2008年5月27日

祝 Kenny 叔叔生日快樂

今日係 Kenny 生日。首先祝佢生日快樂,生意興隆!上個星期六一眾出街食飯慶祝。適逢 Jayson 七個月大生日,當然要一齊去玩啦!


每次一班人食飯,都係笑到肚痛收場。Oliver 好鐘意飲可樂,以前平時每日兩三罐。但自從發現膽固醇過高之後,就嘗試戒飲可樂。但係…飲可樂同膽固醇高有乜關系呢?真係令人難以理解。

成班朋友都好鐘意同阿仔玩。但奇怪嘅一點係,之前剛剛六個月嗰陣,阿仔開始認人。一見陌生人起初會發呆,如果再行近啲就會喊。依家反而唔會!同 Raymond 叔叔、文公公玩到癲晒。搞到佢成晚都冇瞓過。


「爸爸,我終於搵到個人少頭髮過我啦*!」


* 註:此句乃文公公自己講,我同阿仔邊到敢咁大膽呀。嘻嘻…

之後返到屋企,阿仔剛剛瞓著就大喊喊醒。一定係之前玩得太興奮。雖然知道係乜事,不過都差啲嚇死我地。


~ Lindberg

18 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    Jayson 好似喧賓奪主喎!呀,7個月大生日,都算係主角先啱!
    Jayson好嘢喎,唔怕生保!好多bb都怕生保男人嫁!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    Jayson 好似喧賓奪主喎!呀,7個月大生日,都算係主角先啱!

    Jayson好嘢喎,唔怕生保!好多bb都怕生保男人嫁!


    冇計啦。相比下,Jayson 好玩好多。哈哈哈…
    死火!唔怕生保男人… (滴汗…)不過唔驚,佢更加鐘意生保女人…

    回覆刪除
  3. 莎莉蛋糕上午8:00

    玩到個心"創"晒,返到屋企發夢呀!!

    回覆刪除
  4. 老人家成日話bb日頭出得多街玩得開心得滯, 夜晚就會訓得唔好 or 會扭計扭得好利害, 希望過多幾日 jayson會慢慢訓返好啦

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    玩到個心"創"晒,返到屋企發夢呀!!


    係呀。喊到傻豬豬咁。氹極都仲喊。嚇死媽媽呀!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    老人家成日話bb日頭出得多街玩得開心得滯, 夜晚就會訓得唔好 or 會扭計扭得好利害, 希望過多幾日 jayson會慢慢訓返好啦


    第二日就唔記得晒囉。哈哈哈!

    回覆刪除
  7. 「爸爸,我終於搵到個人少頭髮過我啦*!」
    笑屎我~~~~

    anson都試過玩得太癲訓唔到, 又大喊, 嚇得我地丫~~~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    「爸爸,我終於搵到個人少頭髮過我啦*!」

    笑屎我~~~~

    anson都試過玩得太癲訓唔到, 又大喊, 嚇得我地丫~~~


    唔好笑得咁大聲呀。有人會嬲㗎。細細聲笑好喇!呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  9. cakecake上午8:00

    祝Jayson七個月生日快樂! 嘻嘻~

    佢似乎對文公公好好奇喎! 哈哈~~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    cakecake :

    祝Jayson七個月生日快樂! 嘻嘻~

    佢似乎對文公公好好奇喎! 哈哈~~


    係呀。佢同文公公玩得不知幾開心。笑到傻呀。

    回覆刪除
  11. o甘快又7個月﹐時間真系過得好快

    漸入佳境﹐湊仔應該慢慢無o甘辛苦

    回覆刪除
  12. QQ 媽咪上午8:00

    通常BB o嚮每一個場合都會變成主角喇﹐相信Uncle Kenny 見BB JAYSON 陪佢過生日已經係最好o既禮物啦﹗

    祝JAYSON 仔身體健康﹐越來越帥﹗

    回覆刪除
  13. wingwing上午8:00

    嘻,玩到咁開心,就要預了24小時做保母了!

    回覆刪除
  14. 唔怕生保真係令人羨慕~~~~

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    o甘快又7個月﹐時間真系過得好快

    漸入佳境﹐湊仔應該慢慢無o甘辛苦


    依家佢要人陪佢玩,仲攞命!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    通常BB o嚮每一個場合都會變成主角喇﹐相信Uncle Kenny 見BB JAYSON 陪佢過生日已經係最好o既禮物啦﹗

    祝JAYSON 仔身體健康﹐越來越帥﹗


    多謝多謝!大家咁話!嘻嘻…

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    嘻,玩到咁開心,就要預了24小時做保母了!


    一出世就預咗啦!哈哈哈…

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唔怕生保真係令人羨慕~~~~


    Mavis 好怕生保咩?

    回覆刪除