都唔錯。不過啲魚肚「爽」咗少少,我自己唔係咁鐘意。

泰式魚肚羹

串燒非常之有肉汁。好味!任選半打 $50。

串燒

海南雞飯的油飯都幾香,不過偏向乾身,所以我就麻麻地。雞已經去骨,好一碟適合懶人嘅「頹飯」。皮與肉之間有層晶瑩通透嘅油,雞肉嫩滑。加埋個辣辣地嘅汁,非常唔錯。

海南雞飯

碟炒通菜就普通啦,熟咗少少。仲叫咗材椰汁三色冰,好味!


~ Lindberg


P.S. 食咗一半先記得影相,仲要得部手機。所以有啲核突。嘻嘻…

13 則留言:

  1. Mrs. Kwok上午8:00

    個串燒好正呀 , 係乜野肉黎o架? 我都好鍾意食海南雞飯, 灣仔呢間我未試過, 我試過一間係太子勝利道的, d海南雞飯都好好味的。

    回覆刪除
  2. 仲以為係去咗皮tim~

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    Mrs. Kwok :

    個串燒好正呀 , 係乜野肉黎o架? 我都好鍾意食海南雞飯, 灣仔呢間我未試過, 我試過一間係太子勝利道的, d海南雞飯都好好味的。


    我地叫咗牛、豬、雞腎串燒。牛同豬都好有肉汁,好好味!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    仲以為係去咗皮tim~


    海南雞去皮?!應該冇呀…

    回覆刪除
  5. 串燒個樣真係好好咪咁bor~~~

    回覆刪除
  6. Patsy :

    仲以為係去咗皮tim~
    我次次都自家去架咋~~

    回覆刪除
  7. 公關Patsy上午8:00

    白雪 :

    Patsy :仲以為係去咗皮tim~
    我次次都自家去架咋~~
    我識有一個錫老婆的鬼佬

    特意學煮海南"去皮"雞飯俾佢香港人老婆食~

    "去皮"都好普遍啦~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    我識有一個錫老婆的鬼佬

    特意學煮海南"去皮"雞飯俾佢香港人老婆食~

    "去皮"都好普遍啦~


    雖然我對皮都冇乜好感,不過都係好難想象冇皮雞。

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    串燒個樣真係好好咪咁bor~~~


    我覺得仲好食過碟飯!

    回覆刪除
  10. 莎莉蛋糕上午8:00

    Mrs. Kwok :

    個串燒好正呀 , 係乜野肉黎o架? 我都好鍾意食海南雞飯, 灣仔呢間我未試過, 我試過一間係太子勝利道的, d海南雞飯都好好味的。

    我都有幫襯勝利道個間,d雞拆咗骨好好食架,不過都唔平而且細碟....

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    我都有幫襯勝利道個間,d雞拆咗骨好好食架,不過都唔平而且細碟....


    係呢!一隻雞都唔明點解可以賣到咁貴!

    回覆刪除
  12. 我都有去過此店食飯..我都覺得佢地既海南雞飯最正

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我都有去過此店食飯..我都覺得佢地既海南雞飯最正


    如果啲飯濕少少仲好。因為唔係食咖哩有汁嗰啲,所以食落去都幾乾。

    回覆刪除